Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální."— Transkript prezentace:

1 CENA …a umění

2 Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální nabídky

3 Cenové strategie podle cílů, které si organizace klade Maximalizace počtu návštěvníků Návratnost nákladů a zisková rezerva na budoucí náklady Přizpůsobení se cenám přímé konkurence Cena zohledňující ceny ostatních volnočasových aktivit Maximalizace příjmů Sociálně spravedlivá cena

4 Speciální nabídky a jejich oceňování Balíčky služeb Mimořádné výstavy Pořádané akce a programy Pronájem prostor a komerční služby Zboží v muzejním obchodě Půjčování exponátů Sponzoring

5 Cena na trzích s uměním Nákladový typ ceny Tržní cena a poptávka  na primárním  na sekundárním trhu Faktory ovlivňující cenu díla  nedostatky díla

6 Cena …v obecném marketingu

7 Cenové strategie Cena Kvalita VysokáPrůměrnáNízká VysokáStrategie získání mimořádné ceny Strategie vysoké hodnoty Strategie mimořádně vysoké hodnoty PrůměrnáStrategie předražová ní Strategie střední hodnoty Strategie odpovídajíc í hodnoty NízkáStrategie okrádání Neúsporná strategie Úsporná strategie

8 Vnější faktory Ekonomické činitele Právní činitele Společenské činitele

9 Stanovení ceny Poslání ceny Odhad poptávky Odhad nákladů Rozbor cen konkurence Metody cenové tvorby Stanovení výsledné ceny

10 Strategie Přežití Maximalizace současného zisku Maximalizace současných příjmů Maximalizace obratu Sbírání Cena za luxus

11 Metody cenové tvorby Nákladové typy cen  Stanovení ceny přirážkou  Cena respektující návratnost investic ROI Psychologické typy cen  Následování ceny konkurence  Pravděpodobnost uzavření kontraktu  Hodnota vnímaná zákazníkem

12 Přizpůsobení ceny Přepravní náklady Cenové úlevy Rozlišovací ceny „Dumpingové“ ceny Ocenění výrobní řady Vícefázové ocenění Kompletování Aukční ceny

13 Cenové změny Snížení ceny Zvýšení ceny Reakce na cenové změny konkurence

14 Prostor pro vaše otázky ?

15 Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Nebo odkaz www zaměstnancůwww.sks.cz © Radka Johnová, 2015


Stáhnout ppt "CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální."

Podobné prezentace


Reklamy Google