10 Důvodů pro zakázání reklamy Marketing v EU 10 Důvodů pro zakázání reklamy Milan Ježek
Úspěch produktu závisí na mnoha faktorech… Positioning Transfery Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Face monitoring Televizní reklama Televizní reklama Spotřební chování Marketing Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Etnocentrizmus Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Sociální instituce Televizní reklama Psychografická krytéria Kritéria popisná Televizní reklama Televizní reklama Uvědomění Televizní reklama Televizní reklama Životní cyklus výrobku Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Strategie Televizní reklama Televizní reklama Rituály Pronikání na trh Promotion Televizní reklama Televizní reklama Využití příležitostí Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Konkurence Televizní reklama Televizní reklama Eco-labeling Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Kulturní odlišnost Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Zprostředkovatelé Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama vývoj Ekologie Distribuce Desing Hardselling Televizní reklama Televizní reklama Produkt Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama příležitosti Televizní reklama Place Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Značka Cena Targeting Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Coverage Televizní reklama Normy Televizní reklama Hodnoty Televizní reklama Zákazník Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Vtipnost Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama etnikum Marketing Balení Televizní reklama Televizní reklama Vnímání a postoje Televizní reklama Televizní reklama Joint venture Televizní reklama sponzorství Televizní reklama Televizní reklama estetika Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Příčinná kritéria Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Licence Politické proměnné Preference Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Zvyklosti Televizní reklama Originalita Televizní reklama Televizní reklama Faktory odlišení Televizní reklama Merchandising Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Vyjednávací síla dodavatelů Televizní reklama Zacílení Segmentace
Úspěšná reklama? Aby byla televizní reklama úspěšná, musí mít potencionální zákazník možnost jí shlédnout. Existuje řada televizních reklam, které svým obsahem a myšlenkou mohou vyvolat v různých zemích odlišné reakce.
10 důvodů pro zamítnutí televizní reklamy: Sexuální podtext Propagace agresivity Vulgarismy Propagování terorismu Předpojatost vůči homosexualitě Namíření proti dětem Propagování rasismu Zesměšňování tradic Ochrana životního prostředí Nekalá soutěž
Sexuální podtext Společnost: Ihr Optiker Produkt: Oční brýle Zakázána v Německu
Propagace agresivity Společnost: BC Lions Produkt: Americký fotbal Zakázána v USA
Vulgarismy Společnost: Soesman Language Institute Služba: Jazyková škola Tvůrce reklamy: PMSvW-Young and Rubican Zakázána v Holandsku
Propagování terorismu Společnost: Volkswagen Produkt: Volkswagen Polo. Originalita, důraz na kvalitu a vlastnosti Zakázána v Německu
Předpojatost vůči Homosexualitě Společnost: Pepsi Produkt: Pepsi next Zakázána v USA
Namíření proti dětem Společnost: ZaZoo Produkt: Kondomy Zakázána ve Velké Británii
Propagování rasismu Společnost: Coloreria Produkt: Prací prášek Zakázána v Itálii
Zesměšňování tradic Společnost: Pepsi Produkt: Pepsi Zakázána v Jižní Korei
Ochrana životního prostředí Společnost: Ministerstvo životního prostředí Produkt: dotační program Zelená úsporám Zakázána v ČR Povolena upravená verze
Nekalá soutěž Společnost: Pepsi Produkt: Pepsi Zakázána v Rumunsku Povoleno v USA
Děkuji za pozornost!