Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Program rozvoje venkova 2014 - 2020
Veřejné zakázky – Žádost o dotaci v print-screenech 1. kolo PRV Ing. Slavomír Ladislav Vacík
2
Strana A Informace o žadateli
3
Strana B3 Zakázky
4
Strana C1 Výdaje projektu
5
Strana C2 Struktura financování
6
Informativně zpět na str. B3 Zakázky
7
Stanovení finančních oprav
Cenové marketingy (CM) se vyplňují všechny v rámci jedné zakázky a zároveň v rámci jednoho předmětu zakázky. Tzn. pokud bude v rámci projektu plánováno 10 CM na služby, vyplní je žadatel všechny v rámci Zakázky č. 1. Pokud v projektu bude dále i např. 5 CM na dodávky, vyplní je žadatel všechny v rámci Zakázky č. 2. Není potřeba vyplňovat 10 zakázek na služby a k tomu 5 zakázek na dodávky. Pro CM se následně nebudou vyplňovat pole určená pro vyplnění po ukončení výběrového/zadávacího řízení (začínající polem č. 12 na str. B3 žádosti). V případě zaškrtnutí u pole č. 5 „Ano“, se tato pole žadateli skryjí – vyplnit je ani nebude moci.
8
Dekuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.