V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
Hodnocení konkurenčního postavení produktu. 2 Agregační hodnocení konkurenčního postavení KS = a * TZ + b * EZ + c * MZ PT = a*TP + b*EP + c*MP PT KS.
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
IS V EKONOMICKÝCH SUBJEKTECH Ing. Jiří Šilhán. IS IS – data+lidi+HW, prvky + relace mezi uživateli, které splňují nějaké cílové chování – tak aby byly.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Distribuční strategie
P5 MARKETINGOVÝ INF. SYSTEM A VÝZKUM TRHU MIS - je cesta, jak se firma dovídá o vlivech působící na její okolí, o měnících se požadavcích zákazníků, nových.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Význam informací a dat a znalostí
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Analýza makro a mikroprostředí
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza vlastního podniku
Paradigma klasického strategického myšlení Josef F. Palán.
Marketingové prostředí
Marketingový informační systém MIS. MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější.
2.Marketingové prostředí
Marketingový výzkum. podstatou je systematické plánování, podstatou je systematické plánování, shromažďování, analýza a vyhodnocování shromažďování, analýza.
Prosperita organizace
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Důvody vstupu na zahraniční trhy
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
EU a analýzy prostředí EU a analýzy prostředí.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace Proč výzkum trhu? „Kdo zná svého zákazníka, ten mu umí nabídnout zboží,
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Tržní prostředí.
II.PŘ Strategie podniku a růst hodnoty podniku 1.Strategie českých podniků v EU 2. Světové trendy podnikových strategií 3. Strategické podmínky konkurenceschopnosti.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Marketing sportu obecná část
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Faktory ovlivňující využívání ložisek. Faktory – rizika, vnitřní faktory interní (geologická rizika) externí (technologická, ekonomická, strategická,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku.
Vybrané manažerské nástroje
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Strategie regionu, obce
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Marketingový systém řízení
Proč výzkum trhu? L 8 Ing. Jiří Šnajdar
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
EU a analýzy prostředí EU a analýzy prostředí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketing Základy a postupy..
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární a sekundární infor.

Marketingové informační systémy

Co je marketingový výzkum 5 kroků marketingového výzkumu. 1.definování problému 2.analýza situace 3.získání konkr. Inf. Pro daný problém 4.interpretace informací 5.vyřešení problému

1.Krok – Definování problému - znalost cílového trhu - nezaměnit symptomy za problémy

2.Krok – Analýza situace - informace od lidí znalých problematiky - rozšíření znalostí - sekundární informace

3.Krok – Získání konkr. Inf. Pro daný problém - …x … Ne – odpovědi ano –ne Skupinové interview Strukturované dotazy Průzkum poštou nebo telefonem Průzkum osobním pohovorem

4.Krok – interpretace údajů

5.Krok - řešení

Informace jsou drahé

MPO/2 Strategie podniku a růst hodnoty firmy Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku

2 aspekty strategie - globální - specifický

Strategie českých podniků v kontextu EU Velikost hospodářského prostoru Standardnost tržního prostředí

Světové trendy podnikových strategií Globální konvergence Lokální diverzita

Vliv 3 světových center na strategie Globální progresivisté Globální pragmatici

Strategické podmínky konkurenceschop. českých podniků Going concern proncip

Tvorba strategie Typické znaky strategického řízení

Analýza makroprostředí Faktory: - politické -ekonomické -socio kulturní -technologické

Analýza mikroprostředí Analýza odvětví Analýza konkurence

Analýza vnitřních zdrojů a schopností - různorodost - omezení konkurence -Jedinečnost -neooddělitelnost

- ochrana unikátnosti zdrojů - schopnosti podniku

Trvalá konkurenční výhoda - identifikace - motivace -rozpoznání - získání zdrojů

Druhy konkurenční výhody - nízké náklady - prodej diferencované produkce -strategické hodiny

Firemní strategie x podnikatelská strategie - corporate strategy - business strategy

Základní pravidla pro tvorbu konkurenční výhody