Z Liberce k moři a zpět Fotocestopis z cesty na kole z Liberce do Ahlbecku v Německu (dovolená 2007)

No......tak to teda byla noc !!!. Moji kamarádi i já jsme se výborně bavili….

UKRAJINA.
Naše vlast ČESKÁ REPUBLIKA
JÁ A MOJE ŽENA.
Třída 3.B ZŠ Mánesova Pavla Mitáčková V úterý 15.4 jsme se neučili. Jeli jsme na výukový program do Koryčan. Ráno jsme se sešli u školy. Jeli s námi.
Modrá planeta Země.
Soutěž v ZOO Autor: Vojta Rod. Pár slov na začátek… Jako už poněkolikáté já a parta dalších lidí z naší školy jsme jeli na soutěž do ZOO Ostrava. Po tom.
Karlova Studánka – 1.7. Sbíráme se, snad někam pojedeme.
Expedice Lago d´Idro ( Itálie ) –
Nedostatek času pro nás důchodce by již neměl existovat. ČAS důchodců.
Nedostatek času pro nás už neexistuje. Každý člověk má jenom tolik minut, hodin a dní kolik jich využije.
Výlet do Anglie Josef Chrpa 2007 – Student Septimy.
téměř nedotčená příroda i těžce postižená průmyslová krajina
Kanada 2003 pobyt u tety TOMÁŠ WORTNER Student kvinty.
Pohyby Země Planeta Země se pohybuje obrovskou rychlostí, kterou lidé vůbec nevnímají.
AUTOCAMP VÝR U obce Výrovice (cca 10 km severně od Znojma)
PRAHA Praha 2006  Taková malá fotečka z Václaváku.  Nejsme na ní sice všichni, je tam jen pár lidiček který seděli pod sochou Sv.Václava.
Byla to zábava. Při čekání na vlak jsme přemýšleli, jaké to tam bude.Všichni jsme byli natěšení.
Za předpokladu použití mapy Polska a psacích potřeb
MALTA Rozhodl jsem se pro začátek Maltu, kde jsem strávil skoro měsíc, stručně popsat, protože předpokládám, že tato velmoc, kvůli svým drobným rozměrům,
Geologická exkurze ve Vysokých Tatrách. Čtvrtek Večer jsme odjížděli z Blanska vlakem do Brna a z Brna rychlíkem do Ostravy. Zde následovalo jedno-hodinové.
Dopis od Boha.
Počasí, jak se říká, „že by psa do něj nevyhnal“. Tak jsme vyrazili na výlet. Kam? No přeci do Jindřichova Hradce v tomto vánočním období se.
Česká republika.
MORAVA.
Moje vlast, moje bydliště Pověst o Bruncvíkovi VY_32_INOVACE_17 Sada 9
Všechny naše lumpárny První minuty Tak, už se vzdalujeme od rodičů! SKVĚLÝ!!! Tak, už se vzdalujeme od rodičů! SKVĚLÝ!!!
Wales a hlavní město Cardiff.
Nejlepší historka z rybolovu všech dob!. Mnohé rybářské historky jsou tak trochu těžko uvěřitelné, ale tenhle člověk má fotky jako důkaz... Slyšel jsem.
RUSKO Jan Vaněk.
MÍSTO, KDE ŽIJI - BOBRKY Bobrky jsou část města Vsetína
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Německo.
Moje prázdniny Nikola Dudíková.
Projektový den 8.A Zaječí skok nejstarší přírodní rezervace na Vysočině (botanická a jiná zkoumání)
Povodně 1997 Krizový management
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Petra Hejlová ČísloVY_32_Inovace_3418 NázevMěsta ČR Téma hodinyMěsta ČR PředmětVlastivěda Ročník/y/4.A.
S buzolou po Česku Autoři: Ondřej Bortník Tomáš Chytil Josef Dostál Lukáš Caletka.
MÝMA OČIMA ADÉLA ŠÍPKOVÁ STUDENTKA PRVNÍHO ROČNÍKU ANGLIE- 2002/ ŠKOLNÍ ZÁJEZD.
Zájezd do Vídně Zájezd komentují Barbora Štychová a Lenka Škáchová Ve dnech 18. – absolvovaly 8. a 9. třídy zájezd do Vídně.
Velká Británie Tereza Pavličková. Warwick castle  Hrad Warwick je památkově chráněný středověký hrad ve Warwicku  Hrad byl velmi krásný ale krajina.
Výlet Akademie třetího věku, Totem RDC obor Historie místopis, pod vedením lektora pana Jiřího Oudese, začal na Dešenickém nádraží.
VY __ III/2__INOVACE _ 239. Toto je mapa světa. Je zde vyznačen světadíl Evropa, kde leží i naše ČR. Evropa je rozdělena do několika částí, naše ČR.
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: AZ kvíz – přírodní poměry ČR Číslo: EU DUM 6_17 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_009_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Obsah 1. Odjezd 2. Hotel 3. Oficiální uvítání 4. Slovenská škola v Šal‘e 5. Šal‘a 6. Tvorba slovníku 7. Cyklo výlet 8. Výlet do Bratislavy 9. Odjezd.
NěmeckoDeutschland Severní PorýníDer Rhein VestfálskoNordrhein Westfalen Broušková Hutečka Nop Onderková Slivka.
Anglie ZŠ Bor, ZŠ Nebušice Vytvořila: Veronika Třísková.
Národní park Berchtesgaden
Mýma očima PETR SCHWARZ student sekundy ANGLIČTINA V TURECKU 2016
Les a voda Les i s vodou je důležitá pro nás, živočichy,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
PřIjímací řízení na GJŠ
Chorvatsko 2009.
Národní park Vysoké Tatry
Můj životopis aneb Proč do mně všichi stále kopou?
Práce s mapou Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základy orientace na mapě a glóbusu, práce s mapou, kompasem.
Systém vodních staveb v Evropě
NAŠE PRÁZDNINY V LLORET DE MAR
ZV OOP DJŠ pořádá zájezd do LDT VRBNO
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Norsko Cesta na sever Alžběta Pánková 4. A.
No tak to teda byla noc !!!.

