Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Tvorba cen v maloobchodě
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Opakování k maturitě.
Distribuční strategie
Cenová strategie Eduard Andráši.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Nauka o podniku Seminář.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_MARKETINGOVÝ.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Poskytování služeb jako ekonomická činnost. Tvorba podnikatelského plánu Analogie s výrobními podniky Nutno mít na zřeteli charakteristické vlastnosti.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Finanční analýza.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Prosperita organizace
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
Podnikatelský plán Specifikace podnikatelského plánu. Účel a funkce.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
MARKETINGOVÝ MIX.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace Proč výzkum trhu? „Kdo zná svého zákazníka, ten mu umí nabídnout zboží,
Finanční výkazy obchodních společností
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
Model strategie marketingového mixu
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
Personální plán pro podnikatelský plán
Struktura podnikatelského plánu
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Přednáška č. 5 Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících výkonnost podniku.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Financování podniku. náklady přímé – stanoví se na jednotky (materiál, úkolová mzda, pojištění z úkol. mezd) přímé – stanoví se na jednotky (materiál,
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Obor podnikání, název a umístění firmy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Stanovení ceny v marketingu
Řízení pohledávek Ing. Gabriela Dlasková.
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Marketingový systém řízení
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Funkce organizace Formulace funkcí organizace
Proč výzkum trhu? L 8 Ing. Jiří Šnajdar
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan

Účel podnikatelského plánu Představa o podnikání Možnost činit rozhodnutí Žádost o úvěr Podklad pro rozhodnutí investorů …

Obsah podnikatelského plánu Shrnutí Popis subjektu Klíčové osobnosti a organizace Výrobky / služby Analýza trhu a prognóza obratu Odbyt / marketing Výroba Finanční plán a financování Přílohy

Shrnutí Stěžejní a nejdůležitější část Nutno zaujmout Nikoliv úvod, ale zhuštěné představení subjektu Důležité pro Vaši semestrální práci

Obor podnikání Výrobky a služby, jejich konkurenční výhoda, komentář k trhu a konkurenci, okruh zákazníků Cíle subjektu, klíčové osobnosti, Stádium rozvoje, reference z minulosti Odbytová strategie, nejvýznamnější kvantitativní data (obrat, zisk, zaměstnanci, kapitál)

Popis subjektu Právnická nebo fyzická osoba? Jaká forma právnické osoby? Daňové aspekty!!! Minulost, Dnes, Budoucnost Předmět podnikání, produkty, zákazníci, trend ve vyhledávání tržních příležitostí, úspěchy Cíle a vize, klíčové osobnosti, strategie dosažení cílů

Klíčové osobnosti a organizace Charakteristika, výběr, role, plat, majetkové a kapitálové podíly - zaměřit se na zdanění práce a dalších benefitů, sociální a zdravotní pojištění Organizační struktura Personální složení – kolik osob na co, vzdělání a praxe, výběr zaměstnanců - zaměřit se na zdanění práce, sociální a zdravotní pojištění

Výrobky a služby Nejdůležitější výrobky a služby Problém – řešení formou výrobku nebo služby Funkce, užitek vs. přání zákazníků Konkurence Srovnání s konkurenčními výrobky a službami Množství Vývoj a konkurenční výhoda Ochrana před napodobením Certifikace

Analýza trhu Stěžejní je růst potenciálních zákazníků Kdo jsou stávající zákazníci? Jaké výrobky / služby chtějí? Jak je chtějí kupovat? Co ovlivňuje poptávku? Kolik je zákazníků dnes a kolik jich může být v budoucnu? Jaké jsou skupiny zákazníků, tj. tržní segmenty?

Získávání informací – průzkum trhu Analýza informací – cca 30 % Popis trhu (dodavatelé, odběratelé, použití výrobků, odbytové cesty, zákazníci, faktory ovlivňující volbu, nové generace výrobků, konkurence, roční objem trhu a podíly na trhu) Vymezení a popis tržních segmentů (počet zákazníků, jejich nákupní zvyklosti, jednotná odbytová strategie) Odhad objemu prodeje Analýza konkurence (odbyt, objem, servis, image, dodací lhůty apod.)

Odbyt / marketing Činnosti potřebné od prvního kontaktu se zákazníkem po vyřízení zakázky Kdo rozhoduje o koupi? Opatření na podporu prodeje Personální obsazení Náklady na reklamu – daňová uznatelnost nákladů

Strategie odbytu – umístění, maloobchod vs Strategie odbytu – umístění, maloobchod vs. velkoobchod – daň z nemovitostí a další nemovitostní daně Cenová strategie – konkurence Organizace odbytu – prodejní místa, prodavači, dopravní kapacity – daně z motorových vozidel Opatření na podporu prodeje (veletrhy, reklama, odborné články, direct mailing, „pozornosti“) – daně z reklamy a daňová uznatelnost Personál odbytu Náklady na odbyt

Výroba Výrobní metody – v diagramu, rizika, kontrola jakosti Stroje a zařízení – odpisy Pracovníci ve výrobě – kvalifikace, zapracování Výrobní kapacity Materiální zabezpečení (ceny, dodavatelé, termíny dodávek, reference a zkušenosti, vzdálenost, skladové kapacity)

Finanční plán Příjmy – tržby (zpoždění plateb a proplácení faktur) Výdaje materiál a zboží Externí služby Personál Leasing Úvěry a úroky Daně a poplatky Reklama Provozní režie Energie

Daň z přidané hodnoty Důchodové daně vč. zdanění podílů na zisku Sociální a zdravotní pojištění Spotřební daně? Vliv mezinárodních smluv o zamezení dvojího zdanění?

Financování Vlastní nebo cizí kapitál? Daňové aspekty a vliv inflace

Prostor pro Vaše dotazy a … … děkuji za pozornost.