doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Střední zdravotnická škola, Brno, Jaselská 7/9
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Komu se nelení, tomu se školení… 1. Co to vlastně je Public relations? 2. Co v těch novinách zase píšou? 3. Jaké máme publikum? 4. Jak se dělají noviny.
1 Osobní prodej OSPRO/ S2 Činnosti v rámci osobního prodeje Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
I Institut tvůrčí fotografie je součástí Filozoficko- přírodovědecké fakulty a později Slezské univerzity v Opavě od roku 1990.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
SVTP ČR v Jihomoravském kraji
Sociální reklama v rukou konzumu
PRÁVNÍ RÁMEC KORPORÁTNÍCH ZMĚN A M&A TRANSAKCÍ
Význam organizace INSEA pro další vzdělávání v oboru výtvarná výchova
1 Profesní etika - PROFE Svatava Navrátilová klasifikovaný zápočet UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Nemoforum jako zdroj legislativních námětů v oblasti informací o území Růžena Zimová Nemoforum / Stavební fakulta ČVUT Konference ISSS, , Hradec.
Osobní prodej OSPRO/ S7 Jednotlivé fáze obchodního jednání.
1 Týmová práce TYMP 1/ C1 Význam týmové práce. Tým a skupina. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
3. zasedání předsednictva Rady vysokých škol Praha, 16. března 2006 Česká konference rektorů Prof. Ing. Petr Sáha, CSc.
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
Současní ministři ČR Od 13. července 2010.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
11. setkání interních auditorů průmyslu 7. listopad 2014 Tomáš Pivoňka, Daniel Häusler.
Hospodářský a sociální vývoj v ČSR
Významné mezníky ve vývoji po r. 1945
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Česká literatura mezi válkami
Národní klastrová asociace – udržitelný rozvoj klastrů v ČR
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Jan Kofroň Klub inovačních firem AIP ČR Brno,
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Město Brno.
Praha, 10. prosince Sdružení automobilového průmyslu TP „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ (stručná informace) Ing. Vladimír Volák, člen Představenstva.
STRUKTURA - MULTIMEDIÁLNÍ ASPEKTY PŘEDVÁDĚNÍ doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Vysoká škola Karlovy Vary, o.p.s. Výzkum, vývoj a inovace na VŠ v ČR Pavel Švejda INOVACE 2009, Týden výzkumu, vývoje a inovací v ČR, 1. –
PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Funkcionalismus v architektuře
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Brno 5. a 6. února 2008 Mezinárodní konference Konkurenceschopnost podniků1 JAK MŮŽE EKONOMICKO-SPRÁVNÍ FAKULTA MASARYKOVY UNIVERZITY PŘISPĚT KE ZVÝŠENÍ.
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
ROZBITÍ ČESKOSLOVENSKA
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
1 VÝVOJ V LETECH doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová
Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
Novela zákona o střetu zájmů 09/2016
Život v Československu mezi dvěma válkami
Tvořivé řešení problémů Pavla Kotyzová
Role sektorových rad jako reprezentantů zaměstnavatelů v procesech NSK
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Inovační potenciál České republiky Ing. Martin Štícha Sekce VaVaI
Historie marketingu
Fakulta umění a architektury Technické univerzity v Liberci
Vysokorychlostní železnice pro ČR Železniční konference Pardubice Jiří Pohl, Siemens Mobility, s.r.o. člen Výboru pro udržitelnou.
Transkript prezentace:

doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. VÝVOJ V LETECH 1918-1945 doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz VÝVOJ V LETECH 1918-1945 VÝZNAMNÝ MEZNÍK ČESKÉ REKLAMY 1927 – ZALOŽENÍ REKLUBU REKLAMNÍHO KLUBU ČESKOSLOVENSKÉHO www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz VÝVOJ V LETECH 1918-1945 CHARAKTERISTIKA MEZIVÁLEČNÉHO OBDOBÍ BUDOVÁNÍ NOVÉ REPUBLIKY VÝSTAVA SOUDOBÉ KULTURY 1928 V BRNĚ – STAVBA VÝSTAVIŠTĚ ROZVOJ VELKÝCH PRŮMYSLOVÝCH KONCERNŮ – BAŤA, ŠKODA, ČKD A ROLE REKLAMY V JEJICH OBCHODNÍ POLITICE ROZVOJ REKLAMNÍ FOTOGRAFIE A FILMU ROZVOJ VELETRHŮ JAKO NÁSTROJE KONKURENČNÍHO BOJE STAVBA PALÁCE PVV – stálá vzorkovna průmyslu, stavba 1925 -1928 funkcionalistický skvost, Le Corbusier www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz VÝVOJ V LETECH 1918-1945 VÝZNAMNÝ MEZNÍK ČESKÉ REKLAMY 1927 ZALOŽENÍ REKLUBU REKLAMNÍHO KLUBU ČESKOSLOVENSKÉHO 1927 – 1949 Členové – aktivní tvůrci - velcí podnikatelé, zadavatelé – obdoba ČSZV www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz VÝVOJ V LETECH 1918-1945 REKLAMNÍ KLUB ČESKOSLOVENSKÝ Důvody vzniku: 1.Tvorba image české reklamy u spotřebitelů - PR 2. Profesní růst oboru 3. Lobbing ve prospěch reklamy u státních orgánů Jak vznikají asociace dnes? Jsou zde nějaké paralely? www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz VÝVOJ V LETECH 1918-1945 REKLAMNÍ KLUB ČESKOSLOVENSKÝ 1927 – 80 členů 1948 – přes 2000 členů, pobočky v 15 městech Kurs obchodní reklamy, Kurs obchodní korespondence Kurs umění jednat s lidmi Rozvoj obchodních dovedností, osobní prodej DM Účast na Světovém kongresu reklamy 1929 v Berlíně www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz VÝVOJ V LETECH 1918-1945 REKLAMNÍ KLUB ČESKOSLOVENSKÝ 1938 – návrh zřídit ministerstvo propagandy Únor 1939 – Praha II.hospodářská konference – státní propagace a propagace CR MNICHOV září 1938 – Pravda o Československu – 20.000 ex 1939 – Oběť Československa -200.000 ex. REKLUB a TYP Vývoj po roce 1945 – 1948 1949 Reklub zaniká Snaha o obnovu 1990- neúspěšná www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz VÝVOJ V LETECH 1918-1945 Ing. Jiří Solar – významná osobnost české reklamy 1898 – Josef Slabý 1931 – Jiří Solar 1928 – reklamní poradna 1981 – zemřel www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz VÝVOJ V LETECH 1918-1945 www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz VÝVOJ V LETECH 1918-1945 Situace před válkou a v průběhu války Činnost Reklubu úpadek reklamy www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz