Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

FIKTIVNÍ FIRMY PRO 50+ Prezentace pro nábor do II. Fáze projektu ÚP Most 8.8.2013 Ing. Jana Riegrová- ÚP ČR Ing. Václav Kohout, CSc. finanční manažer Ing.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "FIKTIVNÍ FIRMY PRO 50+ Prezentace pro nábor do II. Fáze projektu ÚP Most 8.8.2013 Ing. Jana Riegrová- ÚP ČR Ing. Václav Kohout, CSc. finanční manažer Ing."— Transkript prezentace:

1 FIKTIVNÍ FIRMY PRO 50+ Prezentace pro nábor do II. Fáze projektu ÚP Most 8.8.2013 Ing. Jana Riegrová- ÚP ČR Ing. Václav Kohout, CSc. finanční manažer Ing. Iva Tichá- lektorka

2 1. Základní údaje Nositel projektu: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. Partneři projektu: Institut rozvoje evropských regionů, o.p.s. Internationales Hochschulinstitut Zittau Štátny inštitút odborného vzdelávania, Bratislava Doba realizace: 1.4.2012 až 30.9.2014 (30 měsíců) Místo realizace: Most – Pardubice – Praha Dotační titul: OPLZZ

3 1.1. Cíl projektu Zvýšit efektivnost DV vedoucího ke zvýšení zaměstnanosti, resp. k samostatnému podnikání. Dílčí cíle 1.Zavést fiktivní firmy (FF) jako efektivní nástroj vzdělávání do dalšího vzdělávání (DV). 2. Vytvořit mezinárodní síť institucí realizujících FF v rámci DV. 3. Kompletně připravit 40 osob na podnikání. 4. Propagovat a popularizovat FF v oblasti DV.

4 1.2. Cílové skupiny projektu Fyzické osoby starší 50 let - 40 Z toho Fyzické osoby starší 50 let pečující o osobu blízkou – 16 Jediná podmínka- základní znalost práce s počítačem

5 1.3. KLÍČOVÉ AKTIVITY PROJEKTU 1.Transfer zkušeností s FF v ČR 2.Transfer zkušeností s FF v zahraničí 3.Otestování FF v českých podmínkách 4.Systémové zavedení FF do vzdělávacích programů dalšího vzdělávání 5.Mezinárodní tematická síť FF provozovaných v rámci dalšího vzdělávání 6.Vytvoření platformy pro fungování Mezinárodní tematické sítě FF 7.Šíření know-how a výstupů projektu mezi odbornou i laickou veřejnost 8.Řízení projektu a jeho vyhodnocení

6 1.4. FIKTIVNÍ FIRMA Vzdělávací metoda využívaná na středních a vyšších odborných školách. Učí bez rizika: nákup, prodej, reklamu, písemný i telefonický hospodářský styk, fakturaci a účtování činnosti podnikového sekretariátu. Cílem praxe ve fiktivní firmě pak je naučit: samostatnosti a pocitu zodpovědnosti za vlastní práci, schopnosti orientovat se v hospodářské praxi a pohotově reagovat, aplikovat teoretické vědomosti při řešení praktických úloh v jednotlivých odděleních firmy, schopnosti komunikace, spolupracovat a prezentovat výsledky. http://diskuze.rvp.cz/viewforum.php?f=399

7 2. Realizace pilotní fáze Zahájení listopad 2012 a) VŠFS Most b) Univerzita Pardubice Ukončení: a) Pardubice: 23.3.2013 b) Most: 3.4.2013 Obsah: a)14 tří hodinových seminářů( středy odpoledne) b)Účast na veletrhu FF- pro ČR Sokolov c)Účast na mezinárodním 3 denním veletrhu FF v Praze d)Nabídka 10 expertních seminářů

8 2. Realizace pilotní fáze Počet přihlášených: 49 z toho ukončilo: 40 Důvod odstoupení Nové zaměstnaní Vstup do podnikání Zdravotní důvody Převedení do 2. běhu Jiné očekávání

9 Realizace pilotní fáze – návazné expertní semináře Realizace pro Most: 1.28.5.2013 Základy reklamy (1) 2.29.5.2013 Kompetence vedoucího pracovníka (7) 3.30.5.2013 Základy práva a povinností zaměstnanců a zaměstnavatelů (7) 4.17.6.2013 Základy reklamy (2) 5.18.6.2013 Public Relations (7) 6.19.6.2013 Obchodní zákoník (7) 7.20.6.2013 Obchodní komunikace, zjištění potřeb, vyjednávání, námitky, ad.(7) 8. 11.-12.7.2013 Zpracování projektů (5) 9. 15.-16.7. 2013 Řízení projektů (5)

10 Expertní semináře 2 Pardubice (21.6. – 15.7.2013) 1.Nutné předpoklady k vedení lidí, zásady efektivní komunikace včetně mezigenerační komunikace. 2.Kvalifikovaný a nestranný výklad aktuálního stavu Zákoníku práce s odkazem na zajímavé kauzy. 3.Podstata projektového financování v EU a konkrétní zásady pro zpracování kvalitního a úspěšného projektového návrhu. 4.Způsob efektivního řízení projektů a řešení problémů spojených s realizací projektů. 5.Hlavní principy OZ. Co „malý“ podnikatel musí z OZ znát. OZ a změny v 6.soukromém právu účinné od 1.ledna 2014. 7.Zjištění potřeb, vyjednávání, námitky. Komunikace. Public relations. Marketing. Reklama. 8.Ekonomická situace v USA, Eurozóně a v Číně. Aktuální vývoj na světových finančních trzích, dluhopisy, akcie a komodity, cizí měny, CDS. Očekávaný výhled do budoucna a dopady současné situace na Českou republiku

11 3. Portál projektu http://www.firmananecisto.cz

12

13

14 4. Realizace druhé fáze pro skupinu Most 1.Organizační pracovník – Mgr. Ing. Oldřich Johanes Petr 2.Lektorky- Ing. Iva Tichá a ing. Kamila Knotková- účetnictví 3.Odborný expert – Ing. Iva Tichá 4.Přihlášky: Ing. Jana Riegrová- ÚP ČR 5.Smlouva s účastníkem: Mgr. Ing. Oldřich Johanes Petr 6.Dohoda na proplácení jízdného, stravného a přímé podpory: Mgr. Ing. Oldřich Johanes Petr

15 2013

16 2014


Stáhnout ppt "FIKTIVNÍ FIRMY PRO 50+ Prezentace pro nábor do II. Fáze projektu ÚP Most 8.8.2013 Ing. Jana Riegrová- ÚP ČR Ing. Václav Kohout, CSc. finanční manažer Ing."

Podobné prezentace


Reklamy Google