2012 / 2013 Psychologie Komunikace Zuzana Psychologia.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FARNÍ CHARITA Karlovy Vary
Advertisements

Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_KOUTENSKA_16.
N ORMÁLNÍ JE NEKOU Ř IT Ž ALOUDÍKOVÁ, I., H RUBÁ, D. P D F A LF MU BRNO Výchova ke zdravému životnímu stylu a nekuřáctví na I.stupni ZŠ.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Prezentace o tom co nám FYZIKA dala a vzala
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Přednáška Psychologie I. Povinnost k sobě. Stabilní vůdce = stabilní děti i oddíl Naší životním cílem by měla být práce na své osobnosti Snaha o sebezdokonalování.
2014 / 2015 Na č em stojí skauting? Jan Peroutka - Rocky Ideologica.
Asertivita.
2012 / 2013 Na č em stojí skauting? Jan Peroutka Ideologica.
2014 / 2015 COLLEGIUM Jak pomoci rádc ů m s budováním autority Má ň a 2.víkend: Collegium.
Paní Radka Životní p ř íb ě h. Fakta  Narozena 1959 (49 let)  Vystudovaná inženýrka, tak se i živí  Žije na chat ě  Má dobrou finanční situaci  V.
Kristýna Balátová Diagnostické metody v SP Etika.
Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
ASERTIVITA Alena Krákorová. Asertivita základy asertivního chování základní asertivní způsoby jednání asertivita DESATERO asertivita a obtížný klient.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Marie Havránková Název prezentace (DUMu): Prostě sdělovací styl – styl běžné každodenní komunikace Název sady:Funkční.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích mladšího školního věku a především změny v dospívání. Výukový materiál.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
ČÍSLO DUM: VY_32_INOVACE_CJL_3,4_78 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
VI. Vyučovací lekce Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního města Prahy.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_08_KRUH_A_KRUZNICE Název materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Dokážeš si představit, co by se stalo, kdybychom Bibli používali tak,
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Million Leaders Mandate
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
OSOBNÍ A PROFESNÍ PŘÍNOS STUDIJNÍCH NÁVŠTĚV
Od skupiny ke kooperaci
STARÁ HLUKOVÁ ZÁTĚŽ dle novely NV 272/2011 Sb
Funkční styl odborný Oblast odborných publikací, časopisů, učebnic.
Komunikace Umění naslouchat. Komunikace Umění naslouchat.
Pracovní porada Pracovní list.
Million Leaders Mandate Příručka první
Germáni – Evropa v době římské DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Prezentace
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření leden 2013 Ročník
VY_32_INOVACE_10_HK ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ
Komunikace Manipulace kolem nás. Komunikace Manipulace kolem nás.
Komunikace a interakce
Zlaté pravidlo.
Dětský klub Malý drak.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Děti na cestě z ústavů Zlata Brůžková, LUMOS
Gymnasium Jižní Město Praha
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Plošné testování v 5. a 9. ročníku:
Autor: Mgr. Jana Burdzová
Starověké Řecko – Řecká vzdělanost a věda DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Správa sociálního zabezpečení
Obecné výklady o důkazech
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Lidská společnost a je obnovovaná sexuální reprodukcí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Děti jsou naše budoucnost
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
MBTI V NAŠÍ ŠKOLE.
Děti odsouzených rodičů
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
Rozdělení citů z hlediska intenzity a délky trvání
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu
Opička Gogo Jak jsme využitím projektové metody podněcovaly představivost dětí, rozvíjely jejich pohybové a manipulační dovednosti, asociativní myšlení,
Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti
SCHOPNOSTI ČLOVĚKA Psychologie 4. S.
Dokážeš si představit, co by se stalo, kdybychom Bibli používali tak,
Pozn.: Při komunikaci přes přichází odpověď obvykle do 2-3 dnů.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

2012 / 2013 Psychologie Komunikace Zuzana Psychologia

2012 / 2013 Spolupráce s druhými Práce vedoucího je zalo ž ena na komunikaci Skautský vedoucí by m ě l šlechtit své vystupování a své komunika č ní dovednosti M ě li bychom sebe i své d ě ti u č it um ě ní komunikace, argumentace, formulování myšlenky, mluvit p ř ed ostatními psychologia

2012 / 2013 Komunikace s druhými Kdo chce dob ř e mluvit, musí se nau č it nejd ř íve p ř esn ě poslouchat Kdy ž n ě kdo mluví n ě co vypráví, ř eší č i se sv ěř uje je dobré: shrnout hlavní myšlenky, které byly ř e č eny, parafrázovat, povzbudit a ocenit, co se stalo dob ř e, informovat se, klást otázky, pod ě lit se o vlastní pocity a zkušenosti Není cílem p ř esv ě d č it druhého o vlastních názorech Sna ž it se „slyšet“, co druhý ř íká Být trochu pokorný psychologia

2012 / 2013 Zp ě tná vazba Pat ř í k program ů m, ale i k osobám Je d ů le ž ité jí poskytovat, ale i um ě t p ř ijímat Jak na ní? Pokora Nau č it se sebereflexi Neurá ž et se a cílen ě neurá ž et druhé Vy ž adovat ji, abychom se mohli osobn ě posouvat dál Poskytovat ji Pou č it se z vlastních chyb psychologia

2012 / 2013 Konflikt můžeme se s ním setkat – sami u sebe, mezi dvěma či více osobami, mezi skupinami, uvnitř jedné skupiny měli bychom se učit se ke konfliktům stavět konstruktivně někdy se jedná o nevyhnutelnou záležitost konflikt trénuje i naší verbální a psychickou zralost chyby v komunikaci: - demagogie - shazování nebo ponižování protivníka - neposlouchání, co druhý říká - skákání do řeči - trvání si za každou cenu na svém, od začátku do konce být přesvědčen o své pravdě psychologia

2012 / 2013 Vytvá ř ení party Jeden z hlavním cíl ů vedoucího vytvo ř it dobrou partu V ů dce by m ě l poznat problém, pop ř ípad ě hrozící konflikt V ů dce ví, jak s d ě tmi mluvit p ř im ěř en ě v ě ku a sociálním rolím, vhodnost situace Umí zjistit jaká je rodinná a osobní situace d ě tí Má p ř ehled o sociálních vztazích v oddíle Co je pojidlo party: - spole č né zá ž itky, vzpomínky - spole č ný cíl - spole č ný nep ř ítel Psychologica

2012 / 2013psychlogica D Ě KUJI ZA POZORNOST!