Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Digital Confidence Prague, 7 th June, 2011 Jakub Chytil, Member of the Board of Directors.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Digital Confidence Prague, 7 th June, 2011 Jakub Chytil, Member of the Board of Directors."— Transkript prezentace:

1 Digital Confidence Prague, 7 th June, 2011 Jakub Chytil, Member of the Board of Directors

2 Obsah Strategie společnosti Telefónica na podporu odpovědného zacházení s ICT Vlastní pravidla Produkty a služby Aliance 01 Vzdělávání Stručně o společnosti Telefónica Kampaň proti kyberšikaně „České školy 2010“ Shrnutí České děti online 05

3 2 1. Telefónica

4 3 2. Strategie společnosti Telefónica na podporu odpovědného zacházení s ICT Vlastní pravidla Interní pravidla v souladu s principy dozoru (pravidla pro zabezpečení obsahu pro dospělé, školení o ochraně dat, audit…) Soubory vlastních pravidel (GSMA, EU..) Systém ověření věku Vzdělávání Provádění studií o trendech v oblasti ICT ve spojení s dětmi. Interní workshopy pro zaměstnance Poskytování osvěty pro školy, prostřednictvím webových stránek, CD, letáků, příruček atd. Organizace a účast na akcích spojených s podporou odpovědného zacházení ICT dětmi. Produkty a služby Linky pomoci Filtry (softwarová rodičovská kontrola, O2 TV) Lokalizační služby (vývoj) Aliance S nejvýznamnějšími organizacemi a institucemi, se soukromými subjekty a mezinárodními nevládními organizacemi (Safer Internet, Save the Children, Protegeles, ChildNet, FOSI, AISIS…)

5 3. České děti online 4 * Výzkum Ipsos Tambor 2011 ** Mediaresearch výzkum /3 říká, že vědí více než jejich rodiče o internetu ** 10% rodin používá systém rodičovské kontroly * 10% dětí bylo obětí kyberšikany v roce 2010 ** 86% rodičů dovolí svým dětem používat internet již od 7 let * 67% rodičů sledují svoje děti při používání internetu *

6 5 4. Naše kampaň jak vzdělávat rodiče a děti o významu Kyberšikany 2010 Hlavní poznatky výzkumu o Kyberšikaně (Mediaresearch, Aisis NGO, O2) › 44% dětí nezná pojem kyberšikana › Pouze 19 % uvedlo, že jim ho vysvětlili ve škole › Obětí kyberšikany bylo v posledním půlroce 10% dětí › Pouze 9 % obětí se svěří učiteli › Nejméně 78 % agresorů je ze stejné školy jako oběť  Kampaň chce informovat děti, rodiče a učitele o fenoménu kyberšikany a naučit je, jak si s kyberšikanou poradit. › Na všechny ZŠ v České republice právě teď míří : letáků pro děti, letáku pro rodiče, and plakátů pro školní sborovny

7

8 To se líbí lidem

9 LETÁKY PRO DĚTI

10 LETÁKY PRO RODIČE

11 PLAKÁT PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY

12 Shrnutí  Internet poskytuje velké příležitosti ke komunikaci a ke vzdělávání, za předpokladu, že je využíván odpovědným způsobem.  Technologie může bezpečnosti na internetu pomoci, avšak nemůže předejít všem rizikům.  Společnost Telefónica se opírá o 4 základní pilíře na podporu odpovědného zacházení s ICT: 11  Aliance  Vzdělávání (např. kampaň proti kyberšikaně)  Vlastní pravidla  Produkty a služby

13


Stáhnout ppt "Digital Confidence Prague, 7 th June, 2011 Jakub Chytil, Member of the Board of Directors."

Podobné prezentace


Reklamy Google