Lukáš Borovička Nové Město 1 Václavské náměstí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rychlejší ovládání počítače
Advertisements

Drama – vývoj a rozdělení
Technologie pro publikování na webu 1 Cvičení 3 Nadpisy a základní formátovací elementy.
Jak na web První krůčky Lukáš Reindl. Co je potřeba Budeme potřebovat počítač, na kterém běží alespoň nějaký jednoduchý textový editor (ve Windows Notepad.
Výroba knihy Národní obrození
Didaktická média v dějepisném vyučování
Grafická média ve vyučování dějepisu LS AR
METODIKA TVORBY ODBORNÉHO TEXTU
Textová média v DV AR 2013/2014.
Výsledná metodika hodnocení bariér v domácím prostředí + vyhlášení pravidel soutěže.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT34.12 Téma: Zkratky pro Windows.
2. Národní konference o doporučených postupech , Olomouc Katalog klinických doporučených postupů – současný stav a možnosti využití Miroslav.
Rozbor uměleckého textu
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2014 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Google formuláře.
MS OFFICE - WORD TITULNÍ STRANA A OBSAH Ing. Petr Hanáček
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Prof. Marie Königová Havlíčkův Brod června 2008.
Mgr. Michal Oblouk. nejjednodušší podává fakta (co se kdy a kde stalo nebo stane) údaje jsou řazeny v místních či časových sledech nebo abecedním způsobem.
POSTUP PSANÍ ZPRÁVY. CÍL (Proč zprávu píšete ?) -1 POSKYTNUTÍ INFORMACÍ : spojeno s prezentací nějakých faktů nebo vysvětlením příkladů či konkrétních.
PERSPEKTIVNÍ ZOBRAZOVÁNÍ HRANATÝCH PŘEDMĚTŮ
Microsoft Powerpoint Microsoft Word.
Titulek Tvorba titulků a mezititulků. Význam titulků Podstatný prvek struktury textu – slouží k orientaci Utváří první dojem z textu Obsahuje klíčová.
Dokumentace objektů a zveřejnění funkcí
Rozbor nejčastějších chyb v odborných pracích 12. Seminář BW.
Chyby v psaní seminárních prací
Odborný styl PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝU.
Bc. Jan Milota, IQ Roma Servis Moravská zemská knihovna
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Zadání srovnávací studie. Postup srovnávací studie  Vybereme si téma  Formulujeme si cíl – cílovou otázku  Vyhledáme literaturu – dvě odborné knihy.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Multimédia Multimediální prezentace Ročník: 8 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Multimédia 1 Ověřeno ve výuce:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Malá Strana 1 Lukáš Borovička.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_198.
RLA66, Eleonóra Hamar Position paper Aneb písemný podklad k diskusi.
7. STRUKTURA ODBORNÉHO TEXTU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Využití sestavy Zobrazení a typy Části sestavy Vytvoření sestavy Ovládací prvky.
SEEL - Partnership SEEL - Zvuk v evropském e-learningu ( DE02-KA ) Výcvik učitelů – Modul 2: Důležitost zvukových podnětů na přednáškách.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_029.ICT.34 Tvorba webových stránek – fotogalerie ZPS.
J AK PSÁT SEMINÁRNÍ PRÁCI. V ÝBĚR TÉMATU, VYHLEDÁNÍ ZDROJŮ Výběr tématu zvolit téma, které mne zajímá zvolit raději užší, specifické téma (příliš široká.
Zahradnická fakulta v Lednici S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 23. – 25. dubna 2008 S 4 U – Seminář o Univerzitním informačním systému.
Analýza neuměleckého textu (5-7 minut) I. porozumění textu; charakter komunikační situace určit, kde je možné daný text najít určit předpokládaného adresáta.
Literatura = písemnictví Jeden z druhů umění, písemné záznamy. Rozdělení: a) odborná literatura b) krásná literatura = BELETRIE c) jednací písemnosti (př.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – OBSAH Jak vytvořit obsah?
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_034.ICT.34 Tvorba webových stránek – PHP technologie.
Vysoká škola technická a ekonomická
Štětce v Adobe Photoshop
SLOHOVÉ POSTUPY A ÚTVARY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Mgr. Michal Oblouk HLAVNÍ MYŠLENKY TEXTU.
Rozhodování jako manažerská funkce
Transformace obrazu v Adobe Photoshop
Ukázka zpracování referátu.
Vzor individuální prezentace
AST001.
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Clever Farmer Clever Swagfactory.
Barevné prostory v Adobe Photoshop
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VÝTAH Mgr. Michal Oblouk.
Vzor individuální prezentace
Tvorba webových stránek
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

Lukáš Borovička Nové Město 1 Václavské náměstí

Analýza textu 1) Jaké konkrétní prostory jsou zobrazeny? 2) Jaké postavy se v textu vyskytují? Co dělají? Jak vypadají? Jaký mají k prostorům vztah? 3) Jaký postoj k nim zaujímá vypravěč? (případně podkladová hudba) Z jaké perspektivy jsou zobrazovány? 4) Vyvolává sekvence (nebo její část) pozitivní, nebo negativní dojem?

Láska z pasáže (1984) mtmRGtbMWKI mtmRGtbMWKI 1) pasáž Lucerna 2) mladí lidé + „cizinci“ (kolemjdoucí), zabíjejí čas 3) Michal David: zabitej čas 4) negativní

Vesničko má středisková (1985) bS0G-jjE bS0G-jjE 1) Václavské náměstí 2) Otík 3) Praha už volá 4) perspektivizace vyprávění

Petr Kotvald: Gejzír (1988) EPCviP8

Nahota na prodej (1993)

Sanitka 2 (2013) p9IzSnoQ p9IzSnoQ

Psaní odborného textu Po úpravách bude zveřejněno na webu spolu s fotkou / fotkami (je možné přidat vlastní / z internetu) Nadpis: název objektu / místa Zřetelná struktura: odstavce! Návaznost! Lze použít mezititulky Tvrzení doložena citáty (stránkové údaje / alespoň název básně u literatury + minutáž filmové sekvence)

Psaní odborného textu Cíl: interpretovat tři obrazy zvoleného prostoru, poukázat na podobnosti i rozdíly, pokusit se je vysvětlit Při tomto vysvětlování je možné se opřít o sekundární literaturu (např. dějepisnou), i na internetu, nebo se obrátit na nás (klíčové je ovšem být kreativní a nějakou otázku / nějaký problém vůbec zformulovat)