Co jsem se dozvěděl o Templářích? Mám ještě nějaké otázky?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Francie, Itálie, Německo
Advertisements

PUNSKÉ VÁLKY.
Ohnivectví 2008/09. Setkání ohnivců , samain, Bobří hrad Hlavní témata: 1.oslavy a svátky a jak je využít v ohnivecké praxi 2.oslava.
Zábavné aktivity pro třídy s nadanými žáky 3. interaktivní dílna pro učitele 1. stupně ZŠ 22. června 2007 FZŠ Trávníčkova 1744, Praha 13.
Společnost Na přelomu 19. a 20. století. Jak by vypadal můj nedělní den kdybych žil ve městě na přelomu 19. a 20. století?
Strom přátelství Ročník: 3. ročník Autor: Kateřina Holaňová
Volba nového českého krále po vymření Přemyslovců
Možnosti vizualizace výuky
Co znamená slovo propaganda a jaké jsou její formy?
Velikost písma (Klávesové zkratky nebo myš?)
Barva písma Barva zvýrazněného textu Textové efekty
Hádej obrázek – měřidla délky
Přečtěte si ve trojici texty, představte si postavy z vašich příběhů. Co je spojovalo? Kdo jim pomohl? Kdo je zachránil?
Proč někteří lidé museli v historii nosit nějaké zvláštní označení na oděvu? Co může dělat člověk odlišného od jiných lidí?
Vážení na laboratorních vahách Pracovní činnosti 6. ročník
Vyber si některý z obrázků Přemýšlej pomocí obrázku, o čem by mohla být dnešní hodina, co tě k obrázku napadá? Zapiš si své nápady do sešitu + Zkus svůj.
Marie Terezie Vláda
7. třídy. Věštění z křišťálové koule Prohlédněte si obrázek, který jste si vybrali a zamyslete se nad tím, co by mohlo být dnešním tématem. Zkuste jednou.
Úprava textu - řádkování a odrážky.
VTIPY MegaPrdel-CZ.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
Měřidla času 1 (stopky, kyvadlo)
VY_32_INOVACE_ 13_porovnávání čísel do 20 (SADA ČÍSLO 5)
 Vyvoď z úryvku téma, kterým se podle tebe budeme dnes zabývat? Proč si to myslíš?  Poraďte se ve skupině čemu se dnes budeme věnovat. Proč si to myslíte?
Čím chci být Zpracovala: Mgr
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
TEXTOVÝ EDITOR WORD CO SE NAUČÍME: 1. Základy psaní z klávesnice 2. Soubor 3. Velikost písma 4. Barva písma 5. Druh písma Dostupné z Metodického portálu.
360° zpětná vazba Workshop
OSTROV CUKROVÍ Vytvořila: Marie Anna Kurková START.
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková 2014
Nevíš si rady ani s jedním? Přihlas se a dostaneš indicii.
Matematika a její aplikace
Rudolf II. Habsburský Rudolfínská doba. Rudolf II. Sleduj video.video Jaký byl přístup Rudolfa II. k vladařským povinnostem? Jaké byly jeho vztahy s bratrem.
Velká francouzská revoluce. Jak se chovali panovníci v předrevoluční Francii? Jak byla rozdělená společnost ve Francii? Byli všichni spokojeni?
Ponoř se do modra …
A KTIVITY VHODNÉ DO VÝUKY Celoživotním vzděláváním k zefektivnění výuky jazyků Seminář k předání informací o projektu Všeobecné a sportovní.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Společnost Autor: Mgr. Miluše Džuberová KDO JSEM? Mám rád přírodu a zvířata. Rád sportuji. Jsem veselý a kamarádský.
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr. Jaroslava Kreisingerová Název: VY_32_INOVACE_14 IV Vyvození pádů Téma: J azyk a jazyková komunikace – Český jazyk.
VY_32_INOVACE_47_Tulacka Tulačka Český jazyk - 2. ročník Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Ahoj! Tak jsem slyšel, že chceš studovat na gymplu? Ano, rád bych, ale mám strach z přijímacích zkoušek z matiky!
Život lidí za 2. světové války
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Anotace: prezentace slouží k seznámení s měkkými a tvrdými souhláskami
VY_52_INOVACE_10_Hlodavci- kontrolní otázky
Referát – památka ČR Kritéria hodnocení.
Opakování – mapy Otázky jsou sestrojeny pomocí učebnice Společnost str
Obsah, rozsah a kritéria hodnocení prezentace
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NA JEDNÉ LODI Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Vzdělávání lidí s postižením
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.10_Orientace_v_textu.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_CJ_19
Mapy České republiky.
Nápisy na našich tričkách, či spodním prádle
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Občanská výchova 6.ročník PhDr. Martina tesaříková
Ukázka dotazníku Dotazník SOKL JUNIOR pracuje s galerií obrázků, se kterou jsi se právě seznámil.
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Procvičování měsíců v roce
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL S PŘECHODEM
Dopady zámořských plaveb
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková Únor 2013
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_07_Český jazyk
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Výměna dobré praxe v rámci projektu „Domovník-preventista“
Transkript prezentace:

Co jsem se dozvěděl o Templářích? Mám ještě nějaké otázky?

Z druhé strany odpověz: 1. Co se mi povedlo? 2. Co bych mohl příště zlepšit? 3. Jaké kvality jsem podle kritérií dosáhl? 1. - ……… 2. - …… ………

Vylosuj si spolužáka, kterému budeš hodnotit plakát. Obejdi si plakáty, prohlédni si je, porovnej. Na lísteček napiš ocenění a doporučení ke zlepšení. Podepiš lísteček a nalep ho na určený plakát.

Přečti si text – označ si to, co tě překvapilo. Co nového si se o nich ještě dozvěděl? Co tě překvapilo? Zůstaly nějaké otázky nezodpovězené?