Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,"— Transkript prezentace:

1 9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích, zhodnocení snah o kvalitu

2 KVALITA VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ „Kvalita je to, co za ni považuje zákazník.“ (Feigenbaum)  na našich úřadech jsme v „první linii“  velké rozdíly v jejich typech a velikostech oproti krajským úřadů oproti krajským úřadů

3 KVALITA VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ 3 Hlavní požadavky: spolehlivost a profesionalita rychlost a včasnost vyřízení dosažitelnost vstřícnost a dobrá informovanost Čím větší úřad, tím větší nároky na: efektivní komunikaci provázanost činností prezentaci a „obraz“ úřadu navenek

4 VLIV CENTRÁLNÍCH ORGÁNŮ Významný! Naši snahu o kvalitu znehodnocuje:  byrokratická zátěž plynoucí z legislativy  nejasnost legislativy  měnící se či protichůdné výklady ministerstev  nepřipravenost některých akcí  nahrazení fungujících systémů jinými (registr vozidel)  ovlivníme kvalitu obsluhy registru a její vstřícnost  neovlivníme kvalitu registru a tím vyšší zátěž zákazníka

5 MĚŘENÍ A VYHODNOCOVÁNÍ „Co nejde měřit, nejde řídit.“  stanovení cílů  měření výsledků, průzkumy spokojenosti  vyhodnocení, závěry  kontrolní činnost a vnitřní audit

6 MĚŘENÍ A VYHODNOCOVÁNÍ Rezervy vidíme ve:  stanovování konkrétních cílů, ukazatelů  měření kvality konkrétních služeb  neexistenci standardů služeb

7 ZÁSADY MMB „Nic není tak dokonalé, aby to nešlo dále vylepšit“ důraz na výkon a efektivitu služba veřejnosti – orientace na zákazníka požadavky na kvalitu – zavádění metod TQM zpracování koncepčních dokumentů úřadu perfektní výkon státní správy otevřenost veřejné správy průzkumy spokojenosti zákazníků a zaměstnanců

8 NAŠE PROJEKTY Intenzivně se věnujeme:  projektu Brno – zdravé město  eGovernmentu  modelování procesů  inovacím  apod.

9 KONCEPČNÍ MATERIÁLY MMB 9 : Připravujeme: strategii MMB strategii MMB Zpracovány: SWOT analýza úřadu vize MMB koncepce odborů komunikační strategie strategie vzdělávání Připravujeme: strategii MMB

10 10

11 KVALITA VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ Přínosy: zefektivnění běžného chodu úřadu zlepšení interní i externí komunikace vyšší prestiž úřadu vyšší spokojenost občanů lepší flexibilita úřadu ke změnám nalezení nových postupů a praxí „štíhlá veřejná správa“

12 Děkuji za pozornost. Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrát města Brna, Husova 12 Brno


Stáhnout ppt "9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,"

Podobné prezentace


Reklamy Google