Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Našim prvořadým úkolem je nabídnout firmám co nejširší sortiment služeb v jednom balíčku. Projekty jsou sestavovány na základě potřeb našich klientů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Našim prvořadým úkolem je nabídnout firmám co nejširší sortiment služeb v jednom balíčku. Projekty jsou sestavovány na základě potřeb našich klientů."— Transkript prezentace:

1

2

3 Našim prvořadým úkolem je nabídnout firmám co nejširší sortiment služeb v jednom balíčku. Projekty jsou sestavovány na základě potřeb našich klientů. Nabízíme Proškolení v manažerských a obchodních dovednostech Školení v cizích jazycích Školení zaměřená na psychologii Proškolení k získání osvědčení norem ISO zdarma Kompletní zpracování analýzy firmy zdarma zdarma Zašleme požadavek o fondy evropské unie a vše za Vás zdarma vyřídíme. Úzce spolupracujeme s profesionály, kteří se přímo tomuto tématu věnují. Co je naší zásadou Připravit vzdělávací program přesně na potřeby klienta Pomoci firmě hledat nová řešení Zařadit do školení zpětnou vazbu a měnit tak úroveň znalostí a zkušeností Co je naším cílem Získat a zdokonalit vědomosti. Vylepšit komunikaci uvnitř i z venku firmy. Doporučit postupy a opatření pro lepší fungování firmy. V neposlední řadě získat i nové poznatky ve vztahu k zákazníkům.

4 Metody vzdělávání  teoretické i praktické příklady, simulace situací k dané problematice  trénink a následný rozbor modelových situací  poskytování individuální zpětné vazby  práce ve skupinách, inscenační metody (různé formy her)  různé didaktické pomůcky  formou rozboru a analýzy firmy Kdo jsou naši lektoři Jsou vždy úzce specializováni na jednotlivé projekty vzdělávání s letitými zkušenostmi přímo z praxe.

5  Obchodní dovednosti  Telefonní komunikace  Sebemotivace obchodníka  Kominikační dovednosti  Navázání kontaktu a vztahu se zákazníkem  Analýza potřeb zákazníka  Emoční prodej  Zdolávání námitek  Techniky k uzavření obchodu  Obsluha zákazníka na prodejně  Péče o zákazníka  Úspěšné vyjednávání  Jednání se zákazníkem při reklamaci  Řešení konfliktních situací  Plánování času  Koučink

6  Efektivní vedení týmu  Týmová spolupráce a význam týmových rolí  Plánování a využívání času  Komunikace manažera  Řízení pracovních porad  Delegování úkolů  Motivace a organizace pracovního týmu  Sounáležitost a loajalita pracovníků k firmě  Komunikační typologie

7  Asertivita  Prezentační dovednosti  Techniky veřejné prezentace  Výchova interních lektorů  Stres a jeho zvládání  Organizace času  Komunikační dovednosti  Osobní komunikace a vztahy na pracovišti  Servisní technik a jeho úloha  Prezentace na veletrzích  Telemarketing  Řešení konfliktů

8  Emoční inteligence Uvědomit si sám sebe, nejen jako člověka, ale také jako vedoucího pracovníka, obchodníka či spolupracovníka. Je důležité vědět, jak působíte na druhé a jakou autoritu jako vedoucí pracovník u svých podřízených máte. Dále by měl tento seminář pomoci lepšímu porozumění druhým, zlepšit komunikaci a obratnost při obchodních jednání. ” Pečujte o svoji emoční inteligenci, je důležitá a dá se natrénovat. ”  Kreativní myšlení ” Kreativním počinem je něco, co je originální, použitelné a přínosné pro budoucnost zároveň. ” Smysl tohoto semináře tkví v tom, že vám umožní opustit rutinní řešení a každodenní zaběhané stereotypy, a pomůže vám v sobě objevit a využívat Váš kreativní potenciál. Naučí Vás využívat obě hemisféry, a tak neobvykle vyřešit pracovní úkoly způsobem, který nebude vyžadovat další rychlou změnu. Kurz také naučí, jak aktivně pracovat s podvědomím při řešení úkolů nejrůznějšího typu.  Koučink jako účinný nástroj vedení lidí Málokdo si z manažerů uvědomuje, že nejefektivnějším vedením lidí je právě koučink. Koučink pomáhá k rozvoji pracovníků, naučí je samostatnosti a kreativitě. Jak se stát opravdu dobrým koučem a dosahovat tím těch nejlepších výsledků se dozvíte v tomto semináři.  Výběrová řízení a budování týmu Jistě mi dáte za pravdu, že tým je tvořen jednotlivci, kteří spolu spolupracují. Pro to, aby tým dokázal efektivně pracovat, je zapotřebí vhodný výběr právě těchto jednotlivců. Výběrové řízení je tedy nedílnou součástí budování kvalitního týmu.

9

10 • Stavební spořitelna České spořitelny, a.s. Praha • Televize NOVA • OLMA, a.s Olomouc • MOTOROLA s.r.o. • OHL ŽS Brno • Pražská teplárenská a.s – Praha • Vekra,s.r.o Brandýs nad Labem • VELUX Česká republika, s.r.o. – Brno • Privátní klinika Riva, s.r.o.- Brno • OKNOSERVIS s.r.o – Brno • Pramet Tools, s.r.o. • Ireks Enzyma s.r.o. • Reda a.s. • ZAPA Beton a.s. • HPM TEC s.r.o.

11 Součástí našich kurzů je vyhotovení závěrečné zprávy – zpětná vazba z kurzu a presenční listina. Před plánovanými kurzy probíhá vždy pohovor s vedením firmy či příslušným vedoucím pracovníkem, na základě kterého je kurz přizpůsoben problematice, situaci, nebo konkrétním požadavkům ze strany firmy. Po semináři, zhruba do 14 dní od jeho konání, je součástí kompletního programu osobní setkání lektora se zástupci firmy, kteří kurz objednávali, kde probíhá vyhodnocení kurzu s předáním písemné zprávy. Děkujeme, že jste věnovali pozornost právě naší nabídce a těšíme se na vzájemnou spolupráci lektoři a poradci společnosti lektoři a poradci společnosti MAJÁK MAJÁK

12


Stáhnout ppt "Našim prvořadým úkolem je nabídnout firmám co nejširší sortiment služeb v jednom balíčku. Projekty jsou sestavovány na základě potřeb našich klientů."

Podobné prezentace


Reklamy Google