10 Důvodů pro zakázání reklamy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
NÁZEV: Udržitelné stavebnictví a průmysl Přednášející KAM Sika CZ Vedoucí PS 12 v Czech BCSD FOTO.
Věčný brouk a jeho příbuzenstvo
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
CESTOVNÍ RUCH Přednáška Marketing cestovního ruchu
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
MARKETINGOVÝ MIX.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ STRATEGIE TRH KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Životní cyklus výrobku
Kotler-Armstrong: Marketing. Grada 2004, s.783
Marketingové prostředí
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
úvod pojetí a obsah marketingu
2.Marketingové prostředí
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Podnikatelské koncepce
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Vítejte na marketingu.
Kupní chování a EU.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Marketingové prostředí Úloha marketingu v podniku.
MARKETING 1. Význam marketingu Podílí se na vývoji a zdokonalování výrobků a služeb Ovlivňuje distribuční a cenovou politiku Je těsně spjat s propagací.
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Marketingový systém řízení
Zákazníci, návštěvníci, trhy, segmentace
Vítejte na marketingu.
Marketingové strategie
Marketing farmářských produktů
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

10 Důvodů pro zakázání reklamy Marketing v EU 10 Důvodů pro zakázání reklamy Milan Ježek

Úspěch produktu závisí na mnoha faktorech… Positioning Transfery Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Face monitoring Televizní reklama Televizní reklama Spotřební chování Marketing Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Etnocentrizmus Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Sociální instituce Televizní reklama Psychografická krytéria Kritéria popisná Televizní reklama Televizní reklama Uvědomění Televizní reklama Televizní reklama Životní cyklus výrobku Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Strategie Televizní reklama Televizní reklama Rituály Pronikání na trh Promotion Televizní reklama Televizní reklama Využití příležitostí Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Konkurence Televizní reklama Televizní reklama Eco-labeling Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Kulturní odlišnost Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Zprostředkovatelé Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama vývoj Ekologie Distribuce Desing Hardselling Televizní reklama Televizní reklama Produkt Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama příležitosti Televizní reklama Place Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Značka Cena Targeting Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Coverage Televizní reklama Normy Televizní reklama Hodnoty Televizní reklama Zákazník Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Vtipnost Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama etnikum Marketing Balení Televizní reklama Televizní reklama Vnímání a postoje Televizní reklama Televizní reklama Joint venture Televizní reklama sponzorství Televizní reklama Televizní reklama estetika Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Příčinná kritéria Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Licence Politické proměnné Preference Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Zvyklosti Televizní reklama Originalita Televizní reklama Televizní reklama Faktory odlišení Televizní reklama Merchandising Televizní reklama Televizní reklama Televizní reklama Vyjednávací síla dodavatelů Televizní reklama Zacílení Segmentace

Úspěšná reklama? Aby byla televizní reklama úspěšná, musí mít potencionální zákazník možnost jí shlédnout. Existuje řada televizních reklam, které svým obsahem a myšlenkou mohou vyvolat v různých zemích odlišné reakce.

10 důvodů pro zamítnutí televizní reklamy: Sexuální podtext Propagace agresivity Vulgarismy Propagování terorismu Předpojatost vůči homosexualitě Namíření proti dětem Propagování rasismu Zesměšňování tradic Ochrana životního prostředí Nekalá soutěž

Sexuální podtext Společnost: Ihr Optiker Produkt: Oční brýle Zakázána v Německu

Propagace agresivity Společnost: BC Lions Produkt: Americký fotbal Zakázána v USA

Vulgarismy Společnost: Soesman Language Institute Služba: Jazyková škola Tvůrce reklamy: PMSvW-Young and Rubican Zakázána v Holandsku

Propagování terorismu Společnost: Volkswagen Produkt: Volkswagen Polo. Originalita, důraz na kvalitu a vlastnosti Zakázána v Německu

Předpojatost vůči Homosexualitě Společnost: Pepsi Produkt: Pepsi next Zakázána v USA

Namíření proti dětem Společnost: ZaZoo Produkt: Kondomy Zakázána ve Velké Británii

Propagování rasismu Společnost: Coloreria Produkt: Prací prášek Zakázána v Itálii

Zesměšňování tradic Společnost: Pepsi Produkt: Pepsi Zakázána v Jižní Korei

Ochrana životního prostředí Společnost: Ministerstvo životního prostředí Produkt: dotační program Zelená úsporám Zakázána v ČR Povolena upravená verze

Nekalá soutěž Společnost: Pepsi Produkt: Pepsi Zakázána v Rumunsku Povoleno v USA

Děkuji za pozornost!