INTEGRACE 2.ročník ČJ - 2..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SLOVESA - 5 Ohebný slovní druh-časují se
Advertisements

Slovesa, osoba, číslo, čas
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.12 Anotace: Prezentace obsahuje náměty k tvořivé práci žáků, na kterých si procvičí a zopakují básnické formy (kaligram, pásmo).
STAVBA SOUVĚTÍ Větné vzorce. STAVBA SOUVĚTÍ Větné vzorce.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_234_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Základy práce s počítačem Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_222_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
A a auto ananas autobus anténa ŽIVÁ ABECEDA
Zájmena MĚ / MNĚ.
Veselé čtení Uhodneš to? Tahle holka modrooká pořád sedá u potoka,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_382_Word AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 4. ročník,
Klávesnice Seznamte se, prosím..
ČJ Prohlédni si obrázky a zapamatuj si je : datel.
Zaměření VM:2. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Abeceda autor VM:Monika Živnůstková období vytvoření VM:Září 2011 anotace:Výukový.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
VY_32_INOVACE_16_ Přírodověda pro 4. ročník
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 53.
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM10 Předmět: Český jazyk Ročník: 2. Klíčová.
Anotace Materiál slouží jako zadání úkolu pro skupinovou práci a následně jako pomůcka ke kontrole výsledků práce skupiny.
Spustit Konec Sára Výšková 7.A. Stisknutím kláves Ctrl + Alt + Delete se vám objeví ikona. Menu.
VY_32_INOVACE_ 15_číselné řady do 5 (SADA ČÍSLO 5)
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Český jazyk Ročník :
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Slabiky dě, tě, ně VY_32_INOVACE_11 Sada 3 Základní škola.
VYVOZENÍ HLÁSKY „S“ Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_103_1TR_CJ Autor:
F ONETIKA 2. Č ESKÁ ABECEDA Abeceda: A, B, C, Č, D, Ď, E, F, G, H, CH, I, J, K, L, M, N, Ň, O, P, Q, R, Ř, S, Š, T, Ť, U, V, W, X, Y, Z, Ž Česká písmena:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci říkají abecedu a hledají písmena na ploše. Určují, která.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_Hláska, písmeno Š, š AUTOR: Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
ČJ Prohlédni si obrázky a zapamatuj si je : švestkytrhy stůl dům sáňkysněhulák lyže vánoce.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Jazyk a jazyková komunikace.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Co je to několikanásobný podmět?. Několikanásobný podmět je vyjádřen několika souřadnými výrazy. Jednotlivé členy několikanásobného podmětu oddělujeme.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Jazyk a jazyková komunikace.
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 3. a 4. ročníku. Patří do vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace. Žáci procvičují pádové otázky a doplňují.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Co je to několikanásobný podmět?
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Miroslava Tomanová
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Kdo má příklad s nejvyšším výsledkem?
Slova se skupinami BĚ, PĚ, VĚ, MĚ
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy : Základní škola Nový Kostel , okres Cheb
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
VY_32_Inovace_2.3.2 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 8
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
Název školy : Základní škola Nový Kostel , okres Cheb
Písmeno ď, ť, ň Slabiky dě, tě, ně, di, ti, ni
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Moment síly součin síly a jejího ramene nazýváme moment síly, značíme písmenem M M = F . a, jednotkou je tedy N.m, newtonmetr např. síla, která má velikost.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Písmeno G, g Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Rovnováha na páce.
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Sčítání a odčítání desítek do 100
HRAJEME SI S PÍSMENKY v
Pozornost, soustředění, paměť
Transkript prezentace:

INTEGRACE 2.ročník ČJ - 2.

Doplň chybějící písmeno : c v r č e k c . r č . k . v r . e k c v . . . k š v e s t k y š . . s . k y . v e s . . y . . e . t k y d ř e v ě n ý d . e . ě n . . . e . . . ý d . e . ě . . n ů ž k y n . ž . y . . . k . n . . k . š r ou b š . . b . r . . š . ou . š ť á v a š . á . a . . . v a š . . v a

Prohlédni si obrázky a zapamatuj si je : cvrček Prohlédni si obrázky a zapamatuj si je : křeček

Doplň háčky a čárky: Stene bezelo po pesine. Chtelo dohonit motyla. Motyl však uletel. Pak se stene rozbehlo k rybniku. Chtelo si povidat s kachnickou. Když zastekalo,kachnicka uplavala.

Kontrola: Štěně běželo po pěšině. Chtělo dohonit motýla. Motýl však uletěl. Pak se štěně rozběhlo k rybníku. Chtělo si povídat s kachničkou. Když zaštěkalo,kachnička uplavala.