Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

SDP tramvajová sekce OSTRAVA 22. – 23. 10. 2014.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "SDP tramvajová sekce OSTRAVA 22. – 23. 10. 2014."— Transkript prezentace:

1 SDP tramvajová sekce OSTRAVA 22. –

2 Ústřední dílny – vnitřní členění
22 pracovišť 164 pracovníků dělnických profesí 17 THP pracovníků Stěžejní profese: elekromechanik, zámečník kolejových vozidel, elektronik, karosář, lakýrník, stolař, čalouník

3 Rozsah činností Celkové prohlídky tramvají Opravy velkých havárií
Střední prohlídky tramvají Celkové prohlídky tramvají Opravy velkých havárií Rekonstrukce tramvají Externí zakázky Práce na autobusech Práce na trolejbusech Opravy historických tramvají

4 Plánování činností Nejvýznamnější zákazník je Tramvajová doprava
Externí zákazníci Ostatní útvary podniku Plán prohlídek Ujeté km + Technický stav vozidel + Ekonomické možnosti firmy Návody údržby Roční aktualizace Zkušenost + Technické novinky + Požadavky zákazníka Dopady Vliv na spotřebu a složení nakupovaných komponent Dodržování pravidel VŘ

5 Kontrolní mechanizmy Základem zakázek je zakázkový list
stanoví je směrnice DPMB,a.s. Základem zakázek je zakázkový list Obsahuje: Základní rozsah prohlídky Rozsah nad rámec návodu údržby Operativní požadavky Přebírání vozu před a po prohlídce Mezioperační kontrola pracovníky OK Technické kontroly + Revizní zprávy + výsledky TBZ Spolupráce s nákupem Dovoz komponent na pracoviště v požadovaném termínu a rozsahu Proces objednávání a schvalování

6 Rozsah prací v roce 2014 Průměrný roční počet preventivních prohlídek
80 ks SO 30 ks CO 12 ks rekonstrukcí na typ Vário Historický vůz 1594 Dílčí externí práce - podvozky, kola, spřáhla, lakování

7 Předpokládaný rozsah činností v roce 2015
3 nové programy: TP T6A5 – 6 vozů KT8D5N – 1 vůz LTM – 3 vozy Ostatní náplň činnosti ústředních dílen bude určena rozhodnutím vedení podniku Počet prohlídek 78 SO 29 CO zahájení prvních generálek T6A5, KTN a prvních VP LTM várií Historický vůz Dílčí externí práce - podvozky, kola, spřáhla, lakování

8 Technologické předpoklady
Řešení oprav hydraulických brzd formou vlastní certifikované dílny Dokončení impregnační linky točivých strojů, zbývá dokončit automatický provoz sušící pece Dovybavení dílen pracovišti pro práci na střeše tramvají Dovybavení zkušebny pro asynchronní pohony Rozvoj spolupráce pro trolejbusovou trakci Dokončení rekonstrukce rafametu o hydraulickou část

9 Organizační předpoklady
Motivace pracovníků: Nový motivační systém odměňování zaměřený na technickou kvalitu, efektivitu a dodržování přesně stanovených cílů. Důraz na zásluhy jedince o úspěch kolektivu Transparentní hodnocení za odvedenou práci Sumář za jednotlivé základní typy typ (všechny varianty) počet poškozených kusů oken celkem celkové náklady DPMB,a.s. T3 1 007 T6 201 K2 895 K3RN 15 KT8 522 LTM 118 LF2 64 VLF 20 VV60LF 14 13T 3 čelní skla obousměrných KT8 561 celkem 3 420

10 Děkuji za pozornost a těším se na příští setkání


Stáhnout ppt "SDP tramvajová sekce OSTRAVA 22. – 23. 10. 2014."

Podobné prezentace


Reklamy Google