Dotazník pro lékaře FNOL PhDr. Lubica Juríčková, PhD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Role vzdělávání v soudobé společnosti na příkladu České republiky
Advertisements

Střední zdravotnická škola, Brno, Jaselská 7/9
Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví Veřejné zdraví - Lidská práva a péče o duševní zdraví v České republice Vzdělávání odborníků,státní správy a samosprávy.
Volnočasové a sportovní aktivity studentů OA pro TP
Obecná východiska, zdroje ►Mezinárodní soustavy kvalifikací ►Národní soustava kvalifikací pro terciární sféru ►Projekt Q-RAM/ Národní kvalifikační rámec.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Projekt FUTURA Kateřina Koutská. Cíle projektu  Projekt realizuje společnost Respekt institut, o.p.s. ve spolupráci s partnery:  Institut pro evropskou.
Vocational Education and Training for Young people ODBORNÉ VZDĚLÁVACÍ KURZY PRO MLADÉ Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Informavý souhlas v nemocnici – teorie a praxe Marta Sýkorová Jiří Šimek Katedra filosofie a etiky v pomáhajících profesích ZSF JU.
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_52_INOVACE_01/A17 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníprosinec.
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Seznamuje žáky s procesem lidské socializace a společenským statusem.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n.
Ivan Novák, Katedra pediatrie IPVZ
Programme for the International Assessment of Adult Competencies Zjištění týkající se postojů dospělých Jana Straková, Dům zahraniční spolupráce Tento.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
VŠEOBECNĚ VZDĚLÁVACÍ FUNKCE EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ © Prof. ing
Materiál objasňuje žákům, že zákonů je mnoho a musí být rozděleny podle okruhů lidského života.
Zkušenosti s prevencí předlužení formou výuky finanční gramotnosti Zdeněk Balabán obchodní ředitel COFET, a.s. z projektu „Pomoc dlouhodobě nezaměstnaným.
6. Systém práva a jednotlivá právní odvětví
Celkový záměr Podpora a propagace informačního systému pro mládež (ISM) − vytvořit systém podporující trvale udržitelný rozvoj zájmového a neformálního.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Odborný seminář KFÚ FSE UJEP v Ústí nad Labem Sociální ekonomika jako producent sociální a veřejné přidané hodnoty.
Inovace pedagogických praxí na PdF MU: výzvy a očekávání
Projekt TRAWI Vyhodnocení dotazníkového šetření v ČR.
Podpora zaměstnanosti v Jihočeském kraji
Naše zkušenosti a výsledky v dosavadní projektové činnosti v oblasti řešení problémů nezaměstnanosti a podpory uchazečů o zaměstnání uplatnit se na.
Personální plán pro podnikatelský plán
Prosazování rovnosti žen a mužů na ministerstvu vnitra v rámci projektu „Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV“ Eva Ferrarová Ministerstvo.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Univerzita Palackého v Olomouci Centrum prevence rizikové virtuální komunikace PdF UP v Olomouci Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D. & Mgr. Veronika Krejčí
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
Uplatnění absolventů VŠE. Rozvojové a poradenské centrum VŠE  Uplatnění absolventů VŠE a hodnocení absolvovaného studia  Rozvojové a poradenské centrum.
Název příspěvku: K pedagogické přípravě učitelů SOŠ z pohledu edukátora Karel OURODA, Ph.D., Mgr. et Mgr. novinář a odborný pedagog Workshop partnerství.
AKČNÍ POLE SOCIÁLNÍ PRÁCE – VÝCHODISKO I CÍL STUDIA OBORU Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_12_ Odvětví práva Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1, Praha 2 Transformace a deinstitucionalizace Karel Vít Konference.
Projekt Jihlava Zdravé město.  město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007  politikem zodpovědným za PZM a MA21 je náměstkyně.
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
Základy práva T6 Ústava jako základní právní předpis státu.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Společensky odpovědné podnikání
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
České Budějovice, červen 2016
Rodičovské vzdělávání jako součást celoživotního učení Klára Šeďová
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Polytechnické vzdělávání v praxi
Co říkají sociální pracovníci o sociální práci. PhDr
Problematické aspekty patient summary optikou právníka
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Hodnotový systém člověka – Systém hodnot
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato akce je financována z Evropského.
Změny na trhu práce?.
Inclusive Senior Education through Virtual U3A – ISEV
Anglický jazyk HEALTH On-line diskuse k virtuální hospitaci –
Transkript prezentace:

Dotazník pro lékaře FNOL PhDr. Lubica Juríčková, PhD. Mgr. Jiří Vévoda, PhD. PhDr. Lubica Juríčková, PhD. Mgr. Zdenka Hrdličková

Získávání dat: duben – červen 2013 Cekem distribuováno 500 dotazníků na všechny pracoviště FNOL Návratnost: 258 (51,6 %) Otázky: 6 škálových 3 výběrové 2 dichotomické 1 otevřená

Rozložení dle pohlaví

1. Ohodnoťte svoje znalosti v oblasti právních norem v České republice vztahujících se k medicíně

Znalosti lékařů v oblasti právních norem reprezentativní šetření n = 1200

2. Ohodnoťte svoje znalosti v oblasti právních norem v Evropské unii vztahujících se k medicíně

3. Do jaké míry je podle Vás potřebné, aby studenti medicíny získali během studia přehled o právních normách České republiky vztahujících se k medicíně?

4. Do jaké míry je podle Vás potřebné, aby studenti medicíny získali během studia přehled o právních normách Evropské unie vztahujících se k medicíně?

5. Do jaké míry je podle Vás potřebné, aby lékaři v praxi byli průběžně vzděláváni o právních normách České republiky vztahujících se k medicíně?

6. Do jaké míry je podle Vás potřebné, aby lékaři v praxi byli průběžně vzděláváni o právních normách Evropské unie vztahujících se k medicíně?

7. Která právní témata podle Vás jsou potřebná pro budoucího lékaře/lékařku?

8. Na Lékařské fakultě UP v Olomouci se realizuje projekt PraGraM - Právní gramotnost v medicíně. Máte zájem zúčastnit se vzdělávacích aktivit v rámci tohoto projektu?

Zájem lékařů o vzdělávání v  oblasti práva reprezentativní šetření n= 1 200

9. O která právní témata máte zájem?

Zájem lékařů o jednotlivá právní témata reprezentativní šetření n = 1 200 1 - pracovní právo ve vztahu k výkonu lékařské profese; 2 - správní právo a veřejná správa ve vztahu k výkonu lékařské profese; 3 - trestní právo ve vztahu k výkonu lékařské profese; 4 - občanské právo ve vztahu k výkonu lékařské profese; 5 - rodinné právo ve vztahu k výkonu lékařské profese; 6 - právo v sociální oblasti ve vztahu k výkonu lékařské profese; 7 - postavení lékaře v právním systému České republiky a Evropské unie; 8 - vztah práva a ekonomiky při výkonu lékařské profese; 9 - právní aspekty lékařského vzdělávání; 10 - osoby s duševní poruchou a jejich právní jednání; 11 - jiné téma.

10. Jakou formu výuky preferujete?

Poznámky Otázka č. 1 - nicméně hlavním problémeme je zcela nestabilní právní prostředí celé ČR! Nelze co téměř měsíce měnit právní normy! Otázka č. 7. j) jiné - nemohu spolehlivě odpovědět Otázka č. 9 - hlavně základní informace, co jaké právo zahrnuje

Děkuji za pozornost