Rozdej Exercise -1 Exercise - 1 oznamovací kladná záporná otázka Ve větách kladných oznamovacích some. Ve větách záporných any. V otázkách any.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Počitatelná podstatná jména
Vyjádření budoucnosti - …. GOING TO …
Přítomný čas průběhový Present Continuous
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Some or any VY_22_INOVACE_24 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
BÝT (kladný a záporný oznamovací způsob)
Sloveso „být“ v záporu a otázce, otázky Yes/No
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Obrázkový slovník Jídlo ČAJ ŽVÝKAČKA JABLKO HRUŠKA BRAMBORA ZMRZLINA
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ20
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Countability – some, any VY_22_INOVACE_03 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Countable and Uncountable Nouns, some, any, a/ an
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_440_Složeniny se SOME, ANY, NO a EVERY AUTOR: Ing. Magdalena.
Odpověď na otázku „why“:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Vyjádření možnosti/pravděpodobnosti pomocí may, might, could, will
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_04
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní.
Záporné otázky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_427_Zájmena neurčitá a ukazovací AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
QUESTIONS present continuous. Questions YES / NO questions žádáme potvrzení / popření obsahu otázky před podmětem je sloveso odpovídáme:  Yes, ….. 
Reported questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Multimediální svět.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Přítomný čas průběhový
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_78 NázevGoing to … Téma hodinyFuture tense PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Časování slovesa „to be“ - být
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Revision test Relative clauses.
Existenční vazba THERE IS / THERE ARE
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_27  Téma: grammar game 
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Anotace Didaktický materiál je určen především žákům 4. ročníků maturujících z anglického jazyka. Prezentace obsahuje cvičení a otázky určené k zopakování.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_ Jazyk anglický TEMA: Food and drink ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Some/any Zájmenné a příslovečné složeniny vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Jídlo(Food, Meals) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: ústní zkouška Datum vytvoření
Každodenní život (Everyday Life) B2 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: Maturitní ústní zkouška.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Because it was fun! Why did he sleep in the tent?
Integrovaná střední škola v Semilech 28. října 607, Semily.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Countable and uncountable nouns Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1 – 29 Šablona: II/2 Inovace a.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Neurčitá zájmena SOME, ANY, NO
/mít něco rád, rád něco dělat/
Autor: Bc. Lucie Ševčíková Datum: Název: VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7g_21
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_15
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Exercise 1.
Dále si procvičí nejčastější situace, při kterých se časy používají
Jídlo (Food, Meals) B2 Tematická oblast Angličtina: ústní zkouška
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
Translation 21/01 Snídaně je nejdůležitějším jídlem dne. Breakfast is the most important meal of the day. Paul si dává velkou snídani hlavně o víkendech. Paul.
Much, many, a lot of, some, any, no 02
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Transkript prezentace:

Rozdej Exercise -1

Exercise - 1

oznamovací kladná záporná otázka Ve větách kladných oznamovacích some. Ve větách záporných any. V otázkách any.

Exercise – 2a

Who is Jamie Oliver? What is Amanda doing to improve children's health? Do schoolchildren like the new diet? Why do lots of people phone Amanda? Exercise – 2b

Who is Jamie Oliver? He is a famous TV chef. What is Amanda doing to improve children's health? She is changing the menus at schools. Do schoolchildren like the new diet? The children are enjoying the new food. Why do lots of people phone Amanda? They want to change the way children eat. Exercise – 2b

Jamie Oliver: Chocolate Cake

Ingredience: 200 g čokolády 150 g másla 200 g cukru 3 vejce hřebíček pomerančová kůra skořice semínka koriandru sušené chilli lískové oříšky čokoláda na posyp sůl

Potřebujeme nějaký cukr. Máme nějaké mandle? Máme spoustu času. Nemáme moc jídla. V ledničce je nějaký džus. Nejsou žádné párky. Je nějaký pepř? Ano, je. n6b Jméno:Třída:Datum: 7x3