př. 6 výsledek postup řešení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematická analýza Lineární algebra Diferenciální rovnice
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
 př. 3 Je dán vektor u=(2;-4) a bod M[3;9]. Na ose x najdi bod N tak, aby vektor MN byl s vektorem u rovnoběžný. výsledek postup řešení.
Konstrukce trojúhelníku podle věty usu
Matematika Trojúhelník.
Konstrukce trojúhelníku Podle věty sss b a c 1. Přiřaď názvy stran na správné místo. C A B Kantor nejdříve nechá žáky vyřešit tuto otázku. A B.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Goniometrické funkce Řešení pravoúhlého trojúhelníku
Trojúhelník – II.část Mgr. Dalibor Kudela
Nepravidelné mnohoúhelníky
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
 př. 5 výsledek postup řešení Zjistěte, zda body A[3;-1], B[-1;5], C[2;-4] leží v přímce.
TRIGONOMETRIE OBECNÉHO TROJÚHELNÍKU
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
 př. 7 výsledek postup řešení Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1]
Trojúhelník Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
 př. 4 výsledek postup řešení Zjistěte, zda jsou vektory a, b, c lineárně závislé. a=(1;2;3), b=(3;0;1), c=(-1;4;5)
KONSTRUKCE TROJÚHELNÍKU PODLE VĚTY SSS
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Věty o shodnosti trojúhelníků
VY_42_INOVACE_109_PYTHAGOROVA VĚTA Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika Anotace.
 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. výsledek postup řešení.
ÚHEL DVOU VEKTORŮ Mgr. Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Poznámky v PDF.
Rychlost okamžitá rychlost hmotného bodu:
PLANIMETRIE MATEMATIKA - 2.ROČNÍK Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad.
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
VY_42_INOVACE_405_VĚTA SUS Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Věta sss - konstrukce trojúhelníku
př. 8 výsledek postup řešení Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
 př. 2 Jsou dány vektory u=(4;-1;2), v=(0;5;6), w=(s;t;5). Určete souřadnice s, t vektoru w, jestliže víte, že vektor w je kolmý k vektoru u i k vektoru.
* Thaletova věta Matematika – 8. ročník *
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
Jaký je skalární součin vektorů
Vektory Mgr. Alena Tichá. x y Narýsujte libovolné dva vektory se souřadnicemi (-2;3)
Vzorce pro goniometrické funkce v pravoúhlém trojúhelníku
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Druhá mocnina rozdílu.
SINOVÁ VĚTA Milan Hanuš;
Pythagorova věta Matematika 8.ročník ZŠ Řešené příklady II.
Skalární součin 2 vektorů
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss vytvořená v Zoneru Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné.
24..
Věty o podobnosti trojúhelníků
Konstrukce trojúhelníku
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
PYTHAGOROVA VĚTA Věta k ní obrácená
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
Konstrukce trojúhelníků (sus)
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Střední příčky trojúhelníku 1) Co je střední příčka trojúhelníku? 2) Sestrojte střední příčky v ∆ ABC. 3) Určete délku stran trojúhelníku, znáte-li.
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Pravoúhlý trojúhelník, Pythagorova věta, přepona, odvěsna
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Konstrukce trojúhelníku
SKLÁDÁNÍ SIL.
KOLEKCE ÚLOH PRO MATEMATICKÝ SEMINÁŘ trojúhelník z těžnic
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Konstrukce trojúhelníku
PYTHAGOROVA VĚTA Věta k ní obrácená
Konstrukce kosočtverce
Transkript prezentace:

př. 6 výsledek postup řešení Vypočti velikost úhlu α v trojúhelníku ABC. A[3;1], B[1;2], C[4;-2] výsledek postup řešení

př. 6 Vypočti velikost úhlu α v trojúhelníku ABC. Úhel α svírají vektory AB a AC.

př. 6 Vypočti velikost úhlu α v trojúhelníku ABC. Úhel α svírají vektory AB a AC. Souřadnice těchto vektorů:

př. 6 Vypočti velikost úhlu α v trojúhelníku ABC. Úhel α svírají vektory AB a AC. Souřadnice těchto vektorů: Pro výpočet úhlu dvou vektorů použijeme vzorec:

př. 6 Vypočti velikost úhlu α v trojúhelníku ABC. Úhel α svírají vektory AB a AC. Souřadnice těchto vektorů: Pro výpočet úhlu dvou vektorů použijeme vzorec:

př. 6 Vypočti velikost úhlu α v trojúhelníku ABC. Úhel α svírají vektory AB a AC. Souřadnice těchto vektorů: Pro výpočet úhlu dvou vektorů použijeme vzorec:

př. 6 Vypočti velikost úhlu α v trojúhelníku ABC. Úhel α svírají vektory AB a AC. Souřadnice těchto vektorů: Pro výpočet úhlu dvou vektorů použijeme vzorec:

př. 6 Vypočti velikost úhlu α v trojúhelníku ABC. Úhel α svírají vektory AB a AC. Souřadnice těchto vektorů: Pro výpočet úhlu dvou vektorů použijeme vzorec:

př. 6 Vypočti velikost úhlu α v trojúhelníku ABC. Úhel α svírají vektory AB a AC. Souřadnice těchto vektorů: Pro výpočet úhlu dvou vektorů použijeme vzorec:

př. 6 výsledek zadání Vypočti velikost úhlu α v trojúhelníku ABC.