Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik
Reklamační řízení Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik
2
Reklamační řízení pojem reklamace
pravidla uplatnění reklamace (odpovědnosti za vady) informovat kde lze uplatnit vydání písemného potvrzení reklamační lhůta dokumentace reklamované věci úhrada nákladů doklady o koupi internetový prodej
3
Kde může spotřebitel zboží reklamovat a co k tomu zapotřebí?
možnost uplatnit v jiné prodejně STEJNÉHO provozovatele přítomnost pracovníka pověřeného reklamacemi
4
Lhůta pro vyřízení reklamace
Ihned, nejpozději do 30 prac. dní při odborném posouzení do 30 kalendářních dní při nedodržení lhůty je vada posuzována za neodstranitelnou zákon o ochraně spotřebitele
5
Zamítnutí reklamace písemné odůvodnění
v případě nesouhlasu možnost písemného kontaktu (dopis - poslední pokus o smír) soudní znalec, soudní žaloba
6
Reklamační řád prodejny, je pro mne závazný?
reklamační řád NENÍ pro spotřebitele závazný i v případě podpisu nebo podobného souhlasu
7
Reklamační protokol nutnost písemného potvrzení pozorně číst ujednání
možnost stížnosti u ČOI (česká obchodní inspekce)
8
Kde hledat pomoc v zemích EU?
síť spotřebitelských center v současné době 26 Evropských spotřebitelských center
9
Zdroje: Sdružení na ochranu spotřebitelů http://www.spotrebitele.info/
Česká obchodní inspekce
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.