Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Strategický management
1. Vznik a druhy strateg. řízení 2.Strategie efektivnosti a pojetí konkurence 3. Strategické přístupy a typologie strategií 4. Metody a techniky strat. Managementu 5. Strategický cyklus
2
4. Metody a techniky strat. managementu
Finanční analýza Teorie hodnoty Benchmarking Analýza zdrojů SWOT analýza SPACE metoda PEST metoda VRIO metoda Balanced scorecard (BSC)metoda Target costing metoda
3
SWOT analýza (strenghts, weaknesses,opportunities,threats)
Metoda Hrozby a příležitosti okolí Silné a slabé stránky podniku
4
4
5
5
6
Metoda SPACE(strategic position and action evaluation)
7
7
8
Analýza PEST (political, economical, social, technological)
9
9
10
Metoda VRIO (value, rareness, imitability,organization)
11
11
12
12
13
Balanced scorecard BSC
- Quick action programs
14
14
15
15
16
Target costing
17
17
18
5. Strategický cyklus Stanovení premis b) Situační analýza c) Určení strategie d) Realizace strategie e) Kontrola plnění strategických záměrů
19
Ad a) Stanovení premis - 3P
20
20
21
Ad b) Situační analýza - Odhalení trendů Vyvarovat se minulých chyb Využít minulých úspěchů
22
22
23
ad c) Určení strategie nalezení variant řešení
24
24
25
- hodnocení a výběr strategií
26
26
27
27
28
Ad d) Realizace strategie
29
Ad e) Kontrola plnění strategických záměrů
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.