Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DOPLŇOVAČKA – pojmy nahosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Advertisements

Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
VĚDOMOSTNÍ TEST anatomie a morfologie nahosemenných rostlin Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Pravidla hry Hra je rozdělena do tří částí
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
Význam půdy Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŘEKNI, KAM PATŘÍM Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VYŠŠÍ ROSTLINY II. – zástupci nahosemenné rostliny-jehličnany Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Tato prezentace je věnována všem mladým a vášnivým houbařům. Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Povrch Země jako důsledek přírodních činitelů
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Pojmenuj domácí zvířata
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY JEHLIČNATÉ STROMY
VNĚJŠÍ GEOLOGICKÉ DĚJE A VZNIK USAZENÝCH HORNIN
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
VY_32_INOVACE_13_VZDUCH Anotace Rozšíření poznatků o vzduchu Autor
PŘÍRODOPISNÁ HRA KAPSA EKOSYSTÉM LES
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Tvar, velikost a pohyby Země
Najdi podobu vody Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
VĚDOMOSTNÍ HRA JE TO PRAVDA, NEBO NE. VYŠŠÍ ROSTLINY II
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
MECHY Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
EKOSYSTÉM L E S Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Lidské rasy, národy, jazyky
VZDUCH.
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Poznej volně žijící zvířata
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
CHEMICKÝ KUFR Chemické prvky
CHEMICKÝ KUFR Deriváty uhlovodíků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Michal Kapoun. Dostupné z Metodického portálu
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
VY_32_INOVACE_ZE6-14 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
LITOSFÉRA zemětřesení
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
CHEMICKÝ KUFR Redoxní děje
CHEMICKÝ KUFR Deriváty uhlovodíků
Částicové složení látek
Transkript prezentace:

Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková

Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci odvozují jednotlivé pojmy a vysvětlují je. Vyučující k dosažení tohoto cíle použije hru, v tomto případě nazvanou KAPSA. Autor: Jitka Dvořáková Datum vytvoření: prosinec 2011 Jazyk: čeština Vzdělávací oblast: člověk a příroda Obor: přírodopis Tematický okruh: neživá příroda Učivo: zemské sféry Očekávaný výstup: žák objasňuje jednotlivé pojmy týkající se zemských sfér Speciální vzdělávací potřeby : žádné Klíčová slova: zemské sféry Druh učebního materiálu: prezentace, tematická hra Cílová skupina: žák II. stupně – 9. ročník Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělání – druhý stupeň – první období Typická věková skupina: 12 – 15 let

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA Pravidla hry Vyučující rozdělí žáky na libovolný počet skupin (doporučuji 4 skupiny) Každá skupina si zvolí jednoho zástupce, který bude mít za úkol uhádnout pojmy, které mu ostatní žáci z jeho skupiny budou vysvětlovat, aniž by u jednotlivých slov použili kořen hádaného slova.Žáci ve skupině se ve vysvětlování pojmů střídají.Časový limit pro každou skupinu je 1 minuta.Za správně uhodnutý pojem získává skupina 1 bod. Vyhrává ta skupina, která získala nejvyšší počet bodů.

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY LITOSFÉRA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY LITOSFERICKÁ DESKA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY VRÁSA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY TEKTONICKÁ ČINNOST

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY VULKANICKÁ ČINNOST

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY MAGMA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY SOPKA (vulkán)

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY ZEMĚTŘESENÍ

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY SEISMOGRAF

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY HYDROSFÉRA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY SLANÁ VODA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY SLADKÁ VODA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY PODZEMNÍ VODA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY SKUPENSTVÍ VODY

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY OBĚH VODY

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY PRAMEN

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY MINERÁLNÍ VODA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY TVRDÁ VODA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY ATMOSFÉRA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY DUSÍK

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY OXID UHLIČITÝ

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY SKLENÍKOVÝ JEV

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY OZON

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY VODNÍ PÁRA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY VÍTR

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY TEPLOTNÍ INVERZE

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY PEDOSFÉRA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY MATEČNÁ HORNINA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY ZVĚTRÁVÁNÍ

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY PŮDNÍ ORGANISMY

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY EKOSYSTÉM

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY HUMUS

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY PODZOL

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY RAŠELINA

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY MOKŘAD

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY EROZE PŮDY

PŘÍRODOPISNÁ KAPSA ZEMSKÉ SFÉRY ZEMSKÉ SFÉRY