Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

KONFERENCE OD ANALÝZ KE KOORDINACI SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V DĚČÍNĚ ING. RENÁTA GREŠÍKOVÁ Kvalita služeb a potřeby člověka.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "KONFERENCE OD ANALÝZ KE KOORDINACI SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V DĚČÍNĚ ING. RENÁTA GREŠÍKOVÁ Kvalita služeb a potřeby člověka."— Transkript prezentace:

1 KONFERENCE OD ANALÝZ KE KOORDINACI SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V DĚČÍNĚ ING. RENÁTA GREŠÍKOVÁ Kvalita služeb a potřeby člověka

2 Kvalitní sociální služba Technické a organizační zázemí Zdroje financování Fungující procesy Personální zajištění Naplnění standardů kvality Naplňování potřeb klientů

3 Potřeba člověka Subjektivně pociťovaný nedostatek něčeho nezbytného Nenaplnění.....frustrace, deprivace Má procesní charakter – neustále se mění Individuální průběh

4 Pyramida potřeb (A. H. Maslow)

5 Fyziologické potřeby Základní potřeby lidského organismu, mají nejvyšší prioritu Potřeba dýchání, regulace tělesné teploty Potřeba vody Potřeba spánku Potřeba příjmu potravy Potřeba vylučování Potřeba rozmnožování...

6 Potřeba bezpečí, jistoty...po naplnění fyziologických potřeb narůstají jiné... Jistota zaměstnání Jistota příjmu a přístupu ke zdrojům Ochrana před násilím a agresí Morální jistoty Jistota rodiny Jistota zdraví

7 Společenské potřeby Přátelství Partnerský vztah Potřeba mít rodinu

8 Potřeba seberealizace Přijetí okolností života včetně sebepřijetí Tvořivost (v myšlenkách i činech) Zájem o řešení problémů svých i problémů jiných Pocit blízkosti k jiným lidem Existence vnitřní etiky Schopnost posuzovat bez předsudků

9 Sebetranscendence.... duchovní potřeby

10 Naplňování potřeb Jak naplňujeme konkrétní potřeby klientů Jak o nich přemýšlíme Jak motivujeme zaměstnance, aby se potřebami klientů zabývali

11 Děkuji za pozornost Ing. Renáta Grešíková Magistrát města Děčín


Stáhnout ppt "KONFERENCE OD ANALÝZ KE KOORDINACI SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V DĚČÍNĚ ING. RENÁTA GREŠÍKOVÁ Kvalita služeb a potřeby člověka."

Podobné prezentace


Reklamy Google