Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz."— Transkript prezentace:

1 Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko

2 ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_05_B_13_MEV TémaSlogan AnotaceŽák se seznámí s procesem tvorby firemního a produktového sloganu. Klíčová slovaMediální výchova, slogan, originalita Cílová skupinaŽáci maturitních oborů SOŠ a SOU Milevsko Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

3 Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. • 4. – 8. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) • 9. – 14. snímek: úkol (po kliknutí na textové pole se objeví řešení) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.

4 Firemní a produktové slogany • Slogan je marketingovým nástrojem, který pomáhá k reprezentaci firmy nebo produktu. Slogan by měl být součástí každé značky, pomáhá k její propagaci. Je to takové krátké heslo ( motto ), které musí být jednoduše zapamatovatelné.

5 Jak vypadá správný slogan? • Zapamatovatelný ( ne příliš dlouhý ) • Výstižný • Originální • Poutavý

6 Nad čím se zamyslet • Zjistit si informace o firmě • Vybrat si typ sloganu ( produktový x firemní ) • Zamyslet se nad cílem sloganu • Zmapovat konkurenci a její slogany • Zamyslet se nad tím, co ve sloganu chci sdělit

7 Důležité! • Slogan musí být zajímavý a zapamatovatelný • Pokud bude mít rytmus ( záměrné opakování určitých prvků ), bude se dobře vyslovovat a bude snadněji zapamatovatelný • U sloganu můžete použít rým • Vhodné jsou dvojsmysly, ( pozor na vulgárnost ) • Pro slogan můžete vymyslet nová slova • Použijte přenesené významy (metafora) • U sloganů můžete zapůsobit na emoce recipientů. • Slogan by neměl být příliš dlouhý, nezajímavý a vulgární • Slogan musí být zajímavý pro cílovou skupinu • Vyvarujte se generátorům sloganů nebo jejich doslovnému překládání

8 Příklady sloganů • Chráníme vaše sny (Česká pojišťovna) • Zde jsem člověkem. (DM drogerie) • Večer chutná, ráno pomáhá (Gutalax) • Matonni už není (Matonni) • Redbull ti dává křídla (Redbull)

9 Úkol – kterým značkám patří tyto slogany Vaše čokoládová hvězda Simply clever Poctivá káva Na těchto základech můžete stavět Žijeme sportem

10 Vaše čokoládová hvězda ORION

11 Poctivá káva JIHLAVANKA

12 ŽIJEME SPORTEM ČT SPORT

13 SIMPLY CLEVER ŠKODA AUTO

14 Na těchto základech můžete stavět Českomoravská stavební spořitelna

15 Zdroje a citace • HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting. Brno: Computer Press, a.s, 2011, ISBN • Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved. • HRKAL, Marek. Reklamní slogany [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:


Stáhnout ppt "Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz."

Podobné prezentace


Reklamy Google