Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
CASALC Review Odborný časopis České a slovenské asociace učitelů jazykových center na vysokých školách.
Lidský faktor v dopravě!
S námi máte informační předstih!
Vymezení a funkce volného času
Jak změnit obecní knihovnu v informační centrum obce Metodický návod výstup z projektu Knihovna – informační centrum obce.
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Metodický list Úkolem této prezentace je přiblížit obsah pojmů tělesná kultura, tělesná výchova, sport a jeho součásti, které se ne vždy správně používají.
„Sjednocení úřadů práce podpoří spolupráci zaměstnavatelů s kariérovými poradci – realizace Dohody o spolupráci MPSV se Sdružením automobilového průmyslu.
Role školního koordinátora EVVO
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY - Pevný bod ve světě podnikání KRAJSKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA LIBEREC Od počátečního vzdělávání k dalšímu vzdělávání
Marketingová komunikace
Komplementarita zájmového a profesního vzdělávání dospělých
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Základní informace k aktuálnímu stavu finančních prostředků Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004.
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání na Středním odborném učilišti obchodním Prostějov prohloubením spolupráce s regionálními zaměstnavateli a rozvojem kariérového.
Gateshead – město s inspirací Gateshead – město s inspirací Havlíčkův Brod Havlíčkův Brod duben 2004 duben 2004 Zlata Houšková Zlata Houšková.
Příprava na výkon povolání
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Komunitní a otevřená škola
Oskarovy Flexibilní Benefity. Čeho chceme dosáhnout? Dlouhodobé plnění firemních cílů Jaké schopnosti k tomu potřebujeme? Schopnost oslovit, zaměstnat.
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Podpora obnovy venkova podpora regionálního rozvoje v roce 2008.
Mediální projekty Mgr. Evžen Staněk 2.2. Typologie tištěných médií Veškerý tisk je u nás vydáván soukromými podniky - vydavateli, takže v tomto případě.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Prevence sociálně patologických jevů a MŠMT
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Globální granty Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 1148/09 Kutná Hora ŽADATEL: Denisa Divišová
Informační zdroje pro volbu povolání Technika a technické vzdělávání 2.
Vstřícný zaměstnavatel Kritéria soutěže. 1. Organizace práce Vstřícnost a reálné možnosti využívání flexibilních forem práce Další úpravy pracovního režimu.
Poradenství poskytované úřady práce.  Poradenství pro zaměstnavatele  Výběr uchazečů  Poskytování informací  Další  Poradenství pro nezaměstnané.
PORADENSKÁ PSYCHOLOGIE TÉMATA JEDNOTLIVÝCH PŘEDNÁŠEK: – úvod do poradenské psychologie – poradenský proces, PSDG v PPS – poradenství.
Předmět INFORMATIKA nás učí orientovat se v množství informací
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Organizace hájící zájmy hotelů. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Sylva Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
1 Vydávání místního zpravodaje Název: Novoměstsko Periodicita: měsíčník Zahrnuje: informace z Nového Města na Moravě a jeho místních částí Vydavatel: Novoměstská.
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Hledání zaměstnání, nezaměstnanost, úřady práce, rekvalifikace N á zev.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Podpora profesního rozvoje učitelů Programové prohlášení vlády Vláda bude prosazovat následující priority rozvoje ČR: Rozvoj kvalitních a všeobecně dostupných.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání P-KAP: Kariérové poradenství prezentace pro Olomoucký kraj Mgr. Miroslav.
Kariérové poradenství v českém středním školství
Šablony OP VVV a podpora nadání
Digitální učební materiál
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Ekonomika malých a středních podniků
DAŇOVÁ SOUSTAVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PORADENSKÁ PSYCHOLOGIE
Marketingová komunikace
Vymezení a funkce volného času
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Polytechnické vzdělávání v praxi
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Historie marketingu
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
EZB – Elektronická knihovna časopisů Volně přístupné časopisy:
Transkript prezentace:

Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů

Všeobecný zájem P1 – Professional interest G1 – General interest Speciální zájem E1 – Educational Interest S1 – Special Interest Povolání a kariéra Zábava a rozvoj

Professional Interest Odborné časopisy, důležité pro marketing Typ B2B, B2C Informace využitelné v jednotlivých odvětvích a profesích Poskytuje informace jinak složitě dostupné Vydávání časopisů je nákladné U popularizačních časopisů – veřejnoprávní časopisy – věnují se muzeím, kultuře Řadíme sem časopisy profesních svazů a asociací, firemní tiskoviny Časopisy poradenské Cílovou skupinou jsou – tvůrci odborných řešení, výrobci a producenti spotřebního zboží B2B – poskytují informace podnikatelského charakteru B2C – časopisy obchodních řetězců s nabídkou zboží

General Interest Zastoupeny novinami – celostátní i regionální, časopisy Těžiště je v celospolečenských informacích, zábavě a životním stylu Z hlediska realizovaných prodaných výtisků a dopadem na cílové skupiny – nejsilnější typologická skupina

Educational Interest Školní a mimoškolní vzdělávání, zvyšování profesní kvalifikace Vědecké časopisy, inženýrské a pedagogické časopisy Nízkonákladová periodika Malý dosah v marketingové komunikaci

Special Interest Zaměření na konvenční i nekonvenční záliby, koníčky, hobby, aktivity pro volný čas Z hlediska prodaných nákladů a cílového ovlivňování – vyhledávaná marketingová a inzerentní kategorie 1400 – 1500 titulů

Zásady výběru média Typ média Obsahový záběr a typologické skupiny Typ cílové čtenářské skupiny Typ akce Výše finančních prostředků