Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CLIL Content and Language Integrated Learning
Advertisements

Základy infinitezimálního počtu
Environmentální výchova pro základní školu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:* III/2Sada:* I. Ověření ve výuce: oktávaDatum:
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
VŠB – Technická univerzita Ostrava
Derivace složené funkce Základy infinitezimálního počtu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF.
Základy infinitezimálního počtu
VŠB – Technická univerzita Ostrava VŠB – Technická univerzita Ostrava Hezký den Hezký den.
Základy infinitezimálního počtu
Škola:Gymnázium Václava Hlavatého, Louny, Poděbradova 661, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Inovace výuky Číslo.
Didaktika fyziky jako vědecká disciplína
Základy infinitezimálního počtu
PRŮBĚH FUNKCE Autor: RNDr. Věra Freiová
Jak získat nadané žáky pro nové technologie Dora Kroisová 1.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
BRVKA. BRVKA ZKOUŠKA  ZÁPOČET:  aktivní účast na cvičeních (max. 3 absence)  úspěšně zvládnutý test na 6. a 13. cvičení (aspoň 40%) (bude 5 příkladů.
Matematické metody v ekonomii (MME)
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Věcná koordinace v ekonomickém vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Microsoft Office Access obecný přehled Jiří Kubík.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
MIROSLAV KUČERA Úvodní informace Matematika B 2
Alternativy k evolučním optimalizačním algoritmům Porovnání genetických algoritmů a některých tradičních stochastických optimalizačních přístupů David.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
SBÍRKA PŘÍKLADŮ Z MATEMATIKY
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Vektor Autor: Mgr. Eva Hubáčková Použití: odvození a procvičení pojmu vektor Datum vypracování: Datum pilotáže:.2013 Anotace: Interaktivní prezentace.
Skalární součin Autor: Mgr. Eva Hubáčková Použití: odvození a procvičení pojmu skalární součin Datum vypracování: Datum pilotáže:.2013 Anotace:
Směrnicová rovnice přímky
Didaktika geografie.
Parametrická rovnice přímky
Učitelská praxe 2 Mgr. Libuše VODOVÁ,Ph.D Katedra biologie PdF MU.
Doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.. Výběr tématu a podklady pro psaní ZP  Podklady pro psaní bakalářských prací na webu ( v rubrice studium.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
VY_32_INOVACE_63. Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA Materiál.
MATEMATIKA PRO CHEMIKY II. SYLABUS PŘEDMĚTU Opakování a rozšíření znalostí Reálné funkce a vlastnosti funkcí jedné a dvou proměnných Spojitost a limita.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
VY_32_INOVACE_70. Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA Materiál.
Institut Celoživotního Vzdělávání
Číslo a název projektu: CZ /1. 5
Geometrická posloupnost - součet
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Kvadratické rovnice - kořeny rovnic
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Soustava dvou lineárních rovnic o dvou neznámých I.
Aritmetická posloupnost - součet
Vzdálenost bodu od přímky
Lineární nerovnice o jedné neznámé
Úpravy algebraických výrazů
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
VY_32_INOVACE_64.
Krajský metodický kabinet ELEKTROTECHNIKY
VŠB – Technická univerzita Ostrava
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
(finanční gramotnost)
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Transkript prezentace:

Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.

Cíle práce  rozsah učiva na jednotlivých typech SŠ  používané učební materiály a jejich stručné zhodnocení  znalosti studentů SŠ  návaznost na další studium

Obsah Limita a spojitost Teoretický úvod Praktická část

Teoretická úvod  reálná čísla  základní pojmy teorie množin  funkce  přehled elementárních funkcí  limita funkce  spojitost funkce  úvod k derivaci fce

Praktická část  materiály určené k výuce  možnosti zavádění pojmů  ukázky příkladů  problémy studentů  vyhodnocení dotazníků vyplněných učiteli matematiky různých typů SŠ

Funkce  co je to funkce  přehled elementárních funkcí  názvosloví a používané značení

Diferenciální a integrální počet  představení učebnice a jejích autorů  obsah  metody výkladu  motivační příklady  spojení s praxí

Další materiály  učebnice matematiky určené pro různé typy středních škol  sbírky úloh pro SŠ  periodika vydávaná pro učitele (Matematika, fyzika, informatika)

Dotazníky  aprobace a praktické zkušenosti  skupiny studentů a jejich hodnocení  rozsah učiva