Minulý čas průběhový (8.ročník) Učebnice Project 3 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRESENT PERFECT (9.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Advertisements

Past tenses in time clauses minulé časy v časových souvětích
Past simple & past continuous
PAST TENSES (9.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Budoucí č as „will“ (7.ro č ník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Pracovní list Autor:Jiří Vondráček Cílová skupina: žáci 9.roč. Klíčové kompetence: výklad a pochopení gram. jevu Očekávané výstupy: Vyhledat specifické.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Přítomný čas prostý (5.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Adverbs of frequency 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Trpný rod – 9.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Minulý čas průběhový / prostý (8.ročník)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Minulý čas průběhový (kladné a záporné věty)
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_45.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Předpřítomný čas prostý 8-9.ročník (k učebnici Projekt 3) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
There is / are – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
FRÁZOVÁ SLOVESA (8.ročník)
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Minulý čas-Turning Point Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Přítomný čas průběhový (5.ročník) Učebnice Project 1
Přítomné časy – 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Předpřítomný čas - 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Přítomný čas – prostý (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Numbers – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Minulý čas prostý – 6.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Past Continuous – tvar a použití
Slovesa v minulém čase 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Past continuous tense.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková While I was having a shower someone rang....
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Způsobová slovesa-budoucnost (9.ročník)
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
(Minulý čas průběhový)
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Přítomný čas průběhový (5.ročník) Učebnice Project 1
Transkript prezentace:

Minulý čas průběhový (8.ročník) Učebnice Project 3 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST

Minulý čas průběhový Použití Použití Oznamovací věta Oznamovací věta Otázka Otázka Zápor Zápor Překlad Překlad Translation Translation What did you do at that time? What did you do at that time? Rozdíl mezi minulými časy Rozdíl mezi minulými časy Překlad Překlad Translation Translation

Použití vyjadřuje děj, který dočasně trval /právě probíhal v určitém minulém okamžiku nebo déletrvající době minulé vyjadřuje děj, který dočasně trval /právě probíhal v určitém minulém okamžiku nebo déletrvající době minulé vyjadřuje, že někdo byl v určitém okamžiku v minulosti uprostřed nějakého děje nebo situace vyjadřuje, že někdo byl v určitém okamžiku v minulosti uprostřed nějakého děje nebo situace

Oznamovací věta Tvoří se pomocí minulého času slovesa „to be“ (was, were) a významového slovesa s koncovkou –ing Tvoří se pomocí minulého času slovesa „to be“ (was, were) a významového slovesa s koncovkou –ing We were talking about it this time yesterday. Včera touhle dobou jsme o tom mluvili.

Otázka Otázka se tvoří přehozením podmětu a was/were Otázka se tvoří přehozením podmětu a was/were Were you waiting?Čekal jsi? Yes, I was.Ano, čekal. Was it raining?Pršelo? Yes, it was.Ano, pršelo.

Zápor Zápor se tvoří přídáním „not“ k was nebo were Zápor se tvoří přídáním „not“ k was nebo were I was not (wasn´t) listening. Neposlouchal jsem. You were not (weren´t) writing. Nepsal jsi.

Doplňte slovesa v minulém čase průběhovém: Nicholas ________ (sit) in a corner with a book. Nicholas ________ (sit) in a corner with a book. I told him that he _______ (read) in bad light. I told him that he _______ (read) in bad light. We _______ (stand) at the bus stop. We _______ (stand) at the bus stop. She _______ (cook) dinner. She _______ (cook) dinner. I took his pen when he ______ (not look). I took his pen when he ______ (not look). Roy _______ (cut) the bread while Helen _______ (make) tea. Roy _______ (cut) the bread while Helen _______ (make) tea.

Doplňte slovesa v minulém čase průběhovém: Nicholas was sitting in a corner with a book. Nicholas was sitting in a corner with a book. I told him that he was reading in bad light. I told him that he was reading in bad light. We were standing at the bus stop. We were standing at the bus stop. She was cooking dinner. She was cooking dinner. I took his pen when he wasn´t looking. I took his pen when he wasn´t looking. Roy was cutting the bread while Helen was making tea. Roy was cutting the bread while Helen was making tea.

Překlad Co jsi dělal kolem páté včera? Co jsi dělal kolem páté včera? Večeřel jsem. Večeřel jsem. V šest hodin ráno jsme už odcházeli z domova V šest hodin ráno jsme už odcházeli z domova V 6.30 jsme už seděli ve vlaku. V 6.30 jsme už seděli ve vlaku. Odpoledne nestudovali. Odpoledne nestudovali.

Translation What were you doing at about five yesterday? I was having dinner. At six in the morning we were leaving home. They weren´t studying in the afternoon. At 6.30 we were sitting on the train.

What did you do at that time? At twelve yesterday? At twelve yesterday? This time yesterday? This time yesterday? At six yesterday morning? At six yesterday morning? At four yesterday afternoon? At four yesterday afternoon? At eleven last night? At eleven last night? On Saturday morning? On Saturday morning? On Sunday afternoon? On Sunday afternoon?

Minulý čas průběhový (8.ročník) Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Windows XP Professional Zoner - České kliparty 1, 2, 3 Zoner - České kliparty 1, 2, 3 Obrázky z internetu Obrázky z internetu Učebnice Project 3 Učebnice Project 3 Autor: Linda Berková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (