Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra."— Transkript prezentace:

1 Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra

2 Význam značek se mění a roste

3 SM přináší značce zcela nový rozměr

4 SM = obousměrná vazba • Zcela nový kanál pro komunikaci zákazník  značka • Značka je zákazníkům blíž, tzn…

5 Značka v SM • Naslouchat a reagovat • Komunikovat otevřeně a „na rovinu“ • Vytvářet a udržovat komunitu • Připravit pro komunitu zajímavý obsah • Myslet na blaho zákazníka

6 1) Péče o zákazníka • Vyšší zásah zákazníků • Komfortní prostředí pro zákazníka • Levnější provoz

7 2) Brand tracking • awareness (počet zmínek, sdílení) • positioning (klíčová slova, asociace, recenze) • loyalty (množství fans) • engagement (ambasadoři, ochota sdílet)

8 3) Vyhodnocování kampaní • Nastavit správná klíčová slova • Vyhodnocovat sentiment • Množství zmínek, sdílení, zhlédnutí

9 4) Zpětná vazba, podněty • Inovace, vylepšení, testování • Zádrhel: redistribuce příslušným oddělením

10 5) Alertování • Výpadky, chyby, testování • -> crowdsourcing

11 Výzkum: značky operátorů v SM • 4Q 2010 a 1Q 2011 • Monitoring zmínek přes Ataxo Social Insider • Kvantitativní sběr a kvalitativní analýza • deduplikovaných zmínek • U ¼ ručně určen sentiment

12

13

14

15

16

17

18


Stáhnout ppt "Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra."

Podobné prezentace


Reklamy Google