Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Anglický jazyk Ročník: 6.
Advertisements

Vypracovala:Mgr.Silvie Reitharová
PRESENT PERFECT (9.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Modální slovesa a jejich opisné tvary
PAST TENSES (9.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Budoucí č as „will“ (7.ro č ník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Přítomný čas prostý (5.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Should, ought to Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Adverbs of frequency 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Trpný rod – 9.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Minulý čas průběhový / prostý (8.ročník)
Anotace: prezentace je určena pro žáky pátých ročníků seznámí se zde s tvarem slovesa “can“ v min. čase tvar minulého času could + tvar slovesa v záporu.
Modal verbs Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_108 ZŠ Jenišovice.
Transport (8. ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Emergency services – 8 ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_07
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Popis obrázku (6.ročník)
Předpřítomný čas prostý 8-9.ročník (k učebnici Projekt 3) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Minulý čas průběhový (8.ročník) Učebnice Project 3 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
FRÁZOVÁ SLOVESA (8.ročník)
Stupňování přídavných jmen cvičení(7.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Přítomné časy – 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Podmínkové věty První kondicionál – 9.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Předpřítomný čas - 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Přítomný čas – prostý (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Minulý čas prostý – 6.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Slovesa v minulém čase 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What will you be able to do tonight? We will be able to dance tonight!
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Způsobová slovesa-budoucnost (9.ročník)
VY_32_INOVACE_Sei_I_18 Can/can´t Název projektu: OP VK
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Modal verbs. Modal verbs Mezi modální slovesa patří: can, could may, might shall, should will, would must.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Přítomný čas průběhový (5.ročník) Učebnice Project 1
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Dostupné z Metodického portálu ISSN
Transkript prezentace:

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Způsobová slovesa (9.ročník)

CAN Sloveso „can“ vyjadřuje: 1.Možnost (moci): He can go there. His parents have given him permission. 2. Schopnost (umět): I can speak English. I can play the quitar.

TRANSLATE Může mi pomoci. He can help me. Umím hrát na flétnu. I can play the flute. Může si to přečíst. He can read it. Mohu jít kam chci. I can go wherever I like.

Zápor a otázka Zápor tvoříme přidáním „not“ ke slovesu „can“. cannotcan´t Otázku tvoříme přehozením „can“ a podmětu. Can she go to the cinema. I can´t speak Italian.

Can we play tennis? TRANSLATE Can they visit us? I´m sorry I cannot come. He can´t say the true. Můžeme si zahrát tennis? Mohou nás navštívit? Omlouvám se, nemohu přijít. Nemůže říct pravdu. (on)

COULD -minulý čas od slovesa „can“ -vyjadřuje možnost nebo schopnost v minulosti -„could“ také používáme pokud žádáme o povolení When he was 20, he speak three languages. Now he speak six. could can I have a look at your newspaper?Could

Mohl tu zůstat. COULD He could stay here. Mohla nám pomoci. She could help us. He could read it. They could see it. Mohl to přečíst. Mohli to vidět.

Zápor Otázka could notcouldn´t I couldn´t go swimming. Otázku tvoříme přehozením „could“ a podmětu. Zápor tvoříme přidáním „not“ ke slovesu „could“. Could I go swimming.

Mohl si to udělat? Could you do it? COULD Nemohla jít s náma. Mohli jste tam hrát tenis? Nemohli jsme tam jít. She couldn´t go with us. We couldn´t go there. Could you play tennis there.

must Sloveso „must“ vyjadřuje nutnost. You must run fast to win the race. mustn´t Sloveso „mustn´t“ vyjadřuje zákaz. They mustn´t swim in the lake.

Tomu nesmíte věřit! must, mustn´t Nesmíte tady kouřit. Musíš na nás počkat. Musíš tam jít. You mustn´t smoke here. You must wait for us. You must go there. You mustn´t believe it!

should, shouldn´t Should, shouldn´t používáme, chceme-li někomu poradit. You should eat a lot of vegetables. You shouldn´t watch TV so much.

Způsobová slovesa (9.ročník) Použitý software: držitel licence – ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Zoner - České kliparty 1, 2, 3 Obrázky z internertu Project 4, Tom Hutchinson Autor: Linda Berková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (