Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Teorie propagace 5 základních forem propagace

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Teorie propagace 5 základních forem propagace"— Transkript prezentace:

1 Teorie propagace 5 základních forem propagace
Pro 3. ročník M

2 Osobní prodej

3 Fáze osobního prodeje 1. průzkum – prodejce hledá typy, vytváří seznam potenciálních kupujících, potřeba informací, materiálů, vzorků

4 2. kontakt – nedoporučuje se obtěžování, první kontakt by měl být sjednán předem, po domluvení schůzky je důležitá příprava, protože první návštěva bývá nejdůležitější

5 3. prezentace – předvedení výrobků, podání vzorků, zodpovězení dotazů

6 4. řešení připomínek – možnost sjednat další schůzku, nevymýšlet si

7 5. závěr – prodej či vyplnění kupní smlouvy, vypsání objednávky

8 6. další kontakt

9 Reklama

10 placená, neosobní a masová forma komunikace uskutečňovaná prostřednictvím masových sdělovacích prostředků

11

12 Podpora prodeje

13 stimulace prodeje prostřednictvím dodatečných podnětů, soustřeďuje se na distribuční kanály nebo cílového spotřebitele

14 Direkt marketing

15 přímá adresná komunikace mezi zákazníkem a organizací

16 CRM

17 řízení vztahů s jednotlivými zákazníky za účelem navázat dlouhodobý a oboustranně výhodný vztah


Stáhnout ppt "Teorie propagace 5 základních forem propagace"

Podobné prezentace


Reklamy Google