DIPLOMOVÝ SEMINÁŘ MKH_DIS1 ALINA DAVIDENKO, UČO 381688 Studium: Studium ESF N-EKM PEM kombin. [sem 3] Vedoucí diplomové práce: doc. PhDr. Božena Šmajsová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Advertisements

Nabídka personálních služeb
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Audit administrativních činností
Projekt empirického výzkumu
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Postup výzkumného šetření v projektové fázi I. V projektové části směřují výzkumné práce k přípravě výzkumného šetření pro získání empirických informací.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Procesní řízení realizace projektů (praxe)
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Zám ě r diplomové práce Aplikace metody benchmarkingu v podnikovém prostředí Petr Ondrejka.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
ISOP/2 registr entit přírodního prostředí Roman Bukáček CENIA, laboratoř GIS Žďár nad Sázavou.
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Moderní personalistika Úvod
Systém řízení moderního podniku Management system of modern company
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc. VŠB-TU Ostrava.
Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )
Projekt DP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Projekt BP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
2009 STUDIJNÍ PROGRAM: Ekonomika a management STUDIJNÍ OBOR: PRŮMYSLOVÉ INŽENÝRSTVÍ Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů doc. Ing. David.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Logistické procesy ve firmě AGRIO MZS s. r. o
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Systém odměňování ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
České Budějovice, červen 2016
Zdravotnický management
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Obhajoba diplomové práce
Téma Závěrečné práce: Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Vedoucí ZP:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Audit administrativních procesů
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Doporučená literatura k předmětu Personální management
Projekt Diplomové práce
Katedra řízení podniku
Transkript prezentace:

DIPLOMOVÝ SEMINÁŘ MKH_DIS1 ALINA DAVIDENKO, UČO Studium: Studium ESF N-EKM PEM kombin. [sem 3] Vedoucí diplomové práce: doc. PhDr. Božena Šmajsová Buchtová, CSc.

TÉMA DIPLOMOVÉ PRÁCE Oficiální zadání diplomové práce: "Analýza vzdělávacího systému v podniku"

ZVOLENÝ PODNIK PRO PRAKTICKOU ČÁST DP Motorola Solutions CZ s.r.o. Sídlo: Brno, Kolejní 1, PSČ Identifikační číslo: Datum zápisu: 7. května 2003 Předmět podnikání: -pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor bez poskytování jiných než základních služeb zajišťujících řádný provoz nemovitostí, bytů a nebytových prostor -výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení Základní kapitál: ,- Kč

CÍLOVÉ ODDĚLENÍ V RÁMCI SPOLEČNOSTI Customer Interaction Centre (CIC) - oddělení zákaznické podpory, poskytující netechnickou podporu zákazníkům. Netechnická podpora spočívá v telefonické a ové komunikaci týkající se dotazů spojených s funkcí opravárenského centra, platbami za opravy, záručními opravami, logistikou a správou internetového portálu na zpracování elektronických objednávek oprav.

PŘEDMĚT ZKOUMÁNÍ Předmětem zkoumání v rámci diplomové práce je tříměsíční trénink určeny pro nové zaměstnance oddělení zákaznické podpory, jehož účelem je poskytnout zaměstnancům základní informace potřebné pro výkon práce, seznámit s podnikovými procesy a naučit je pracovat s podnikovými systémy.

VÝZKUMNÝ PROBLÉM A CÍLE DP Na základě rozhovoru s vedoucí oddělení zákaznické podpory, vedoucími jednotlivých týmů a pomoci studování výkonnostních interních auditů vyplynulo, že prováděný trénink v jednotlivých oblastech je neefektivní a neodpovídá požadavkům kladeným na zaměstnanci v jejích prací. Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit efektivnost a relevantnost vzdělávacího programu nových zaměstnanců. Výstupem práce bude odhalení silných a slabých stránek ve vzdělávacím programu a zpracování návrhu intervencí pro optimalizaci vzdělávacího systému.

PROBLÉMOVÉ BODY VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU Hypotézy: Zbytečné teoretizování – zahlcení informacemi Špatná provázanost teorie s praxí Nízká interaktivita školení Struktura školeni – nelogická návaznost jednotlivých témat Absence studijních materiálu

KOMPETENČNÍ MODEL PRACOVNÍKŮ ZÁKAZNICKÉ PODPORY Požadavky na kompetenci nových zaměstnanců po absolvování školení: Pochopení podstaty práce zaměstnanců zákaznické podpory Porozumění podnikovým procesům Znalost aplikaci a podnikových systému (Tesseract, SAP, Merx, Outlook, Compass, Dokumentační portál) Schopnost vyhledávání potřebné informace pomoci interních a externích zdrojů a její efektivní využití

VÝZKUMNÉ METODY Kvantitativní výzkumné metody Reprezentativní dotazníkové šetření Cilová skupina: zaměstnance oddělení zákaznické podpory vykonávající danou funkci miň než 12 měsíců. Forma: uzavřené, otevřené a škálové otázky; písemně s využitím internetu. Doplňující kvalitativní výzkumné metody Face to face rozhovory s vedoucími jednotlivých týmů Desk research - analýza výkonnostních interních auditu

STRUKTURA DIPLOMOVÉ PRÁCE Teoretická část: Studium odborné literatury a souvisejících výzkumů - úroveň současného vědeckého poznáni v dané oblasti Praktická část: Deskripce - představení podniku, definice zkoumaného problému, stanovení podmínek a omezeni Empirický výzkum - příprava, sběr dát, interpretace Analýza efektivnosti a relevantnosti vzdělávacího systému na základě získaných teoretických poznatků Syntéza – zpracování návrhu intervencí pro optimalizaci vzdělávacího systému dle modelu „učící se organizace“ Ekonomické zhodnocení zpracovaného návrhu v porovnání s dosavadním systémem vzdělávání Zhodnocení výsledků dle kompetenčního modelu pracovníků Zhodnocení výzkumného problému, potvrzení nebo vyvrácení hypotéz

LITERÁRNÍ ZDROJE ARMSTRONG, MICHAEL STUART. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. Vyd. 10. Praha: Grada, ISBN ARNOLD, J. – kol. Psychologie práce: pro manažery a personalisty. Vyd. 1. Brno: Computer Press, ISBN BUCKLEY, ROGER – CAPLE, JIM. Trénink a školení. Brno: Computer Press, ISBN COLLISON, CHRIS – PARCELL, GEOFF. Knowledge management: praktický management znalostí z prostředí předních světových učících se organizací. Vyd. 1. Brno: Computer Press, ISBN FOOT, MARGARET - HOOK, CAROLINE. Personalistika. Praha: Computer Press, ISBN

LITERÁRNÍ ZDROJE GEORGE T., MILKOVICH –JOHN W., BOUDREAU. Human resource management. Vyd. 8. Chicago: Irwin, ISBN HRONIK, F. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, ISBN KOUBEK, JOSEF. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. Vyd. 3. Praha: Management Press, ISBN LLOYD L., BYARS - LESLIE W., RUE. Human resource management. Vyd. 2. Homewood: Irwin, ISBN STÝBLO, JIŘÍ - URBAN, JAN - VYSOKAJOVÁ, MARGERITA. Personalistika. Praha: ASPI, ISBN X.

LITERÁRNÍ ZDROJE SUSAN E., JACKSON - RANDALL S., SCHULER. Managing human resources: a partnership perspective. Vyd. 7. Cincinnati: South-Western, ISBN X. 12.WERTHER B., WILLIAM – KEITH, DAVIS. Lidský faktor a personální management. Praha: Victoria Publishing, a.s., ISBN X.