Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Rozlišení obrazných znaků a symbolů, GRAFICKÉ VYJADŘOVÁNÍ
2
Poznej stejnou velikost hodin!
3
Poznej stejnou velikost hodin!
12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11
4
Poznej stejnou velikost hodin!
12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11
5
Poznej stejnou velikost hodin!
12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11
6
Poznej stejnou velikost hodin!
12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11
7
Poznej stejný čas! 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11
8
Poznej stejný čas! 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11
9
Poznej stejný čas! 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11
10
Poznej stejný čas! 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11 12 1 2 3 4 6 9 10 8 7 5 11
11
Metodický pokyn Integrovaný blok: Vnímání času, velikosti
Popis Děti se seznamují s hodinami, porovnávají velikost hodin a správný čas. Očekávání a cíle Porovnávání stejných a rozdílných velikostí, základní orientace na hodinách. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Snímek č. 2 – č. 6: Děti na snímcích určují stejnou velikost hodin. Správná odpověď je doprovázena animací zvětšování a zmenšování. Nesprávná odpověď je doprovázena animací houpačka. Snímek č. 7 – č. 10: Děti na snímcích poznávají stejný čas na hodinách. Správná odpověď je doprovázena animací zvětšování a zmenšování. Nesprávná odpověď je doprovázena animací houpačka. Materiál je vytvořen pro dotyková zařízení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
14
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Cílem práce je znázornit proces vyjádřený na jednotlivých tabulkách. Děti mají za úkol seřadit tabulky ve správném pořadí. Na magnetickou tabulku č. 1 namalujeme obrázek hodin, které ukazují např. 3 hodiny Na magnetickou tabulku č. 2 namalujeme obrázek hodin, které ukazují např. 3 hodiny Na magnetickou tabulku č. 3 namalujeme obrázek hodin, které ukazují jiný čas než dvě předchozí Úkolem dětí je určit, které hodiny ukazují stejný čas Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
15
Prvky polytechnické výchovy
Chápat elementární časové pojmy Částečně se orientovat v čase Rozumět a používat základní pojmy označující velikost Porovnat a uspořádat předměty dle stanoveného pravidla Orientovat se v číselné řadě od 1-12 Chápat, že číslovka označuje počet Chápat jednoduché souvislosti, nacházet znaky společné a rozdílné Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
16
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.