Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz"— Transkript prezentace:

1 Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická / @madla_art magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz www.magdalenakatolicka.cz@madla_art www.magdalenakatolicka.cz

2 Charakter výzkumu • Proč? Získat zpětnou vazbu od účastníků konference Barcamp Brno 2012 i těch, kteří projevili zájem o účast na ní, ale nezúčastnili se. • Jak? Kvantitativní výzkum, elektronický sběr dat od 23. 6. do 15. 7., dotazníkové šetření. • Dotazník: 9 zjišťovacích otázek o konferenci, 2 otázky partnerů akce, 5 identifikačních otázek. • Cílová skupina: Účastníci konference a zájemci o účast na ní.

3 Výsledky výzkumu – respondenti

4 Skladba respondentů • Zpracovány odpovědi od: 236 mužů, 35 žen • Účast na konferenci: 91 % respondentů • Typický respondent: – Pohlaví: Muž – Věk: 23 let – Vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou – Ekonomická aktivita: Student – Obor zájmu: IT – Místo bydliště: Jihomoravský kraj STEJNÝ JAKO V ROCE 2011

5 Výsledky výzkumu – otázky

6 Účast na jiné barcamp konferenci? o 53 % respondentů se doposud neúčastnilo podobné konference, což je o 6 % méně než v roce 2011, kdy se danou odpověď vybralo 59 % respondentů. o 28 % respondentů oproti 22 % v roce 2011 se naopak obdobné konference zúčastnili již více než jednou. NE

7 Jak se o konferenci dozvěděli? o Hlavní informační kanály byly: • sociální sítě (48 % odpovědí oproti 65 % v roce 2011), a to bez ohledu na ekonomickou aktivitu či věk, kromě respondentů ve věku od 25 do 30 let (47 % z nich se přiklonilo k možnosti Osobně od známých, přátel či kolegů ze zaměstnání), • známí, přátelé či kolegové ze zaměstnání (35 %). SOCIÁLNÍ SÍTĚ

8 Spokojenost s průběhem konference? • Snadné přihlašování? 74 % Ano, 18 % Spíše ano • Dobrá dopravní dostupnost? 76 % Ano, 21 % Spíše ano • Vhodné prostory? 94 % Ano, 6 % Spíše ano • Vyhovující technické vybavení? 85 % Ano, 13 % Spíše ano • Přijatelná délka prezentací? 55 % Ano, 35 % Spíše ano • Dostatečný prostor pro diskusi? 38 % Ano, 40 % Spíše ano • Vyhovující občerstvení? 40 % Ano, 30 % Spíše ano ANO

9 Co od konference očekávali? o Nové poznatky byly hlavním očekáváním u všech respondentů do 30 let věku. o U respondentů s věkem nad 30 let bylo hlavním očekáváním Setkání se zajímavými lidmi. NOVÉ POZNATKY Z OBORU ZÁJMU

10 Očekávání splněna? ANO o Očekávání byla zcela splněna u 32 % respondentů, kteří se zúčastnili konference, spíše ano u 47 % z nich. o Očekávání byla splněna vždy minimálně ze 70 % bez ohledu na to, co bylo daným očekáváním.

11 Co byl hlavním důvodem neúčasti? SELHÁNÍ DOPRAVY

12 Mrzela respondenty neúčast na konferenci? NE o Respondenty to, že se konference nezúčastnili, ve většině případů nemrzelo bez ohledu na věk, vzdělání či ekonomickou aktivitu.

13 Potěší videa k pozdějšímu zhlédnutí? ANO o Videa určitě potěší 89 % respondentů, tedy o 9 % více než v roce 2011.

14 Zúčastní se příštího Barcampu v Brně? ANO o 93 % respondentů (oproti 76 % v roce 2011) se zúčastní příští konference, pokud budou moci. o Respondenti, kteří se zúčastnili konference, přislíbili účast na příští konferenci o 15 % více než ti, kteří se konference nezúčastnili. o S účastí na příští konferenci počítají zejména příznivci se středoškolským vzděláním s výučním listem, se středoškolským vzděláním a maturitou a s vysokoškolským vzděláním a titulem Bc.

15 Jaká témata by je zajímala? 1. IT 2. OBCHOD/PODNIKÁNÍ A MARKETING o Témata, která by respondenty zajímala v rámci příští konference Barcamp Brno jsou stejná jako v roce 2011, tedy IT, obchod/podnikání a marketing.

16 Co plynulo z připomínek a komentářů? • Přidat označení pro koho je přednáška určena – pro jakou úroveň znalostí. • Lépe informovat o změně programu. • Chybějící přednášky by mohly být nahrazeny jinými. • Zvážit zavedení vstupného, jakožto jednu z možností jak snížit velký počet propagačních přednášek. • Nebylo možné sehnat vodu a kávu. • Chybělo závěrečné slovo, projev, které by uzavřel celou akci. • Přednášky by mohly být kratší, případně by mohly být původní přednášky proloženy několika kratšími. Některé přednášky by naopak mohly být delší než 45 minut. • Možnost stažení slidů z jednotlivých přednášek.


Stáhnout ppt "Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz"

Podobné prezentace


Reklamy Google