Násobení celých čísel (- 5). (- 3) = 4. (- 2) = (- 10). (- 7). (+ 9). (- 3) = Obsah: 1.Titulní strana, obsahTitulní strana, obsah 2.PostupPostup 3.Určení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GONIOMETRICKÝ TVAR KOMPLEXNÍHO ČÍSLA
Advertisements

Věty o počítání s mocninami Věta o násobení mocnin
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Seminární práce číslo: 7 Zpracoval : Vladimír KORDÍK T-4.C
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Násobení desetinného čísla desetinným číslem
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_98.
VY_42_INOVACE_377_CELÁ ČÍSLA – POČETNÍ OPERACE
GONIOMETRIE Následující prezentace doplňuje kapitolu goniometrie o
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Počítáme s celými čísly
Matematika a její aplikace
Téma: NÁSOBENÍ A DĚLENÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_040.
KONVEXNOST A KONKÁVNOST FUNKCE INFLEXNÍ BODY
Celá čísla Násobení.
1. Mocnina s přirozeným mocnitelem
Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 4 Mocninná funkce 2.
Věty o počítání s mocninami Věta o násobení mocnin.
Nerovnice v podílovém tvaru
* Násobení mnohočlenů Matematika – 8. ročník *
Téma: Násobení desetinných čísel
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Násobení racionálních čísel
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Výroková logika.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Postup při úpravě výrazu na součin vytýkáním před závorku.
KVADRATICKÉ NEROVNICE
Hledání racionálních kořenů. f = a n x n + a n-1 x n-1 + ……. + a 1 x + a 0 a i  Z a 0  0 Všechna řešení jsou ve tvaru zlomku, kde ra0ra0 sansan.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Mocniny s přirozeným mocnitelem.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Racionální čísla.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Celá čísla Pojem celé číslo,sčítání,odčítání. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Září 2012 Ročník:7. Tematická oblast:
Lomené výrazy - násobení. Násobení lomených výrazů - připomeňme násobení zlomků vynásobíme zvlášť oba čitatele a zvlášť oba jmenovatele.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Mocniny Druhá mocnina.
Věty o počítání s mocninami Věta o násobení mocnin
Mocniny Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
Mocniny Druhá mocnina.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Mocnina součinu, zlomku a mocniny
1. Najdi násobky čísel 4 a Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronické.
IV. Násobení lomených výrazů
Dělitelnost přirozených čísel
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Zlomky Složené zlomky..
MOCNINY.
Početní výkony s celými čísly: násobení
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Násobení zlomků.
Název prezentace (DUMu):
Název projektu: Podpora výuky v technických oborech
Písemné násobení jednociferným činitelem
Dělení racionálních čísel
GONIOMETRICKÝ TVAR KOMPLEXNÍHO ČÍSLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Mocniny - úvod Mgr. Jiřina Sirková.
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
Početní výkony s celými čísly: dělení
Zlomky Složené zlomky..
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL
Početní výkony s celými čísly: násobení
Transkript prezentace:

Násobení celých čísel (- 5). (- 3) = 4. (- 2) = (- 10). (- 7). (+ 9). (- 3) = Obsah: 1.Titulní strana, obsahTitulní strana, obsah 2.PostupPostup 3.Určení znaménkaUrčení znaménka 4.PříkladyPříklady 5.PříkladyPříklady

Postup: 1. Určíme znaménko součinu 2. Vynásobíme jednotlivé činitele A výsledek je na světě…

Znaménko součinu závisí na počtu záporných činitelů: Určení znaménka: Příklad Jestliže příklad obsahuje lichý počet záporných činitelů, je součin záporný. Jestliže příklad obsahuje sudý počet záporných činitelů, je součin kladný.

(- 5). (- 3) = 8. (+ 2) = (- 15). (- 10) = (+ 9). (- 13) = (- 5). (+ 12) = 7. (- 4) = (- 9). (- 5) = řešení Příklady:

(- 5). 1. (+ 3). (- 2) = 4. (- 5). (- 2). (-6) = (- 7). (+ 4). (- 5). (-3). 0 = řešení

Příklad 1: (-1). 5. (-2). 4 = 2 záporní činitelé 2. (-1). (-1). (-2). 3. (-2) = 4 záporní činitelé zpět

Příklad 2: 3. (-1). 4 = 1 záporný činitel 2. (-1). (-2). 3. (-2) = 3 záporní činitelé zpět

Řešení: (- 5). (- 3) = (+ 2) = 16 (- 15). (- 10) = 150 (+ 9). (- 13) = (- 5). (+ 12) = (- 4) = (- 9). (- 5) = 45 zpět

Řešení: (- 5). 1. (+ 3). (- 2) = (- 5). (- 2). (- 6) = (- 7). (+ 4). (- 5). (- 3). 0 = 0 zpět