Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Marketingový informační systém MIS. MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Marketingový informační systém MIS. MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější."— Transkript prezentace:

1 Marketingový informační systém MIS

2 MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější plánování, organizování, řízení a kontrolu marketingových aktivit

3  firma by si měla vybudovat MIS, který napomáhá potřebné informace získat a zpracovat průběžně  informace jsou získány z :  Vnitřních zdrojů  Vnějších zdrojů

4 Vnitřní zdroje  informace, které má firma k dispozici nebo si je sama zjišťuje  informace z podnik. účetnictví, statistické evidence,z ekonomických rozborů

5 Vnější zdroje  informace, které nejsou pro firmu běžně dostupné a je potřeba je získat  informace získané ze statistických přehledů ČSÚ, články z odborných časopisů nebo prostřednictvím marketingového výzkumu

6 Další členění informací  Primární informace získané speciálně pro potřeby a využití v marketingu  Sekundární informace byly vytvořeny pro jiné účely než pro potřeby marketingu a jejich vypovídající schopnost není taková jako u primárních informací

7


Stáhnout ppt "Marketingový informační systém MIS. MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější."

Podobné prezentace


Reklamy Google