Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum."— Transkript prezentace:

1 Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH alena.ivankova@mediaresearch.cz 13/10/2010 – Mobile Internet Forum 2010

2 © MEDIARESEARCH, a.s. MEDIARESEARCH: P OSTOJE K MOBILNÍMU MARKETINGU A Step Ahead2 O VÝZKUMECH  Internetový sběr – CAWI  Ověření respondnetů – NetPanel (rekrutace, udržování panelu, …)  Reprezentativní pro internetovou populaci ČR 15+ (5,3 mio) 1. Mobilní reklama  výzkum 11/2009  511 respondentů 2. Postoje k mobilní reklamě  výzkum 10/2010  931 respondentů

3 © MEDIARESEARCH, a.s. MEDIARESEARCH: P OSTOJE K MOBILNÍMU MARKETINGU M OBILNÍ REKLAMA 11/2009 A Step Ahead3

4 © MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/2009 4 A Step Ahead Uživatelé mobilních služeb, N=506 Čím nižší věk, tím pozitivnější přístup, 15-24 se zajímají nejvíce… Datový tarif – mobilní tel.a int. portály. Zajímavá, atraktivní a povedená mobilní kampaň může být úspěšná i v případě z hlediska mobilní reklamy hůře hodnocených produktů a služeb. Záleží na provedení (koncept, kontext, …) cestování – zájem i lidé 45+ finanční produkty – zájem 25+ let N A KTERÉ … BY V ÁS ZAJÍMALA REKLAMA PROSTŘEDNICTVÍM V AŠEHO MOBILNÍHO TELEFONU ? – TOP

5 © MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/2009 5 A Step Ahead N A KTERÉ … BY V ÁS ZAJÍMALA REKLAMA PROSTŘEDNICTVÍM V AŠEHO MOBILNÍHO TELEFONU ? – 1/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

6 © MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/2009 6 A Step Ahead N A KTERÉ … BY V ÁS ZAJÍMALA REKLAMA PROSTŘEDNICTVÍM V AŠEHO MOBILNÍHO TELEFONU ? – 2/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

7 © MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/2009 7 A Step Ahead N A KTERÉ … BY V ÁS ZAJÍMALA REKLAMA PROSTŘEDNICTVÍM V AŠEHO MOBILNÍHO TELEFONU ? – 3/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

8 © MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/2009 8 A Step Ahead S OUHLASIL ( A ) BYSTE S PŘÍJMEM MOBILNÍ REKLAMY VE V AŠEM MOB. TEL ?1/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

9 © MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/2009 9 A Step Ahead S OUHLASIL ( A ) BYSTE S PŘÍJMEM MOBILNÍ REKLAMY VE V AŠEM MOB. TEL ?2/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

10 © MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/2009 10 A Step Ahead S OUHLASIL ( A ) BYSTE S PŘÍJMEM MOBILNÍ REKLAMY VE V AŠEM MOB. TEL ?3/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

11 © MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/2009 11 A Step Ahead OCHOTA POSKYTNOUT SOUHLAS OPERÁTOROVI S VYUŽITÍM NĚKTERÝCH OSOBNÍCH INFORMACI ZA ÚČELEM CÍLENÉHO ZAMĚŘENÍ MOBILNÍ REKLAMY… Uživatelé mobilních služeb, N=506

12 © MEDIARESEARCH, a.s. MEDIARESEARCH: P OSTOJE K MOBILNÍMU MARKETINGU P ŘÍJEM MOBILNÍ REKLAMY 10/2010 A Step Ahead12

13 © MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/2010 13 A Step Ahead J AKÉHO OPERÁTORA VYUŽÍVÁTE ? Uživatelé mobilních služeb, N=931 Trhu dominují operátoři Telefónica O2 a T-Mobile s Vodafonem „v patách“. Co se kombinací operátorů týče, nejvíce lidé kombinují Telefónicu a Vodafone.

14 © MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/2010 14 A Step Ahead C HODÍ V ÁM NA MOBILNÍ TELEFON REKLAMNÍ SDĚLENÍ ? 2/3 lidí chodí na mobil alespoň 1 reklamní sdělení za měsíc. 6 % deklaruje 5 a více reklam. Nejvíce reklam dostávají zákazníci Telefónica O2. Uživatelé mobilních služeb, N=931

15 © MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/2010 15 A Step Ahead C HODÍ V ÁM NA MOBILNÍ TELEFON REKLAMNÍ SDĚLENÍ ? K mobilní reklamě mají lidé vcelku pozitivní přístup. 4/5 respondentů nevadí, 2/3 si ji alespoň občas přečtou. Reklama více vadí vzdělanějším. Chodí reklamní sdělení, N=647

16 © MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/2010 16 A Step Ahead D AL ( A ) JSEM OPERÁTOROVI VĚDOMĚ SOUHLAS SE ZASÍLÁNÍM REKLAMNÍCH INFORMACÍ NA MŮJ MOBILNÍ TELEFON : ANO/NE Uživatelé mobilních služeb, N=931

17 © MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/2010 17 A Step Ahead P OKUD BY SE MĚ OPERÁTOR TEĎ ZEPTAL, POSKYTL ( A ) BYCH MU SOUHLAS SE ZASÍLÁNÍM REKLAMNÍCH SDĚLENÍ NA MŮJ MOBILNÍ TELEFON. ANO/NE Uživatelé mobilních služeb, N=931

18 © MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/2010 18 A Step Ahead P ŘÍJEM MOBILNÍ REKLAMY Uživatelé mobilních služeb, N=931

19 © MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/2010 19 A Step Ahead R ÁD ( A ) BYCH ZRUŠILA ZASÍLÁNÍ REKLAMNÍCH INFORMACÍ NA MŮJ MOBILNÍ TELEFON, ALE NEVÍM JAK. ANO/NE Uživatelé mobilních služeb, N=931

20 Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. 20 A Step Ahead Děkuji za pozornost ;) alena.ivankova@mediaresearch.cz


Stáhnout ppt "Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum."

Podobné prezentace


Reklamy Google