Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik"— Transkript prezentace:

1 Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik
Reklamační řízení Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik

2 Reklamační řízení pojem reklamace
pravidla uplatnění reklamace (odpovědnosti za vady) informovat kde lze uplatnit vydání písemného potvrzení reklamační lhůta dokumentace reklamované věci úhrada nákladů doklady o koupi internetový prodej

3 Kde může spotřebitel zboží reklamovat a co k tomu zapotřebí?
možnost uplatnit v jiné prodejně STEJNÉHO provozovatele přítomnost pracovníka pověřeného reklamacemi

4 Lhůta pro vyřízení reklamace
Ihned, nejpozději do 30 prac. dní při odborném posouzení do 30 kalendářních dní při nedodržení lhůty je vada posuzována za neodstranitelnou zákon o ochraně spotřebitele

5 Zamítnutí reklamace písemné odůvodnění
v případě nesouhlasu možnost písemného kontaktu (dopis - poslední pokus o smír) soudní znalec, soudní žaloba

6 Reklamační řád prodejny, je pro mne závazný?
reklamační řád NENÍ pro spotřebitele závazný i v případě podpisu nebo podobného souhlasu

7 Reklamační protokol nutnost písemného potvrzení pozorně číst ujednání
možnost stížnosti u ČOI (česká obchodní inspekce)

8 Kde hledat pomoc v zemích EU?
síť spotřebitelských center v současné době 26 Evropských spotřebitelských center

9 Zdroje: Sdružení na ochranu spotřebitelů http://www.spotrebitele.info/
Česká obchodní inspekce


Stáhnout ppt "Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik"

Podobné prezentace


Reklamy Google