Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/04.0018.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Advertisements

Vstupní informační seminář k přípravě dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a posuzování vlivu tohoto dokumentu na životní prostředí.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Autoevaluace škol v Moravskoslezském kraji
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
„Veterinární ekokodex“ Minimalizace a třídění odpadů, úspory energie, vody a zlepšení životního prostředí školy. Registrační číslo projektu: PF03-09/031.
Výzkumný záměr VÚBP, prosinec 2006 Výzkumný záměr 2004 – 2010 BOZP – zdroj zvyšování kvality života, práce a podnikatelské kultury.
Hodnocení škol a školských zařízení
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Evropský sociální fond v ČR
Mechanismy evaluace kulturních služeb
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Vlastní hodnocení školy
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Marie Borecká, Kristina Ficencová 6. kruh, 1. ročník VSRR
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Evaluace inovací Prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. Vysoká škola manažerské informatiky a ekonomiky.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Příprava RIS LK – OS 1 Připomínkování a rozpracování první priority odbornou skupinou č.1.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Místní Agenda 21 Hodnocení místní udržitelnosti v ČR Ing. arch. Marie Petrová Hradec Králové, 18. února 2014.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
PREZENTUJÍCÍ Hodnocením ke zvyšování kvality vzdělávacích služeb středních škol v kraji Vysočina Mgr. Miroslav Pech.
Projekt Zdravé město a místní Agenda 21 Ing. Soňa Krátká
Tematické setkání externí skupiny MŠMT Prioritní osa 4 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu.
Vzdělávací politika.
RRV2 Strategické řízení. 2 úvod  Vymezení lokálního a regionálního rozvoje  Široký kontext pojetí rozvoje území (ekonomika, ŽP, veřejné služby…)  Diferenciace.
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Powerpoint Templates Page 1 Powerpoint Templates Profesionalizace práce koordinátorů EV a jejich další vzdělávání Inovace ŠVP doc. PaedDr. RNDr. Milada.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Místní Agenda hodnocení místní udržitelnosti v ČR a evropský kontext Ing. arch. Marie Petrová PS URROU, 11. prosince 2013.
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Evaluace v mateřských školách
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Budování kapacit pro rozvoj škol II
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Obhajoba diplomové práce
Evaluace v mateřských školách
Program rozvoje Ústeckého kraje
Hlavní manažér SP Kvalita I
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Intenzivní podpora škol
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
Transkript prezentace:

Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/

Indikátory efektivity výchovy udržitelného rozvoje na školách doc. RNDr. PaedDr. Milada Švecová, CSc. Veselí,

Indikátory v kontextu vzdělávání k UR měřitelné údaje nebo komplex údajů, který poskytuje informaci o směrování aktivit vzdělávacích institucí v kontextu UR nástroje pro posuzování trendů, hodnocení pokroku a úspěšnosti dosažení stanovených cílů nástroje pro získávání finačních prostředů na posílení začleňování prvků UR do vzdělávání

Indikátory a jejich využití v podmínkách škol nástroj hodnocení – vytvoření souboru měřitelných údajů nástroj rozhodování – vyhodnocování rozvoje školy na různých úrovních řízení, východisko k certifikaci škol (Ekoškoly, Školy UR apod.) nástroj sledování – nové možnosti zkoumání společenských jevů a vývojových trendů, hledání souvislostí

Indikátory a úrovně hodnocení Interní hodnocení – škola je objektem i subjektem hodnocení prostřednictvím konkrétních vybraných indikátorů je analyzován stav uplatňování VUR, v různých oblastech činnosti školy přispívá ke zjištění nedostatků, identifikuje priority a cíle plánuje aktivity, které vedou ke zlepšení ( publicita, akce pro veřejnost, opatření ke zlepšení finanční situace apod.) Externí hodnocení (viz dále)

hodnocení jinými subjekty identifikuje slabé a silné stránky školy, přijímá nápravná opatření tvorba projektů porovnává úroveň VUR mezi jednotlivými školami Externí hodnocení

Kategorie indikátorů použitelných pro školy Indikátory managementu VUR (řízení personální, ekonomické ) Indikátory výchovy a vzdělání (komplexní realizace VUR, mimoškolní výchova, kvalita výchovy a vzdělání) Indikátory zdraví a sociálního prostředí Indikátory provozu školy

Příklady indikátorů z oblasti řízení analýza současného stavu, zpracovaný ŠPEV, ustanovení funkce koordinátora EVVO, vytvoření ekotýmu (pedagogové i žáci), stanovení indiokátorů a jejich evaluace prostřednictvím auditu, kritéria a formy hodnocení realizátorů VUR, realizace prezentačních aktivit, realizaci projektové činnosti.

Děkuji za pozornost