Funkce sinus autor: RNDr. Jiří Kocourek. Funkce sinus 1 1 0.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Advertisements

Obvody a obsahy rovinných obrazců
ÚLOHY Z GEOMETRIE č. 5 Učivo – Konstrukce trojúhelníku
VÝPOČTY POVRCHŮ A OBJEMŮ TĚLES. UŽITÍ GON. FUNKCÍ
KUŽELOSEČKY 1. Kružnice Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
a) Určete odchylku dvou stěnových úhlopříček krychle.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
TVAR MOLEKUL.
Rovinné geometrické útvary
VLASTNOSTI TROJÚHELNÍKŮ
(pravidelné mnohostěny)
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Funkce sinus a cosinus Autor: Mgr. Petr Vanický.
Funkce kosinus autor: RNDr. Jiří Kocourek. Funkce kosinus
Toto těleso se nazývá… kužel trojúhelník jehlan
VY_32_INOVACE_M.2.10_Geometrické tvary-prezentace
Obvody obrazců Za předpokladu použití psacích a rýsovacích potřeb.
SOUVISLOST KMITAVÉHO POHYBU S ROVNOMĚRNÝM POHYBEM PO KRUŽNICI
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_87.
OBVOD TROJÚHELNÍKU.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_30 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Třeťáci a matematika XIV Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Matematika Opakovat geometrické tvary Čtverec Obdélník Trojúhelník
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_79.
Obvody a obsahy rovinných obrazců
Metrické vlastnosti přímek a rovin 3. Odchylky přímek a rovin autor: RNDr. Jiří Kocourek.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_29 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_28 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Goniometrické funkce funkce sinus
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_27 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Výpočty obvodů a obsahů rovinných obrazců
VY_42_INOVACE_110_PYTHAGOROVA VĚTA V ROVINĚ 1. ČÁST Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Funkce tangens a kotangens autor: RNDr. Jiří Kocourek
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vzdálenost 2 bodů v rovině a v prostoru Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
Skalární součin 2 vektorů
KUŽELOSEČKY 3. Parabola Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
Goniometrické funkce Sinus Nutný doprovodný komentář učitele.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
TRIGONOMETRIE © RNDr. Jiří Kocourek 2013 Podmínky používání prezentace Stažení, instalace na jednom počítači a použití pro soukromou potřebu jednoho uživatele.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 1. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného čtyřbokého jehlanu na obrázku (vyjádřete pomocí odmocnin).
2. stupeň SYMBOLIKA I.. Čtverec: Obvod čtverce: o = 4.a Obsah čtverce: S = a.a S = a 2.
Vlastnosti funkcí sin x a cos x Goniometrie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Mastíková. Dostupné z Metodického.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Střední příčky trojúhelníku 1) Co je střední příčka trojúhelníku? 2) Sestrojte střední příčky v ∆ ABC. 3) Určete délku stran trojúhelníku, znáte-li.
TÉMA: Osová souměrnost
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Vlastnosti funkcí tg x a cotg x
Pracovní postup Jiří Borovička,Dan Duong. Fotky.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
ČTYŘÚHELNÍKY RŮZNOBĚŽNÍKY LICHOBĚŽNÍKY ROVNOBĚŽNÍKY KOSOÚHELNÍKY
Transkript prezentace:

Funkce sinus autor: RNDr. Jiří Kocourek

Funkce sinus 1 1 0

x y Funkce sinus

x y Funkce sinus x  sin x 0 0

rovnostranný trojúhelník x y Funkce sinus x  sin x   6 0 1

čtverec x y Funkce sinus x  sin x   6  4 0 1

rovnostranný trojúhelník x y Funkce sinus x  sin x   6  4  3 0 1

x y Funkce sinus x  sin x   6  4  3  2 0 1

x y Funkce sinus x  sin x   6  4  3  2 22 3 0

x y Funkce sinus x  sin x   6  4  3  2 22 3  0 0

x y Funkce sinus x  sin x   6  4  3  2 22 3 55 4  0

x y Funkce sinus x  sin x   6  4  3  2 22 3 55 4 33 2  0 −1−1

x y Funkce sinus x  sin x   6  4  3  2 22 3 55 4 33 2   0 0

x y Funkce sinus x  sin x   6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2   0 1

x y Funkce sinus x  sin x   6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0 0

x y Funkce sinus x  sin x   6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0

x  sin x  x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3

x  sin x  x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3  2 −1−1

x  sin x   x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3  2  0

x  sin x   x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3  2 

x  sin x   x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3  2  y = sin x

x  sin x   x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3  2  y = sin x D sin = R

x  sin x   x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3  2  y = sin x D sin = R H sin =  -1, 1 

x  sin x   x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3  2  y = sin x  x  R : sin (x + 2  ) = sin x Sinus je periodická funkce s periodou 2 

x  sin x   x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3  2  y = sin x  x  R : sin (x + 2  ) = sin x Sinus je periodická funkce s periodou 2 

x  sin x   x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3  2  y = sin x  x  R : sin (x + 2  ) = sin x Sinus je periodická funkce s periodou 2 

x  sin x   x y Funkce sinus  6  4  3  2 22 3 55 4 33 2 55 2    0  3  2  y = sin x  x  R : sin (x + 2  ) = sin x Sinus je periodická funkce s periodou 2 

x y Funkce sinus    0  y = sin x