Podnikatelský nápad Nejlepším a nejpříjemnějším způsobem, jak vytvořit úžasný produkt či službu, je udělat něco, co chceš sám používat.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

STUDENT BUSINESS FORUM 2011 Hradec Králové, Mgr. Tomáš Zdechovský WIFI Czech Republic J AK ZAČÍT PODNIKAT ? ÚSPĚŠNĚ.
2004 Poznání sebe sama …. 2 Trocha legrace než začneme A jak vypadá Váš obrázek?
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
Financování vzniku a rozvoje Start-up prostřednictvím Business Angels Petr Mandelík.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Informační systémy podnikové systémy CRM
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
Možné dopady strategie Evropa 2020 na malé na malé a střední podniky Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Praha Strategie EVROPA 2020 Nové.
a jeho využití u klientů po CMP
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
Úvod do marketingu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Změníme Váš úhel pohledu 360°advertising. Umístit reklamu je důležité Děláte svoji práci dobře, možná dokonce skvěle ! Ale ví to o Vás Vaši potenciální.
Iva Vodáková – DURABO Vydavatelství a tisk Na Stráni Čelákovice Založeno roku 1991.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Podnikatel Lermanův zákon o podnikání: Kterýkoli podnikatelský problém je možno vyřešit, je-li k dispozici dostatek času a peněz. Lermanův dodatek: Dostatek.
Myšlenkové základy skautingu
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Obsah: Proč 8. návyk Rámcové objasnění 8. návyku
Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy.
Evropský podnikatelský konzultační panel - EBTP EBTP je konzultačním nástrojem Evropské komise Umožňuje podnikatelským subjektům sdělit své názory Evropské.
Koncepce marketingového řízení
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
(komentovaný přehled)
DUCHOVNÍ ŽIVOT. MŮŽEŠ UDĚLAT COKOLIV, ALE MUSÍŠ VĚDĚT PROČ… …do světa vedou tisíce cest.
MARKETING.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Elevator Pitch Prezentace a současně odevzdání v písemné podobě bude probíhat ve dnech které jste si zvolili závazně.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Workshop profesního poradenství pro neslyšící v rámci projektu OPPA „Zvládneme to sami!“ Podnikatelské minimum Podnikatelská myšlenka / Podnikatelský.
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Poradenství v obecném řízení
Radioreléové spoje ALCOMA – rychlé spoje
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Dana Zadražilová Fakulta mezinárodních vztahů VŠE v Praze Vzdělávání k udržitelnosti czech bcsd.
Podnikatelský nápad, vize, mise
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
BC Research Inc. Technologies. Čím se BC Research zabývá S použitím technologie podnikatelského modelu Integrator, nachází nejlepší řešení pro rozvoj.
1 Proč potřebujeme systém managementu ? Cesta k dosažení harmonického a úspěšného života. Modul 1 Ing. Miroslav Weber.
Inovační procesy Modely inovací – v RR ® 2004 – přednáška č. 3.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
1. Zvolte předmět podnikání Zdůvodněte výběr – přesně určete podle přílohy Živnostenského zákona * - Při zvažování a hledání předmětu podnikání.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MIC Akcelerátor Michal Hrabí
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Ekonomika malých a středních podniků
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Čím chci být, až vyrostu Jonáš Dej.
Podnikatelský nápad, vize, mise
Název společnosti Obchodní plán.
Marketing neziskových organizací
Lidé, procesy, partnerství
PREZENTACE Liberecký podnikatelský inkubátor
Prezentace obchodního plánu
ORGANIZAČNÍ STRUKTURY
Název společnosti Obchodní plán.
Kariérové poradenství a podnikavost
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

Podnikatelský nápad Nejlepším a nejpříjemnějším způsobem, jak vytvořit úžasný produkt či službu, je udělat něco, co chceš sám používat.

Ve skutečnost je jen velmi málo skutečných originálních nápadů. Většina úspěšného byznysu vychází z pozměněných verzí existujících nápadů nebo jsou založeny na předchozí zkušenosti podnikatele, jeho know-how nebo kontaktech. Není jiné možnosti ověřit nápad, zda bude fungovat, než trh. Pouze ten rozhodne, zda nápad byl dobrý či ne. Tajemství úspěchu nespočívá ve velikosti a originalitě nápadu, ale obrovském nasazení, přesvědčení, víře, odpovědnosti, energii.

Odkud čerpat podnikatelské nápady: Vaše hobby a zájmy Vaše vlastní schopnosti Vaše zkušenost jako zákazníka Vaše profesionální vztahy a kontakty Nové poznatky a technologie Inspirace již existujícím výrobkem či službou Předchozí zkušenost z podnikání

Techniky generování nápadů Mít u sebe záznamník a poznamenávat okamžitě cokoliv mi „zkříží cestu“, něco „uslyším“, „uvidím“ co mě může inspirovat. Po určité době si na to sednout a vyhodnotit, zda myšlenka je aplikovatelná do byznysu. Brainstorming – pokud jste nezkusili, velmi doporučuji.

Podnikatel musí být vizionář Vize by měla být silná, pozitivní a inspirující. Měla by být výzvou pro ostatní, aby zapojili všechny svoje schopnosti a využili zkušenosti. Vizionář by však měl naslouchat myšlenkám a názorům „svých lidí“, komunikovat s nimi a zároveň zkoumat okolní svět. Jeho úlohou je, aby všechny pohledy a názory svých lidí zaměřil na budoucnost. Takto vytvořená vize by měla být přijatá a sdílená týmem a tým by s ní měl souhlasit a podporovat jí. Každý člen týmu/podniku by ve vizi měl najít svoje významné místo. Každý musí vědět jak přispěje, jakým způsobem se bude podílet na dosažení vize. Vize nesmí být jen toužebné přání, ale výsledek poznání možností vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Vize musí být náročnou, ale dosažitelnou výzvou.