Projekt: Po stopách lovců mamutů PŘEDBĚŽNÝ CÍL Kognitivní: hravou formou seznámit žáky s historickým obdobím pravěku na našem území Afektivní: Emocionální: vlastním prožitkem a osobní

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život na dolním toku Moravy 2. setkání tentokrát ve Vedrovicích nedaleko Moravského Krumlova.
Advertisements

Spolupráce SŠAMP Krnov a strojírenské firmy ELFE s. r. o
Projekt Občanská výchova 8.C
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
PROJEKT EU „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 03 ČLOVĚK A PŘÍRODA.
Strukturované učení PROJEKT EU
Cíle vzdělávání Význam zvažování a stanovení cílů vzdělávání
Anthropos Brno 2008 Exkurze žáků 6. třídy ZŠ Krucemburk.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
Projekt: Slované a Velká Morava
Sdružená/komunitní škola brno
Vzájemná hospitační činnost
Základní škola T. G. Masaryka, Studénka ředitelka školy: Mgr. Alena Dvorská počet žáků 291, počet pedagogických pracovníků 20 součásti školy: škola, školní.
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34
Stokorcový les Časový rozsah: 17 hodin – 2 hodiny – sledování filmu na interaktivní tabuli 1 hodina – četba příběhu + prohlížení materiálů od žáků 4 hodiny.
Občanská výchova 9. ročník
(komentovaný přehled)
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
Zpracovala: Simona Hyková
Základní škola a Mateřská škola Horní Stropnice Školy pro venkov.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Průřezová témata klíčových kompetencí
Moje město Přerov.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
Projekt do Výchovy ke zdraví
Všechno v mém životě souvisí CZ.1.07/1.1.00/ Minipodnik Cestovní kancelář MAMUT.
„Abych nemluvila jako tatar…“ Eva Hartmannová Iva Pecháčková Kdo má lepší příležitost naučit se anglicky?
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Didaktika geografie.
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Teorie a metod. výchovy ke zdraví 2
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST 3 Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje.
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2011 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Lindgren, Astrid: Pipi Dlouhá punčocha. 8. rozšíř.
Září Školní řád  začátek vyučování  chování  omlouvání absencí (jednodenní nepřítomnost, vícedenní nepřítomnost  odhlašování obědů, provoz jídelny.
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou AUTOR: Bc. Hana Králíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_11/15_ Lidová hudba TÉMA: Lidová hudba ČÍSLO PROJEKTU: CZ /
Dějepis 6.ročníku Úvod do dějepisu.
Rodičovská schůzka září 2017.
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
ČLOVĚK I. CHUŤ A ČICH – PRVOUKA - 3. r
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_sada 1_08
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_inovace 1_34
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_20 Klasicismus
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_33
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
Test - umění pravěku Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Pravěk v českých zemích Mgr. Iveta Vališková
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_36
Lovci mamutů. Lovci mamutů Obsah Období lovců mamutů – doba kamenná Archeologická naleziště v ČR Zdroje.
Základní škola Čelákovice
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
Transkript prezentace:

PŘEDBĚŽNÝ CÍL Kognitivní: hravou formou seznámit žáky s historickým obdobím pravěku na našem území Afektivní: Emocionální: vlastním prožitkem a osobní zkušeností podpořit u žáků vytvoření kladného vztahu k historii naší vlasti Sociální: žáci jsou vedeni k všestranné a účinné komunikaci na veřejnosti, ke spolupráci v rámci třídy, rodiny i školy Psychomotorický: žáci se na základě získaných informací o pravěku pokusí vlastní tvorbou prezentovat dané období

KLÍČOVÉ KOMPETENCE: K řešení problému: postupně zdokonalujeme kompetenci práce s informacemi z různých zdrojů, žáky vedeme k jejich vyhledávání, třídění, zpracovávání a vhodnému využití Sociální a personální: vedeme žáky ke spolupráci a vzájemné pomoci při učení Občanské: respektujeme a chráníme naše tradice Komunikativní: vedeme žáky ke spolupráci, podporujeme přátelské vztahy ve třídě i mezi třídami K učení: uplatňujeme různé metody práce

Mezipředmětové vztahy: Vlastivěda: rozdělení pravěku, charakteristika jednotlivých období, významné lokality a archeologické nálezy na našem území i ve světě Jazyk český: seznámení s odborným textem – časopis Svět dinosaurů, práce s encyklopediemi /vyhledávání a třídění informací/, četba – E. Štorch: Lovci mamutů, psaní pozvánky, abeceda, stavba slova, slovní druhy, mluvnické kategorie podstatných jmen a sloves (v pracovních listech použity texty z knihy Jak to bylo Jak to je od Martina Pilného, ilustroval Přemysl Kubela, ISBN ), reprodukce textu, dramatizace Matematika: převody jednotek délky, vyměřování, počítání se závorkami, porovnávání čísel, rozklad čísel, práce s kalkulačkou, slovní úlohy Hudební výchova: zpěv písně, hudba v pravěku Výtvarná výchova: obrázky Lovců mamutů, MISS PRAVĚK, jeskynní malby PRACOVNÍ ČINNOSTI: výroba venuší ze slaného těsta, práce s přírodninami

Poděkování Největší patří všem rodičům, kteří nám umožnili projekt realizovat. Děkujeme i vedení školy. Dále všem nadšeným pracovníkům v Muzeu Komenského v Přerově, v Moravském zemském muzeu v Brně, v Anthroposu, ZŠ Předmostí u Přerova – paní Prokešové a panu Peškovi. Paní učitelce Andrlové a paní Zdence Klapilové!