18.3.2009 Struktura inzertního oznámení Possoltová Jitka Chalupníková Gabriela.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sada č. XIV Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XIV _ SP, DUM č.18
Advertisements

Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Tvorba snímků v PowerPointu
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
PRAVIDLA PRO Tvorbu PREZENTACÍ
WWW stránky – Struktura, adresování, hosting Mgr. Lenka Švancarová.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Komunikace a stimulování prodeje
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
Motivační dopis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
PROSTĚ SDĚLOVACÍ STYL:
Obor: H/01 Kuchař-číšník
Obor: H/01 Kuchař-číšník
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Struktura inzertního oznámení
Struktura inzertního oznámení
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Personální řízení Cvičení 1
Etika v elektronické komunikaci 2008 Uvědomte si, že nejde jen o srozumitelnost zprávy, ale i o vaši vlastní prezentaci.
Vzdělávací technologie 2 Tvorba jednoduchých webových stránek Martin Böhm (L06514)
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Nabídka na malou franchisu na provozování činnosti SJEDNÁVÁNÍ SCHŮZEK PRO FINANČNÍ PORADCE a NABÍDEK PRONÁJMU LIDÍ JAKO OBCHODNÍHO ÚSEKU A KANCELÁŘÍ STAVEBNÍM.
Ivana Francová, SOU Liběchov
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
První zaměstnání Petr Machala.
Teorie propagace 5 základních forem propagace
Textový editor.  Sada formátování, pomocí které lze rychle změnit vzhled textu, tabulek, …  Základ pro tvorbu rozsáhlých dokumentů  Důležité pro tvorbu.
Komunikace v obchodním styku – nabídka
Obchodní korespondence
Tvorba posterů *1* - Co je to poster? *2* - Jak vypadá?
Erika Seďová LS  Cíl  Použité nástroje  Velké množství dat  Řešení  Závěr.
Příprava šablon obchodní korespondence
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Ekonomie 1 Magistři Devátá přednáška Čistý přebytek a tržní struktury
Informační zdroje pro volbu povolání Technika a technické vzdělávání 2.
Soutěž pro žáky z celé ČR „Nakresli mi svou planetu“ Cílem soutěže je zvýšit povědomí dětí o potřebě chránit naši planetu a upozornit je na nebezpečí,
TEORIE.  důležitá součást při žádosti o práci či stáž, jedna z prvních informací o vás – pokud se bude líbit, můžete na jeho základě postoupit k pohovoru.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_02_SLOH_A_KOMUNIKACE.
Jak vybrat ty správné zaměstnance? Bronislava Plesníková, CSR Manager LMC s.r.o.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_94 Licence: CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
INZERÁT Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Marie Havránková Název prezentace (DUMu): Prostě sdělovací styl - psané útvary Název sady:Funkční styly pro 2. ročník,
Zpracovali: Ing. Alena Zitová, Ing. Alena Nechutová (SOŠ Nové Město na Moravě) * Žákovský minipodnik 1.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
-MOTIVAČNÍ DOPIS- OV 9. ročník, ZŠ.
Page 1 Mapování mobilních telefonních operátorů v ČR.
TYPOGRAFIE Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
TISKOPISY JEDNODUCHÉ KOMUNIKAČNÍ ŽÁNRY
Obor podnikání, název a umístění firmy
Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:
Psychologické působení propagace
Název posteru [velikost 48, písmo Arial Bold]
APLIKACE OctopusPro - práce s inzerátem
Agregátní poptávka a agregátní nabídka Ing. Stanislav Heczko, Ph.D. Praha 2018.
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
AUTOR: Mgr. Naděžda Tománková NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová Lutyně AUTOR: Mgr. Naděžda Tománková NÁZEV: Podpora výuky v technických.
Transkript prezentace:

Struktura inzertního oznámení Possoltová Jitka Chalupníková Gabriela

Inzerát Inzerát je krátké placené oznámení ve sdělovacím prostředku Inzerát je krátké placené oznámení ve sdělovacím prostředku Může být nabídkou nebo poptávkou. Může být nabídkou nebo poptávkou. Dodnes jsou inzeráty jedním z nejvýznamnějších, nejužívanějších a nejúčinnějších způsobů ovlivňování zákazníka. Dodnes jsou inzeráty jedním z nejvýznamnějších, nejužívanějších a nejúčinnějších způsobů ovlivňování zákazníka.

Výhody inzerce o Kontakt se zákazníkem o Relativně velké množství informací o Výběr média o Trvanlivost v čase o Relativní cenová dostupnost

Čtyři základní části inzerátu 1. Titulek (Headline) 2. Hlavní text (Body copy) 3. Závěr inzerátu (Claim) 4. Kontaktní údaje

Pravidla při psaní inzerátu  inzerát v souladu s pravidly českého pravopisu  Používaní smajlíků není povoleno  Nepiště vykřičníky do titulku inzerátu  V textu nesmějí být používány superlativy nebo jiná tvrzení o jedinečnosti. V případě použití musí být doložena.  Nesmějí se nadměrně opakovat slova  Kolem pomlčky se dělají mezery po obou dvou stranách

Rady při psaní inzerátů  špatně umístěný inzerát jsou vyhozené peníze  měl být jednoduchý, nepřeplácaný  důležité je uvést co daná firma dělá, čím se zabývá  měl by definovat jaká jsou kritéria pro výběr  pro odpovědi zasílány na , je dobré si vytvořit zvláštní adresu (podobně to platí o telefonním čísle)

Děkujeme za pozornost.