Co předcházelo… V roce 2003 jsem poprvé zkusil dovolenou na kole a to trasu km dlouhou. Krnov - Praha - Passau - Wien - Bratislava - Žilina - Ostrava - Krnov. Tento druh nízkonákladové dovolené se ujal a postupně se přidávali další členové rodiny. 2004: Krnov - Berlín - Kodaň - Allerod - Helsingborg a zpět km / 18 dní. To se přidal tatík. 2006: Krnov - Praha - Passau - téměř Wien - Mikulov - Brno - Olomouc - Krnov km / 14 dní. To se přidala mamina.

před časem jsem v televizi viděl ódu na novou cyklotrasu, které v té době ještě nebyla dokončená a na našem území měří maximálně 10%. Jelikož mám již zkušenosti s cykloturistikou v civilizovaných zemích, kde se nedělají cyklotrasy z nejhorších okrsek, vypadalo to jako dobré znamení. Oder-Neiße-Radweg Cyklotrasa Odra-Nisa

na Ještědu Na vysílači byla ten den výroční slavnost. Na vrchol jsme si pomohli lanovkou, nicméně jsme si taky pěkně šlápli. Na film i světelnou show jsme zůstat nemohli, protože jsme měli bagáž na nádraží, kterou jsme museli vyzvednout do jedenácti. Úskalí nocování ve městě tkví v nedostatku stanovacích ploch, ale přece jsme něco našli, resp. už se nám nechtělo nic jiného hledat.

Den první Odměnou nám bylo probuzení v pět hodin ráno od správce přilehlé nemovitosti. Jelikož jsme ho nechtěli připravit o zaměstnání, sbalili jsme se. Po nějaké hygieně a kávičce na trekovém vařiči jsme najeli na trasu a vyrazili.V Hrádku nad Nisou jsme se stavili v infocentru pro leták ke trase, který jsme chtěli využít jako mapu a průvodce. Od bodrého informátora jsme se dozvěděli, že jsou všechny rozebrané jelikož byly zadarmo.

Překročení hranice Ještě před překročením hranice jsme se vykoupali v místním přírodním koupališti. Překročením hranice jsme se ocitli tak trochu v jiném světě, vzhledem k tomu, že před osmnácti lety zde jako u nás vládl komunismus jsme trochu propadali depresi. Minuli jsme trojmezí, projeli klášterem Marienthal.

Görlitz První noc jsme rozbili tábor téměř u cedule města Görlitz.

Görlitz Ráno jsme vjeli do města. Ikdyž trasa městem nevedla, zamířili jsme tam a v infocentru jsme si vyzvedli leták. Neocenitelně nám posloužil jako navigace, jelikož jinou mapu jsme neměli. Vzhledem ke kvalitě značení by se to zdálo zbytečné, ale když nechtě sjedete z cesty mat problém.Jelikož o teplotní stupně nebyla nouze, zchladili jsme se při každé příležitosti.

Bad Muskau a jeho nádherný park.

Forst Ve Forstu jsme přes plot nakukovali do Východoněmecké růžové zahrady.

Mosty, které nikam nevedou Postupně jsme míjeli pobořené nebo zadrátované mosty do Polska, jako na hranici Jižní a Severní Koreje.

Guben Další na cestě bylo hraniční město Guben/Gubin. Koupaliště jsme hledali dlouho, ale našli. Na večer jsme minuli soutok Nisy s Odrou.

Neuzelle Ráno jsme zjisti že prší. Ale poté co vyšlo slunce jsme byli odměněni prohlídkou kostela v obci Neuzelle.

Cesta vedla téměř pořád po protipovodňových hrázích. Mezi hrází a řekou byly pastviny hojně využívané hospodářskými zvířaty.

Odbočka do Polska Jelikož mě dostihly pracovní záležitosti rozhodli jsme se udělat odbočku do Štetína a příležitostně vypálit zaplněnou kartu na DVD. Po těch dnech v Německu to byl trochu kulturní šok, ale aspoň se nám trochu zlepšila deprese z rozdílu naší republiky a bývalým východním Německem. Po projížďce městem k přístavu jsme s úlevou zamířili zpět na západ.

Moře (skoro) Naše první setkání s velkou vodou se odehrálo v městečku Ueckermünde. Ale byl to zatím jen Štětínský záliv.

Peenetalmoor in Pomern Projeli jsme také přírodní rezervací - mokřady Peenetalmoor in Pomern.

Pomalu se blížíme do cíle Následoval Anklam a poloostrov Usedom. Tady nás zastihl opravdu liják, nezbylo nám ale nic než jet. Konec cesty se ale nezadržitelně blížil.

Ahlbeck - cíl naší cesty Mokří a hladoví jsme udělali pár fotek a po prohlédnutí mapy kvůli nalezení nějakého kempu jsme zamířili do polského Swinoujscia.

Cesta zpět Rekreovali jsme se tři dny, ale vrátit jsme se museli

Závěrečná fakta Start v Krnově Start v Krnově Konec v Krnově Konec v Krnově Kilometrů najeto 1375 Kilometrů najeto 1375 Náklady cca 5.000,- Náklady cca 5.000,- Defekty 2 Defekty 2 Fotek pořízeno 1108 Fotek pořízeno 1108 Kompletní fotogalerie zde Kompletní fotogalerie zdefotogalerie zdefotogalerie zde