Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vlastní hodnocení (autoevaluace) školy
RNDr. Jiří Herman, Ph.D.
2
Co je autoevaluace? způsob, jak „zevnitř“ zhodnotit práci školy ve vybraných oblastech její činnosti
3
Proč ji provádět? protože se to „musí“ – školský zákon, vyhláška č.15/2005 formální autoevaluace protože to považuji za prospěšné neformální, „užitečná“ autoevaluace
4
Komu slouží? Výroční zpráva – prezentace školy navenek, veřejný dokument Autoevaluační zpráva – „interní audit“, pro vlastní potřebu školy (ČŠI)
5
Jak ji provádět? „poučeně“ - jak to dělají jinde?
„obezřetně“ - méně je často více! „přesvědčeně“ - má to smysl, proto to chci! „společně“ - sám to nezvládnu! „pořád“ - je to (nekonečný, nekončící) běh na dlouhou trať
6
Co hodnotíme? Co „musíme“ - vyhláška
Co „chceme“ - kritická (sporná) místa
7
Jak hodnotíme? Cíl - co chceme zjistit? Nástroj - jak to zjistíme?
Delegování úkolů - kdo to zjistí? Časové vymezení - kdy to zjistíme Kritéria - podle čeho to posoudíme Výstup - jak to doložíme
8
Naše zkušenosti Maximalistická varianta - „neučím, neřídím, jen autoevaluuji!“ „Rozložená varianta“ - plán autoevaluačních činností, srovnání s ŠVP a koncepčním záměrem rozvoje První výstup - za r. 05/06 a 06/07
9
Naše zkušenosti
10
Naše zkušenosti
11
Naše zkušenosti Hodnocení práce vedení školy dotazník vyhodnocení
opatření
12
Naše zkušenosti Hodnocení rozvoje KK žáků Portfolio žáka
Dotazník pro učitele Dotazník pro žáky Vyhodnocení
13
Naše zkušenosti Hodnocení učitelů „bohulibý“ záměr „drsná“ realita
14
Hodně štěstí!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.