Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů.. SPORTOVNÍ TRÉNINK OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M-SUPL-002.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů.. SPORTOVNÍ TRÉNINK OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M-SUPL-002."— Transkript prezentace:

1 Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů.

2 SPORTOVNÍ TRÉNINK OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M-SUPL-002

3 SUPERKOMPENZACE je biochemickým základem tréninkového procesu a rozumíme tím princip střídání zatížení a odpočinku

4 Zátěž → Únava → Zotavení → SUPERKOMPENZACE.

5 Faktory, které rozvíjíme při sportovním tréninku Somatické faktory Kondiční faktory Faktory techniky Faktory taktiky Psychické faktory výška hmotnost složení těla tělesný typ schopno sti: silové vytrvalos tní rychlost ní b iomech. základy pohybu k oordin. řešení pohyb. úkolů účelné využívání techniky procesy: poznávací emoční volní motivace anticipace osobnost

6 Druhy tréninků KONDIČNÍ TRÉNINK TECHNIKY TRÉNINK TAKTIKY TRÉNINK PSYCHIKY

7 KONDIČNÍ TRÉNINK Rozvíjí základní pohybové schopnosti 1. Silový trénink 2. Rychlostní trénink 3. Vytrvalostní trénink 4. Trénink obratnosti

8 O zaměření tréninku rozhoduje:

9 Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů. 1.INTENZITA ZÁTĚŽE

10 2.DÉLKA TRVÁNÍ ZÁTĚŽE

11 ZPŮSOB-TECHNIKA PROVEDENÍ ZÁTĚŽE

12 TRÉNINKOVÁ JEDNOTKA Je „jeden dílčí trénink“, který je časově omezený Rozlišujeme dle zaměření-“co chceme trénovat“ Není vhodné slučovat jednotlivé druhy kondičního tréninku (síla X rychlost X vytrvalost X obratnost)

13 Příklad tréninkové jednotky Kopaná-kondiční trénink-trénink rychlosti Cíl tréninkové jednotky: Cílem tréninkové jednotky je rozvoj popřípadě obnova a udržení startovní rychlosti nespecifickou formou s využitím kuželů a překážek. Dbáme na striktní dodržení poměru intervalu zatížení a odpočinku!

14 Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů. A - úvodní průpravná část: 30 minut 1. řízené rozběhání na šíři hřiště - první polovina délky běžecká abeceda - druhá polovina délky výklus Způsoby běhu: - 4x šířka hřiště volným během - 1x zakopávání, zároveň kroužení paží - 1x vysoko kolena, zároveň kroužení paží - 1x běh pozpátku - 1x běh poskočný + paže - 1x poskoky z levé na pravou nohu do strany - 1x překážkový běh levá, pravá noha - 4x nabíhaná rovinka 2. strečink 3. dynamické rozběhání - vysoko kolena (tleskání o dlaně) -> sprint - zakopávání -> sprint - liftink -> sprint - 3x sprint -> obkroužení kužele -> sprint - individuální protažení

15 B - hlavní část: 40 minut Všechna cvičení organizovat soutěžní formou jako soutěž dvojic, popřípadě družstev! Hráči naběhají celkem 570metrů ve čtyřech sériích Cvičení 1: Soutěž dvojic - 2x start ze stoje - 2x start ze sedu - 2x start z kleku - ruce za hlavou Počet opakování = 6x ~ 25 metrů Celkem ~ 150 metrů Poměr intervalu zatížení a odpočinku: IZ:IO = 1:5-6 Interval odpočinku mezi sériemi = 7 minut V rámci odpočinku bago v kruhuem uvnitř (2.část) Bago - herní myšlení hráčů (3.část) Rotační bago 5:2 se 4 brankami Bago - nácvik obranného trojúhelníkuem uvnitř (2.část) Bago - herní myšlení hráčů (3.část) Rotační bago 5:2 se 4 brankami Bago - nácvik obranného trojúhelníku

16 Cvičení 2: Štafeta Další hráč pokračuje až po zdolání dráhy předchozím hráčem. Například po přeskočení (podlezení) branečky Způsoby zdolání předem určíme: (a) přeskočení (b) oběhnutí (c) podlezení (d) různé kombinace 1. hráč běží 1x 2. hráč běží 2x 3. hráč běží 3x Počet opakování = 6x 20 metrů Celkem metrů Poměr intervalu zatížení a odpočinku: IZ:IO = 1:5-6 Pomůcky: - branečky (překážky) cm vysoké - 12x kužel (meta) - míče


Stáhnout ppt "Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů.. SPORTOVNÍ TRÉNINK OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M-SUPL-002."

Podobné prezentace


Reklamy Google