Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace."— Transkript prezentace:

1 7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace

2 Marketingový mix představuje souhrn základních marketingových prvků, kterými firma dosahuje marketingových cílů zahrnuje vše, čím firma může poptávku po svých produktech ovlivňovat čtveřice faktorů také někdy píše o „čtyřech P“. Konkrétně se jedná o:  produkt – výrobek (Product),  prodejní cena (Price),  prodejní místo- distribuce (Place),  propagace (Promotion).

3 Marketingový mix  je vždy nutné respektovat vzájemné vazby jednotlivých prvků  výsledek závisí na správném vzájemném poměru, „namixování“ nebo kombinací všech složek marketingového mixu  je tedy tvořen souhrnem, který vyjadřuje vztah podniku k jeho vnějšímu okolí: tzn. k zákazníkům, dodavatelům, distribučním a dopravním organizacím, zprostředkovatelům, médiím apod.

4  Musíme tedy říct, že když dva lidé dělají něco stejně, tak to stejné není.  Proto se marketingový mix rozšiřuje o další „P“ – people (lidé). Jedná se o konkrétní vykonavatele daných činností (služeb).

5  podnikatele/unicorn-cilova-skupina-a- segmentace podnikatele/unicorn-cilova-skupina-a- segmentace


Stáhnout ppt "7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace."

Podobné prezentace


Reklamy Google