Dopravní průzkum Petr Chocholouš.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
Rekonstrukce severních mostů
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
Jak tunel Blanka promění okolí Pražského hradu
ŘÍZENÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL
C) Slovní úlohy o pohybu
DOPRAVNÍ VÝCHOVA 4. ROČNÍK
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Víceúčelové pruhy (Advisory cycle lane)
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005.
Současnost a budoucnost tratí 171 a 173
Dopravní a liniové stavby
Řešení veřejné dopravy v oblasti spořilova
Směrový a výškový návrh trasy komunikace
úřad územního plánování
Karlův most je původně gotická stavba spojující pravý břeh Vltavy s levým v centru Prahy. Konkrétně se jedná o spojení Starého města (dříve Staré Město.
Bezpečná cesta do školy ZŠ Meteorologická.
Desatero problémů Chrudimi Vybudovat obchvat města Chrudim jednání s náměstkem ministra a zákonodárci za chrudimský region jednání v Poslanecké.
Malá Chuchle – Lahovice
DOPRAVNÍ PRŮZKUMY.
Vypracovala: Žaneta Peikerová C1.B
Kinematika 4. PRŮMĚRNÁ RYCHLOST Mgr. Jana Oslancová
Situační prevence -parkoviště- ● Cílem projektu je snížení majetkové kriminality – krádeže motorových vozidel a věcí z nich. ● Cílovou skupinou jsou majitelé.
Řez Pravoúhlou a Malou Xaveriovou ulicí Analýza využití území 1 Fotografie území 1 Prostorově hmotová analýza 1 OBSAH Území 1 Schwarzplann Charakteristika.
Směry hlavních činností AutoSAP Strategie AutoSAP pro další období Historie výroby vozidel v České republice Praha, 2. října 2013.
Michal Petřík, Petr Poremski, Daniela Uhrovičová, Ondřej Šimečka
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Integrovaná rozvojová strategie cestovního ruchu Rožnovska.
12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ K612 Ústav dopravních systémů K612ZADI Základy dopravního inženýrství CVIČENÍ.
zásady navrhování dopravních – silničních staveb
Úvod do pozemních komunikací
1 Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v. Upravené značky A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v.
Priority dopravních staveb na území Ústeckého kraje a dopravní obslužnost PZ Kulatý stůl Ing. Jakub Jeřábek, vedoucí oddělení dopravní obslužnosti.
Obchvat Prahy duben ’14Bc. Roman Jemelka, Obchvat Prahy – úsek 519 duben ’14Bc. Roman Jemelka,
Územní studie silnice II/380 Sokolnice - Čejč Vstupní jednání s obcemi, ORP, úřady územního plánování a stavebními úřady Krajský úřad Jihomoravsk ého kraj.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-14 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
NABÍDKA POZEMKŮ BUŠTĚHRAD RFK Invest, a.s., sídlem Praha 3, Husinecká 10, PSČ , IČ: zaps. v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474)“ 2. úsek: Bezbariérový chodník a autobusová zastávka 3. úsek: „Tunel – konec zastavěného území“
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška NÁVRH A VYHODNOCENÍ OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-04 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Větrání podzemních staveb. Rozdělení větrání Během výstavby –přirozené –nucené foukací sací kombinované Během užívání podzemního díla –provozní přirozené.
Prázdniny nehod (- 423, tj. - 3,2%) 140 osob usmrceno (- 30, tj. -17,6%) 598 osob těžce zraněno (- 48, tj. – 7,4%) osob zraněno lehce.
VY_32_INOVACE_06_VÝCHOVA KE ZDRAVÍ_1_DOPRAVNÍ ZNAČKY Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola, Školní jídelna a Školní družina, Duchcov,
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Dopravní zeměpis, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název:VY_32_INOVACE_05_03A_Doprava v ČR Téma:Zeměpis České republiky.
Činnost služby dopravní policie v I. čtvrtletí r.2010 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 15. dubna 2010.
Setkání členů Rady Libereckého kraje se starosty měst a obcí úterý
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
PRAŽSKÝ OKRUH.
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Navrhování tunelových staveb
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Pražský okruh se nedaří dostavět, na severu se rýsuje alternativa!
Lucie Mališová 1. ročník N GK-KART
o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Prázdniny vyhodnocení plk. Ing. Tomáš LERCH.
MOŽNOSTI ŘEŠENÍ NEDOSTATKU PARKOVACÍCH MÍST PRO NÁKL. AUTOMOBILY
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Zkušenosti z provozu MKDS v Pardubicích
Současný počet tramvají v evidenci DPMO a. s.
Transkript prezentace:

