Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1.4 75022320 Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pohyb tělesa opakování
Advertisements

ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Rychlost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Autor:Ing. Bronislav Sedláček Předmět/vzdělávací oblast: Fyzikální vzdělávání Tematická oblast:Mechanika Téma:Rychlost hmotného bodu Ročník:1. Datum vytvoření:srpen.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
VY_32_INOVACE_02 - RYCHLOST
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_12 Hustota látky
VY_52_INOVACE_01_04 Nakloněná rovina Mgr. Lucie Stehlíková Anotace:
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPohyb tělesa.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika pro 2. stupeň V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPohyb tělesa.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_175_čas-příklady Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: O DPOVĚZ NA OTÁZKY 1) Definuj rychlost (popis, značka, jednotka, značka jednotky) Popis: dráha, kterou.
 Dráha  Rychlost  Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
C) Slovní úlohy o pohybu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_174_čas-výpočet Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Pohyb rovnoměrný VY_52_INOVACE_05 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Rychlost a měření rychlosti
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_12.
Dráha Rychlost Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_14.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_01.
Dráha při rovnoměrném pohybu tělesa
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_18.
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_13.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPohyb tělesa.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_173_rychlost-příklady Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_703.
VY_32_INOVACE_10-03 Mechanika I. Rovnoměrný pohyb.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_11 Teplota tělesa Mgr. Lucie.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_172_rychlost-výpočet Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa,
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Jak se vypočítá průměrná rychlost VY_52_INOVACE_09 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Zákon zachování energie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 7. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Žák odpovídá na otázky řešící pohyb tělesa. Žák zná vzorec pro výpočet.
Rychlost Název školy: Základní škola Brána Nová Paka Autor: Bohumír Včelák Název: VY_32_INOVACE_7_08_FY_Rychlost Téma:Rychlost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výkon Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F7.Vl.28_Rychlost_draha_cas Datum:
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
PRŮMĚRNÁ A OKAMŽITÁ RYCHLOST
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
VY_32_INOVACE_F7-001 FYZIKA 7.ROČNÍK RYCHLOST Název školy
Název výukového materiálu Vztah rychlosti, dráhy a času Identifikátor
Průměrná rychlost – úlohy II
Průměrná rychlost VY_32_INOVACE_06_Průměrná rychlost
Rychlost a dráha rovnoměrného pohybu. Vypracoval: Lukáš Karlík
Průměrná rychlost ZŠ Velké Březno.
Rychlost, dráha a čas Autor: Lukáš Polák.
Výpočet času Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Třída 3.B Laboratorní práce č. 2.
Rychlost Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Třída 3.A Laboratorní práce č. 2.
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků (LÚ 1) Mgr. Lucie Stehlíková Anotace: Charakteristika veličin dráha, rychlost, čas vzorce Měření času, za který dopravní prostředky urazí určitou vzdálenost v obci Vypočítání rychlosti jednotlivých dopravních prostředků na dané vzdálenosti Metodika: interaktivní prezentace, protokol

Rychlost dopravních prostředků Dodržování předepsané rychlost Laboratorní úloha 5050

Zpracovala: Mgr. Lucie Stehlíková Škola: ZŠ a MŠ Šumná, Šumná 92 Předmět: FYZIKA 6. – 9. ročník Klíčová slova: Dráha, rychlost, povolená rychlost, jednotka rychlosti Ověření ve výuce:

Rychlost

Přiřaď předepsanou rychlost Obec Komunikace mimo obec Dálnice

Přiřaď odpovídající rychlost 5 m/h 8 km/h 120 km/h 389 km/h 350 km/h 7,6 km/s 989 km/h

Rychlost dopravních prostředků dodržování předepsané rychlosti laboratorní úloha 6. ročník (protokol) Jméno: Zadání: Změřte pásmem pozorovaný úsek místní komunikace Změřte, za jaký čas překoná 10 libovolně vybraných prostředků tuto dráhu Výpočtem zjistěte zda, vybrané dopravní prostředky dodržují v obci předepsanou rychlost Pomůcky: Doplň: Jaká je předepsaná rychlost v obci? Jaká je předepsaná rychlost mimo obec? Jaká je předepsaná rychlost na dálnici? Jakými veličinami popisujeme pohyb tělesa: Jaké jsou jednotky rychlosti? Vzorec pro výpočet rychlosti tělesa: Znázorni dopravní značku omezující rychlost: Pozorování a výpočet: Délka naměřeného úseku: s = Průměrná rychlost dopravních prostředků projíždějících po určité dráze: Jednotlivé výpočty rychlostí pozorovaných dopravních prostředků: Závěr: Dopravní prostředek Čas: t (s) Rychlost: v (m/s) Rychlost: v (km/h)

Zdroje: Kliparty z programu Microsoft PowerPoint 2010 Fyzika 6, Fraus 2004, ISBN , str