Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIva Horáčková
1
Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra
2
Význam značek se mění a roste
3
SM přináší značce zcela nový rozměr
4
SM = obousměrná vazba • Zcela nový kanál pro komunikaci zákazník značka • Značka je zákazníkům blíž, tzn…
5
Značka v SM • Naslouchat a reagovat • Komunikovat otevřeně a „na rovinu“ • Vytvářet a udržovat komunitu • Připravit pro komunitu zajímavý obsah • Myslet na blaho zákazníka
6
1) Péče o zákazníka • Vyšší zásah zákazníků • Komfortní prostředí pro zákazníka • Levnější provoz
7
2) Brand tracking • awareness (počet zmínek, sdílení) • positioning (klíčová slova, asociace, recenze) • loyalty (množství fans) • engagement (ambasadoři, ochota sdílet)
8
3) Vyhodnocování kampaní • Nastavit správná klíčová slova • Vyhodnocovat sentiment • Množství zmínek, sdílení, zhlédnutí
9
4) Zpětná vazba, podněty • Inovace, vylepšení, testování • Zádrhel: redistribuce příslušným oddělením
10
5) Alertování • Výpadky, chyby, testování • -> crowdsourcing
11
Výzkum: značky operátorů v SM • 4Q 2010 a 1Q 2011 • Monitoring zmínek přes Ataxo Social Insider • Kvantitativní sběr a kvalitativní analýza • 26 889 deduplikovaných zmínek • U ¼ ručně určen sentiment
18
• www.makevision.net • @matez_jindra
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.