Dopravní průzkum Petr Chocholouš

Zadání analyzovat hustotu ( počet vozidel) dopravního proudu na zadané komunikaci - vypracovat tištěnou podobu zprávy - vypracovat prezentaci - zhotovit webové stránky obsahující informace a výsledky na dané téma Zadaná oblast: Praha Suchdol, Kamýcká, profil za benzinou směr z Prahy

Sledovaná komunikace základní mapka

Letecký snímek

Fotografie ze sledované komunikace směr z Prahy směr do Prahy

Charakteristika lokality Čerpací stanice je umístěná na konci Suchdola – Praha 6 směrem na Horoměřice z Prahy. Nedaleko je umístěná zastávka MHD autobusu číslo 147. Celý úsek je rovný s dobrým rozhledem a nabízí snadné předjíždění. Na místě průzkumu by v budoucnu měl v této lokalitě vyrůst dopravní tunel, který bude součásti Pražského okruhu. Stále však není jasné jaká varianta bude provedena. Jsou dvě varianty(severní S a jižní J viz.mapka) jak vybudovat pokračování okruhu kolem Prahy. Tato stavba má označení 518 (Ruzyně – Suchdol). Zahájení výstavby se zatím předpokládá na rok 2008, plánovaná cena je 16,9 mld. korun. Úsek by měl mít délku 9,4 km. okruhu

Varianty řešení dokončení městského okruhu Fialová: Severní varianta (Ss) Zelená:Jižní varianta (J)

Součástí této stavby má být i dvojpatrový most přes řeku Vltavu a dva tunely. Trasa stavby 518 (Ruzyně – Suchdol) SOKP ve variantě J je zahrnuta do schváleného územního plánu hlavního města Prahy. Problémem další přípravy je odpor občanských sdružení a některých městských částí Prahy 6 a Prahy 8 proti vedení trasy ve variantě J.

Vlastní průzkum Dopravní průzkum byl prováděn na silnici č.241 při výjezdu z Prahy směr Horoměřice a Únětice . Průzkum byl prováděn 17.10.2006 od 6:00 do 22:00 hodin což splňuje podmínku normálního pracovního dne. Průzkum byl prováděn 4 pozorovateli, 2 na každý směr. Vyhodnocovali jsme počet a druh vozidel projetých za každou 1 hodinu. Rozlišovali jsme 6 základních druhů vozidel (osobní automobily, lehké nákladní automobily, těžké nákladní automobily, autobusy, motocykly a cyklisty)

Vyhodnocení získaných dat Směr z Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod. Získané hodnoty:

Směr z Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod.

Směr do Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod. Získané hodnoty:

Směr do Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod.

Závěr Sledovaný úsek se nachází již v obci a proto zde platí 50 km rychlost. Řidiči však tuto rychlost nedodržují protože se nachází na rovném a přehledném úseku. Odbočování vozidel načerpací stanici provoz nijak výrazně neovlivňuje. V budoucnu se této lokality nevíce dotkne plánovaná výstavba Pražského okruhu. Komunikace patří k méně zatíženým v Praze. Nejvyšší hustotu je zde možno pozorovat v ranních hodinách kdy se lidé dostávají do práce (7:00-8:00) a odpoledne kdy se naopak vrací z práce domů(17:00-18:00). Návrh řešení: Zejména zpomalení provozu pomocí optických zpomalovacích prvků nebo použití radaru. Další možností je umístění příčného prahu ale toto řešení bych zde nedoporučoval.