Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Řešení pro zvýšení loajality zákazníků, zvyšování efektivity obchodních aktivit Solutions for increasing customers' loyalty and efficiency of business.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Řešení pro zvýšení loajality zákazníků, zvyšování efektivity obchodních aktivit Solutions for increasing customers' loyalty and efficiency of business."— Transkript prezentace:

1 Řešení pro zvýšení loajality zákazníků, zvyšování efektivity obchodních aktivit Solutions for increasing customers' loyalty and efficiency of business activities Martin Švík, ECM Community of Practice for Central and Eastern Europe 5/2012

2 Agenda •Představení oblasti Content Analytics •Možnosti využití –Market Inteligence, –Social Media Analytics, –PR Monitoring, –Call Center Analytics •Dotazy

3 Základním stavebním prvkem je Content Analytics 3 3 Enterprise Search Business Intelligence Zvýšení významu textové analýzy Je potřebné vyhledávat více než klíčová slova Analýza nestrukturovaného obsahu je nutností “For many business process professionals, access to structured data, even when supported by BI or predictive analytics, lacks sufficient context for customer service, finance, and other areas where communications with customers involves many channels” – Craig Le Clair Forrester “Making unstructured data searchable is now a presumed primary interface for applications of all kinds, as well as for intranets and content repositories.” – Whit Andrews, Rita Knox Gartner “Early adopters of [text analytics] are already gaining a competitive advantage. Organizations that fail to do so will be at risk.” – Sue Feldman IDC Konvergence směrem k oblasti Content Analytics “Every enterprise should understand how content analytics can produce answers to its critical questions; understanding this now will make it possible to exploit these tools as their availability proliferates.” – Rita Knox Gartner Text Analytics Content Analytics

4 4 4 Přístup nejen ke strukturovanému obsahu • Většina obchodních informací se nachází mimo databáze • Textová analýza přináší nové možnosti analýzy informací pro různá řešení a aplikace Content Data Co je textová analýza? Textová analýza (NLP*) popisuje množinu jazykových, statistických a samoučících se technik, které umožňují analýzu textu pro extrakci klíčových informací pro následnou business integraci * NLP = Natural Language Processing

5 IBM Content Analytics 5 PR ad Content Analytics Analyzer Crawler Parser Indexer Analýza všech nejdůležitějších komunikačních kanálů

6 IBM Content Analytics 6 •Market Intelligence – Řeší analýzy z pohledu marketingu  Analýza konkurence ve veřejných portálech a firemních prezentacích  Analýza kampaní – analýzy dotazníků, chování zákazníků, cílové skupiny, SMS kampaně, call center kampaně  Analýza vstupních kanálů – call center, , SMS, formuláře, web, diskuzní fóra, sociální sítě

7 •PR Monitoring – Řešení pro okamžitou zpětnou vazbu trhu  Monitoring portálů (idnes, ihned, pravda, banky, novinky, blesk …)  Detekce klíčových slov  Reakce na produkty, monitoring konkurence  Sentiment - pozitivní, negativné reakce na produkt, společnost  Analýza diskuzí  Diskuzní fóra  Příspěvky ke článkům 7 IBM Content Analytics

8 8 •Social Media Analytics – Řeší analýzy sociálních sítí  Napojení na Twitter, Facebook, Google+ a další i privátní sociální sítě  Analýzy a detekce příspěvků  Detailní analýza profilů – pohlaví, věk, vzdělání, záliby atp.  Detekce vztahů  Detekce klíčových osob, kteří ovlivňují mínění ostatních  Zpětná vazba – pozitivní, negativní reakce IBM Content Analytics

9 9 •Call Center Analysis – Analýza Call Center  Přepis hovorů do textové podoby s následnou analýzou textové informace  Analýza kvality agentů  Kvalitativní analýza – zahájení hovoru, ukončení hovoru, detekce hovorových výrazů  Kvantitativní analýza – počty aktivního upsellu  Detekce konkurence v hovorech  Detekce nespokojenosti zákazníka  Offline Analýza  Hledání souvislostí v historických hovorech  Detekce klíčových slov – konkurence, živelné události, regionální informace, reakce na marketingové kampaně, politická situace IBM Content Analytics

10 Podpora marketingových aktivit •IBM Unica •Podpora kampaní – před, v průběhu, zpětně •Voice of the Customer •Vyhodnocování v průběhu kampaní – názor - SMS kanál, formuláře •Just in Time informace – customized marketingové kampaně

11 IBM Content Analytics

12 Banky Česká republika - FACETS

13 Demonstrace – Part of Speech

14 Vícedimensionální porovnání

15 Diskuzní forum - Banking

16 Banky / Produkty

17 Internetbanking – CZ/SK

18 Banky v diskuzích

19 Počty příspěvků podle uživatelů

20 Zdroje informací

21 Podpora českého jazyka

22 Predikáty – pokročilá analýza

23 Autoklasifikace - vizualizace vztahů

24 Autoklasifikace dat – automatická detekce stavebních spořitelen

25 Připravené dashboardy

26 Dashboardy - definované výsledky

27 Otázky & odpovědi Děkuji za pozornost Martin Švík, IBM ECM CoP for CEE

28 28 Architecture


Stáhnout ppt "Řešení pro zvýšení loajality zákazníků, zvyšování efektivity obchodních aktivit Solutions for increasing customers' loyalty and efficiency of business."

Podobné prezentace


Reklamy Google