Nevíš si rady ani s jedním? Přihlas se a dostaneš indicii.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Navštivte hlavní město České republiky
Advertisements

SLOVA ODVOZENÁ ODVOZOVÁNÍ
METODICKÝ LIST Tato prezentace navazuje na výuku vlastivědy, proto
O PYŠNÉM NETOPÝROVI– vyjmenovaná slova po P
PUNSKÉ VÁLKY.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Podstatná jména Pád podstatných jmen. Podstatná jména Pád podstatných jmen.
Řez písma (práce s textem-tři základní řezy)
Zoner Callisto.
KRÁL ATLET – vyjmenovaná slova po V
VY_32_INOVACE_15_ Čtení vět s obrázky (SADA ČÍSLO 1)
Všeobecný test znalostí Autor: Dominik Šmíd Pečlivě si počítejte body. Za každou správnou odpověď 1 bod. správnou odpověď 1 bod.
Velikost písma (Klávesové zkratky nebo myš?)
Hádej obrázek – měřidla délky
Proč někteří lidé museli v historii nosit nějaké zvláštní označení na oděvu? Co může dělat člověk odlišného od jiných lidí?
Vyber si některý z obrázků Přemýšlej pomocí obrázku, o čem by mohla být dnešní hodina, co tě k obrázku napadá? Zapiš si své nápady do sešitu + Zkus svůj.
Marie Terezie Vláda
Psaní i, í, y, ý, po měkkých a tvrdých souhláskách procvičování IV.
7. třídy. Věštění z křišťálové koule Prohlédněte si obrázek, který jste si vybrali a zamyslete se nad tím, co by mohlo být dnešním tématem. Zkuste jednou.
Co nejrychleji a nejpřesněji odpovídej na dané otázky.
Václav IV. Lucemburkové. Václav IV. Lucemburkové.
PRAVDĚPODOBNOST Žákyně č. 1 ZL 3 / Úkol: opiš si zadání, popř. si ho třeba i vylepši samostatně se zamysli nad předloženým řešením pokud budeš.
Pravěk – člověk zručný Petr Machala.
Významné osobnosti českých dějin II. 4. ročník
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Se žlutým autíčkem si hraje malý Jiřík. 1.Malý Jiřík 2.Hraje si s autíčkem 3.Jiřík si hraje
Co jsem se dozvěděl o Templářích? Mám ještě nějaké otázky?
ČESKÝ JAZYK HROU PRO PRVNÍ TŘÍDU KLEPNUTÍM SEM ZAČNETE HRU.
OTA PAVEL Praha Praha Obrázek:
37.1 Kraj Praha – poznáš jeho dominanty?
Otázky z matematiky Konec Najdi obrázek
Velká francouzská revoluce. Jak se chovali panovníci v předrevoluční Francii? Jak byla rozdělená společnost ve Francii? Byli všichni spokojeni?
Úvod do učiva dějepisu Zdroj: Ref Number: Photographer: Ian BrittonIan Britton Tags: southern england stonehenge world heritage.
PRAHA, STÁTNÍ SYMBOLY Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
Období vlády Přemyslovců a Lucemburků v českých zemích Za předpokladu použití přílohy k učebnicím vlastivědy Obrazy z českých dějin a psacích potřeb.
Publicistický styl ? OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-M
Co je to několikanásobný podmět?. Několikanásobný podmět je vyjádřen několika souřadnými výrazy. Jednotlivé členy několikanásobného podmětu oddělujeme.
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr. Jaroslava Kreisingerová Název: VY_32_INOVACE_14 IV Vyvození pádů Téma: J azyk a jazyková komunikace – Český jazyk.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Kašpárková NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘÍ_19.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha AUTOR: Mgr. Jana Kolbeová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_George Orwell TEMA: Fantastická literatura ČÍSLO PROJEKTU: 1.07/1.4.00/
Anotace Žáci pomocí prezentace se seznamují se státními symboly. Učí se je pojmenovávat i popisovat. Aktivně odpovídají na otázky označené v prezentaci.
Co je to několikanásobný podmět?
Dějepis 6.ročníku Úvod do dějepisu.
JAGELLONCI NA ČESKÉM TRŮNĚ
vypracovala Markéta Jurečková
Pro rychlý způsob formátování textů a následné vytváření obsahu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Referát – památka ČR Kritéria hodnocení.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
AUTOR: Mgr. Ludmila Kašpárková NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘÍ_27
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Pravěk a středověk JAK TO BYLO?
Život Karla IV..
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Název: Formátování DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_05
Karel Havlíček Cesta do vyhnanství.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_31_Fotbalový zápas
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Druh učebního materiálu
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
100 LET REPUBLIKY Výukový materiál.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_18_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Transkript prezentace:

Nevíš si rady ani s jedním? Přihlas se a dostaneš indicii. VÁCLAV IV. Karel IV. Jan Hus Nový hrad u Kunratic Jaká může být souvislost mezi Václavem IV. a pojmy v rámečcích? Vyber si alespoň dva pojmy. Nápady si napiš do sešitu. Nevíš si rady ani s jedním? Přihlas se a dostaneš indicii.

Černá ovce rodu Z přečtené části textu si vyber jednu větu, která tě zaujala, překvapila, něčím se tě dotkla. Opiš ji do prvního sloupečku. Do druhého sloupečku vysvětli, proč sis vybral právě tuto část.

Jaký byl Václav IV. panovník? A proč? Zamysli se, co jsi se o Václavu IV. dozvěděl? Odpověz na otázku do sešitu.

VÁCLAV IV. Karel IV. Jan Hus Nový hrad u Kunratic Už víš jakou spojitost můžeme najít mezi pojmy a panovníkem Václavem IV. ?

Pětilístek Téma: VÁCLAV IV. Jaký byl? Co dělal? Větu a Václavu IV. Metafora, jiné označení.