Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz."— Transkript prezentace:

1 Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko

2 ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_05_B_14_MEV TémaNázev, který upoutá AnotaceŽák se seznámí se základy copywritingu. Klíčová slovaMediální výchova, copywriting Cílová skupinaŽáci maturitních oborů SOŠ a SOU Milevsko Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

3 Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad + příklady log (po kliknutí na hypertextový odkaz se objeví požadovaná stránka) 5. – 6. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 7. – 10. snímek: úkol (po kliknutí na příslušné logo se objeví řešení) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.

4 Názvy a obaly výrobků Vytvořit název produktu a společnosti je zásadní krok. Bude reprezentovat výrobek i firmu několik desítek let. Příklady log

5 Co by měl splňovat dobrý název firmy Originalita Vhodně zvolená, snadno zapamatovatelná slova Snadnou vyslovitelnost Skloňovatelnost Vztah k předmětu činnosti Hravost

6 Co by měl obal obsahovat obal ? Obal produktu prodává, zejména v kamenném obchodě. Obal musí být hlavně na první pohled líbivý, aby zákazníka zaujal a přitáhl jeho pozornost. Logo společnosti Název produktu Ilustrační obrázek Druh produktu Složení produktu v českém jazyce Jako bonus může obsahovat doporučenou denní dávku, krátký článek ( zajímavosti o produktu, útržky z historie, recept, tipy na používání … ), různé bonusy pro děti apod.

7 ÚKOL

8 WOLKSWAGEN

9 APPLE

10 SHELL

11 Zdroje a citace HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting. Brno: Computer Press, a.s, 2011, ISBN Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:


Stáhnout ppt "Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz."

Podobné prezentace


Reklamy Google